Jestliže jsou motory v pořádku a umí otevírat a zavírat ,tak se nedostavuje zpouštěcí šmrnc,který ja uvede po okamžiku na dráhu kontaktu(v motoru) a jedou až na konec kontaktu,což odpovídá poloze otevření a pak zase jedou(po dalším šmrncu)a světla dojedou zase zpátky.(motory se točí stále stejným směrem).
Zkusil bych napřed napájení a funkčnost motoru tak,že bych odspodu motorku(je tam plast kolečko asi 2 cm průměr,pootáčet ,až by se světlo někam pohlo,pak po zapnutí klíčku by světlo mělo dojet na konec-otevřít nebo zavřít.Takhle by se odzkoušelo napájení a motory.Pak už jen zbývá vypátrat proč se nedostavuje zpouštěcí šmrnc-je to plus nebo minus-už si přesně nepamatuji-jde to nasimulovat do konektoru motoru u světla.Schema tady někde bylo-něm. verze.Jestli jsou motory funkční,tak je to přívodní(šmrncovní spouštěcí kontakt(napřed zjistit jestli je to plus nebo minus a ten dostat na výstup spínání světel.Světla u P1 jdou spustit-otevřít páčkou sv.houkačka a otočným spínačem.Je divný ,že by to ze dvou míst mělo nekontakt.Vypátrat,kde to do těch přepínačů vstupuje a oměřit to voltmetrem.Mohla by to dělat nedostatečná kostra -jestli nebylo něco rozdělávané a složeno na lak a tak.Mám dojem ,že ten spouštěcí impulz byl minus.
Přes vnitřky motorů teče voda z blatníků-prvně bych prověřil,jestli se volně točí a umí někam dojet pootočením rotory někam až se světlo pohne a zapnul klíček.Jde to odzkoušet u konektoru do světla(motor)
Tak ať se otvíraj