logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky123>
Mrkačky zůstaly viset nahoře!!!
Martin1979 Offline
#1 Vloženo : neděle 25. března 2012 17:42:58 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Ahoj všem,nevím proč,ale zůstali mi viset mrkačky nahoře,pojistky pod volantem ok,pojistky pod kapotou ok.Umí někdo poradit?Předpokládám White k tomu bude mít co říct.Jinak světla svítí.Díky Martin
white power Offline
#2 Vloženo : neděle 25. března 2012 18:26:48 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Podle mě to bude špatným relátkem co ovládá motorky světel. Mohlo by to bejt tohle (na fotce je šipka) maj ho označený jako dimmer relay.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Martin1979 Offline
#3 Vloženo : neděle 25. března 2012 18:29:57 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Ono uz to delsi dobu delalo pri vypnuti takove cukani obcas,nekdy jo a nekdy zase ne,a ted uz necukne vubec,tudis zitra na to mrknu a myslim ze budes mit z 99% pravdu.Dik za info White
jubileus Offline
#4 Vloženo : neděle 25. března 2012 19:37:24 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
whitepower má určitě pravdu--se světlama jsem si taky užil své--nakonec to moje ale bylo v mechanice motorků.Ale můj problém(původní) stejně nějak trvá dál.I když jsem dal nové relé,tak jas světel po čase vadne.Musím přepnout na dálkové a zpět na potkávací--tak je jas chvíli uspokojující -100%.Jinak,jestli se problém týká obou světel zároveň--tak je volba relé --před ovládáním motorů jasná.A nebo ještě možná ovládáním kontaktu před relé--t.j.přepínač v autě.Ale to relé se nabízí jako jednodušší prověřitelné.Přeji mnoho úspěchu.Zato moje poslední olejářské zkušenosti poznaly další fakta.Ale to je jiné téma.
Martin1979 Offline
#5 Vloženo : neděle 25. března 2012 20:20:49 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
jj týká se to obou mrkaček.Pouze sklápění
Martin1979 Offline
#6 Vloženo : neděle 25. března 2012 20:21:57 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Zítra vyloučím vyměním relé a uvidí se,byl bych raději,kdyby to relé bylo BigGrin
Mac Háček Offline
#7 Vloženo : neděle 25. března 2012 20:26:12 (UTC)

Registrován: 19.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 249
Bydliště: Čel Ej

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Když to nebude relé, tak to může být přepínač...
Probe 2.2 Lx digital v automatu
EX Probe 2.5GT US a Probe 2.2GT
Martin1979 Offline
#8 Vloženo : neděle 25. března 2012 20:27:31 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
A ten je kde?Myslíš zap/vyp světel?
Martin1979 Offline
#9 Vloženo : pondělí 26. března 2012 16:30:13 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Cauvec,takze vymenil jsem celkem 9 relatek,a mrkacky stale nahore.Rano kdyz jsem prisel k autu,kupodivu byly dole,takze nevim,jestli si to autiko ze me treba nedela prdel :-D
white power Offline
#10 Vloženo : pondělí 26. března 2012 16:53:36 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tak ještě zkus vyměnit vypínač světel, třeba je vypálenej a nedává relátku signál aby se světla zavřely, nic jinýho mě nenapadá, prošel jsem ještě jednou schámata s relátkama a nic jinýho co by mělo něco společnýho se světlama jsem neobjevil.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Martin1979 Offline
#11 Vloženo : pondělí 26. března 2012 16:58:51 (UTC)
Registrován: 27.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 126
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Ok,myslíš uvnitř auta ten otočnej vypínač?Jak se rozdělává?Nemusím rozdělat celou palubku že ne? :-D ... Ty relátka 2 byly dole pěkně schovaný a bylo tam místa tak na A4 paír :-D
white power Offline
#12 Vloženo : pondělí 26. března 2012 17:05:04 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
jj ten otočnej, celou palubku rozebírat nemusíš, ale musíš sundat volant a tu kapličku nad budíkama, na tom je ten vypínač přidělanej
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#13 Vloženo : úterý 10. dubna 2012 6:38:40 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Chlapi,logiku otevírání a zavírání světel si dělají motorky u světel samy a to dojezdovým kontaktem--něco jako ve stěračích.
Je tam taková kulisa,po které jezdí kontakty,které čekají na impulz,kterým se nastartuje pohybem kontekt na vodivou dráhu a chce jet dokud má vodivou cestu.Dojede na ostrůvek,který není propojovacím kontaktem a zastaví se.Pak zase čeká na stejný impulz aby se světlo zavřelo.Motor se točí pořád jedním směrem.Pohyb mrkačky dělají správně polohovaná "klepeta co to zvedají.Důležité je správně nasazená páka na motorku"asi tisícihran".To dělá přesnou polohu při zavření a otevření.Už jsem to tady psal--i s označením vodičů.Jinak pozor--nad světly je odtok vody a teče to přímo skrz motor.Na motorech dole bývá plast kolečko,kterým se dá zjistit,jestli jde motorem točit.Když ne tak raději rozdělat než spálit motor...Po zozdělání je ten mechanismus jasný. Relátka za chladičem přepínají žárovky.Confused RollEyes
Morinsmoto Offline
#14 Vloženo : sobota 28. dubna 2012 12:18:05 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Mě zase nejdou mrkačky vyklopit,stalo se to z ničeho nic. Vše funguje, jen nesviti palubka (pozičky svítí) a mrkačky nic. Dokonce to aji pípá když otevřu dveře. A ZA CHLADIČEM ŽADNÝ RELÁTKA NEMÁM .... HEELP !!!!
Morinsmoto
P1 2,2L GL 1991
white power Offline
#15 Vloženo : neděle 29. dubna 2012 17:30:48 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Mrkačky se jen nevyklopěj, nebo ani nesvítěj zavřený. Pokud svítěj a nevykolopěj se tak se mrkni v motorovým prostoru na pojistky, vyklápění má na starosti pojiska označená RETRA.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Morinsmoto Offline
#16 Vloženo : pondělí 30. dubna 2012 6:09:40 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Čau světla svítí, na tu pojistku mrknu, ale kde ji najít? Je to v tom kastlíku v předu vpravo? Ještě mě napadlo jestli to není relátko vyklápění, alekde je a jak se kněmu dostat? Dík Morinsmoto
P1 2,2L GL 1991
white power Offline
#17 Vloženo : pondělí 30. dubna 2012 18:08:31 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Pojistka je v pojiskový skříni v motor. prostoru vedle baterky.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Morinsmoto Offline
#18 Vloženo : středa 2. května 2012 21:00:19 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Tak pojistka to samozřejmě není. Tipuju to na relé vyklápění. Ví někdo kde ho najdu a popř. jak se k němu dostanu když jsou světla zaklopená. Dík Morinsmoto
P1 2,2L GL 1991
Morinsmoto Offline
#19 Vloženo : čtvrtek 3. května 2012 20:20:16 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Tak nikdo neví ?!
P1 2,2L GL 1991
jubileus Offline
#20 Vloženo : pátek 4. května 2012 8:57:50 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Jestliže jsou motory v pořádku a umí otevírat a zavírat ,tak se nedostavuje zpouštěcí šmrnc,který ja uvede po okamžiku na dráhu kontaktu(v motoru) a jedou až na konec kontaktu,což odpovídá poloze otevření a pak zase jedou(po dalším šmrncu)a světla dojedou zase zpátky.(motory se točí stále stejným směrem).

Zkusil bych napřed napájení a funkčnost motoru tak,že bych odspodu motorku(je tam plast kolečko asi 2 cm průměr,pootáčet ,až by se světlo někam pohlo,pak po zapnutí klíčku by světlo mělo dojet na konec-otevřít nebo zavřít.Takhle by se odzkoušelo napájení a motory.Pak už jen zbývá vypátrat proč se nedostavuje zpouštěcí šmrnc-je to plus nebo minus-už si přesně nepamatuji-jde to nasimulovat do konektoru motoru u světla.Schema tady někde bylo-něm. verze.Jestli jsou motory funkční,tak je to přívodní(šmrncovní spouštěcí kontakt(napřed zjistit jestli je to plus nebo minus a ten dostat na výstup spínání světel.Světla u P1 jdou spustit-otevřít páčkou sv.houkačka a otočným spínačem.Je divný ,že by to ze dvou míst mělo nekontakt.Vypátrat,kde to do těch přepínačů vstupuje a oměřit to voltmetrem.Mohla by to dělat nedostatečná kostra -jestli nebylo něco rozdělávané a složeno na lak a tak.Mám dojem ,že ten spouštěcí impulz byl minus.
Přes vnitřky motorů teče voda z blatníků-prvně bych prověřil,jestli se volně točí a umí někam dojet pootočením rotory někam až se světlo pohne a zapnul klíček.Jde to odzkoušet u konektoru do světla(motor)
Tak ať se otvírajCool
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (8)
3 Stránky123>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.