Já sem měl možnost jedničku vidět pouze z venku, ale vím o ní toho dost aspoň tady z fora
a musím říct, že jedničky byly mnohem vychytanější. Jak už tu bylo vzpomínáno - pásy, tlumiče, TURBÍNA, palubák, a spousta jiných, třeba letní/zimní stěrače. A přitom taková blbost.
Vzhledem k tomu je dvojka "obyčejné auto".
Taky mi například vadí, že když už teda spolupracovali s mazdou, proč nemáme ve dvojkách palubáky, vyhřívané sedačky, aut. digi klimu s vyhřívaným předním oknem (to měly i escorty), nast.tlumiče, pohon všech kol, nebo aspoň 4WS (vytáčecí zadní náprava) - protože to všechno všechno měly třeba Xedosy 9. A to nemluvím o přeplňování. Jenže probe přišlo na svět asi ve špatnou chvíli a nestalo se tak oblíbeným. Kvůli finanční krizi a u nás možná taky proto, že Ford neměl příliš dobrou pověst. Všichni známe tu trapnou povídačku, která mě neskutečně vytáčí hlavně z úst příznivců olejových klanů (to je tuším hláška od Venita, ale je super
)
Taky jsem slyšel názor, že probečko je hnusné a mnohem hezčí je Calibra...
ale kdy vzniklo probe a kdy calibra
Ale to tvrdí lidi, kteří neví co je skutečně krásné
a jak říkal Thullo dodnes působí Probe rozruch v ulicích, hlavně když mrknete na děcka na přechodu
Já mám mojeho stříbrňáka dva a půl roku a nedám na něho dopustit. Kam jsem pořeboval tam mě odvezlo a taky PŘIVEZLO DOMŮ. Ani v těch -23 nezklamalo a vždy chytlo na poprvé. A těch věcí co jsem v něm odvezl. Do kterého sporťáku ze stejných let bych narval celou bicí sadu, kytaru ve futrálu, basu+kombo, power mix a další drobnosti najednou + spolujezdec
... Teď už jen uvažuju o sekvenci.
Prostě co víc mi chybí? snad jen některé drobnosti z jedničky
Ty jo dost dobrá slohovka. Snad jsem nenapsal blbosti a moc jste se nenudili
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
StříbrňákBMW 530d touring E39 '02