logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
PROBE 1 - LPG?
Morinsmoto Offline
#21 Vloženo : pátek 30. března 2012 20:44:15 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Samozřejmě, jestli chceš jezdit každý den, tak je úspora veliká. Ale zase pravda, něž se Ti ty Tvoje čtyři hrnky na plyn rozhópó tak už jsou všici v prdeli ... :)
P1 2,2L GL 1991
Martin1979 Offline
#22 Vloženo : sobota 31. března 2012 9:26:06 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Bezva,naprosto s tim souhlasim.No a co ze ma sportacek LPG?Mozna ze u bere na vykonu i kdyby par koniku,stejne to mam cipnuty a staci prepnout na benzin,ale rikas,40kc/L a 17kc/l je sakra rozdil.A turbina nezere zrovna malo kdyz slapnes na plyn.Kdo z vas vydela 30.000,- mesicne a + ??Ja do 30ti a stejne jdu do plynu :)
Morinsmoto Offline
#23 Vloženo : sobota 31. března 2012 12:06:53 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
No mezi nama von to taky néni žádné supersporták, zaujme spíš zvhledem a tím,že jen tak někde nejezdí než výkonem. A pak je lepší jezdit a tetelit se jak ti vokolo civí a už je jedno jestli na plyn ...
P1 2,2L GL 1991
DannyW Offline
#24 Vloženo : sobota 31. března 2012 22:31:29 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
pokud si das sekvenci, rozdil ani nepoznas, jak sem psal driv, tahne to stejne jak na benzin i na sekvencni LPG, nepoznal sem rozdil ve zrychleni - prislo mi to uplne stejne, mozna kdyby se to zmerilo na nejake masine tak budes mit horsi cas o desetinu sekundy?Stejne s tim nikdo nejezdi na zavody...a jak pise tomino26...plne souhlasimThumpUp
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Venito Offline
#25 Vloženo : neděle 8. dubna 2012 17:44:25 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
hosi ja nevim co resite, pokud clovek probecko stejne jako ja potrebuje na jezdeni kazdy den, LPG je proste dobra volba a lituju, ze sem si ho nenamontoval uz pred 7 rokama kdyz sem si ho porizoval...
za sportaka to auto moc nepovazuju, mych 120koni je tak akorad kompromis k tomu, aby auto jelo svizne, zralo do 8L a nikdy na cestach nesklamalo, takze se sportakem si ho nepletu, zato sluha je to ten nejlepsi!
I pri dobre spotrebe me stoji 1km 3kc pri dnesnich skurvenych cenach, takze LPG je pri rocnim najezdu cca 16 000km spatky v kapse ani ne za 2 roky... a 2litru uz LPG neublizuje jako je tomu u malych obsahu, kde se pridiraji voditka ventilu atd....
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Martin1979 Offline
#26 Vloženo : neděle 8. dubna 2012 19:29:55 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
S tím sportakem a nesportakem bych si nebyl tak jisty.Mám pres 200 PS a ta turbina je tak pohotova,ze jeste hezkych par let budu davat na prdel daleko mladsim autickum :-D .Ja svou P1 za takovej malej sportacek povazuju,nehlede jen na vykon,ale taky na to jak sedi,a ze sedi v zatackach velmi dobre...
Venito Offline
#27 Vloženo : pondělí 9. dubna 2012 7:34:33 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Původně odesláno: Martin1979 Jdi na citovaný příspěvek
S tím sportakem a nesportakem bych si nebyl tak jisty.Mám pres 200 PS a ta turbina je tak pohotova,ze jeste hezkych par let budu davat na prdel daleko mladsim autickum :-D .Ja svou P1 za takovej malej sportacek povazuju,nehlede jen na vykon,ale taky na to jak sedi,a ze sedi v zatackach velmi dobre...


Ja se bavil o svem dvoulitru a ty, pokud mas opravdovych zmerenych vic nez 200 kobyl muzes rict, ze je to hodne svizne auto ktere ujede vetsine dnesnich o 23 let mladsich:)
Ony P1 GT maji lepsiho ducha nez P2, dela to hlavne subjektivni pocit z turba a dulezitou roli hraje proti GTckach P1 vs. P2 i nizsi vaha ve prospech P1...takze P1 proste i v serii vyhrava
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

no_namE303 Offline
#28 Vloženo : pondělí 9. dubna 2012 9:16:49 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zdar prosimte co jsi pouzil za chip na ridici jednotku ? diky
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Andrew Offline
#29 Vloženo : pondělí 9. dubna 2012 9:35:59 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
TO venito: K té váze... už na to tady jendou myslím reagoval i White stím že je to blbost že by P1 byla lehčí.
Mám tady techničák od mojí ukradené P1 a ta tam má 1314KG zatim co P2 tam má 1280KG.
Ale jinak souhlasim stím že P1 je pocitově rychlejší.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
white power Offline
#30 Vloženo : pondělí 9. dubna 2012 10:20:10 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Teď jsem koukal na hmotnosti a až na jednu vyjímku je P1 těší než P2 (model 89 vs. 95-97), rozdíly v hmotnostech jsou podle roku výroby takže:
P1 GT 89............ 2870 lb .....1301 Kg
P1 GT 90-92....... 3000 lb .....1360 Kg
P2 GT 93-94....... 2815 lb .....1276 Kg
P2 GT 95-97....... 2921 lb .....1324 Kg
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Martin1979 Offline
#31 Vloženo : pondělí 9. dubna 2012 12:44:03 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
no_namE303 : Ahoj,k tomu čipu se nemůžu vyjádřit,objednal mi to a instaloval můj bratr,už 2 roky vozím v popelníku v sáčku čip původní pokud by se něco pokazilo.Pokud chceš,zjistím o co konkrétně se jedná a čip můžu i zajistit,už jsem to tu kdysy psal.
Martin1979 Offline
#32 Vloženo : pondělí 9. dubna 2012 12:46:47 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Jezdím denně a nikdy žádnej problém :)
Stigg Offline
#33 Vloženo : pondělí 9. dubna 2012 19:42:16 (UTC)

Registrován: 26.12.2009 (UTC)
Příspěvků: 193
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
k te vaze.... asi se zeptam blbe, ale v cem je mezi rocnikama stejnych modelu rozdil, ze sou zhruba o 60 kilo tezsi?
Ford Probe 2.2 GT 1991
Honda VTR 1000F
white power Offline
#34 Vloženo : pondělí 9. dubna 2012 19:58:10 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Těžko říct, nejspíš modely po faceliftu budou mít víc vyztuženou karoserii, jinak si to nedovedu vysvětlit.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.