logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Stejně P1 byly nejlepší(i když jsem P2 neněl)-protože
jubileus Offline
#1 Vloženo : sobota 18. února 2012 21:38:15 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Chlapi-tato řeč není vůbec o tom co se komu líbí , a už vůbec ne ,o tom co kdo má.

Jde o momentální pocit.
Ale ,myslím si,že vždycky, když vyjel nový typ nějakýho fára, tak první verze byla prostě MILACEK.
eVím,že i když je Vás na mě přesila v P2,tak si určitě potom argumenty najdete ale můžu se prostě vyjádřit.

Jedničkový PROBE bylo vzorem a předlohou pro KASTLE pro DRAKY ATD.

a Stejně tak WW AUDI A podobně,-----v práci mám ukrutníka s VEKTROU ---- novější ale ta doba , kdy VEKTRA byla něco , je pryč. To je stejný u všech aut. Prostě jsou to škatule s plechu a některý jsou prostě pěkný po tom , co vypadnou z linky a PROBE 1 rozhodně je-- jeto větší fošna jak P2 ---tehdy jsem ani neuvažoval, že si ho někdy koupím,a jsem rád,že mám takový kousek.
Je to krásný PARNIK-KROKODYL a rozhodně jich tady není moc. Rozhodně budí pozornosst na ulici.
To P2 jsou takový menší KAČENY , proto se mi ta auta nezdají tak velká a líbí se mi ta moje P1.
Ale neházejtee hlavu do žita P2 v tuningu jsou rozhodně lepší,než P1 -- ale NEUDĚLÁTE S TIM NIC,že prostě P1------byla přeedlohou v určitých létech pro skořepiny pro DRASTERY a to když někdo chce tak asi ví CO CHCE , takže máme rádi s WITE POWEREM ta naše P1 fára ,protože jsou hotový z výroby dokonalý.
Jsem rád, že můj černý LX, jak ho znáte možná z debat je v dobré kondici,protože si všechno na autech dělám sám,rozhodně nechytračím nějakýma kecama,že všechno vím a pak to dělá někdo jiný--třeba v servisu.


Cílem autosportovce je aby kola při kluzké vozovce a akceleraci zvětšovala svůj průměr---prakticky drakster -----no tak ZDAR ---------------černý LX z BRNA---berte to s rezervou--je okurková sezona motorismu.Mám vás rád
Georgeno Offline
#2 Vloženo : sobota 18. února 2012 21:58:42 (UTC)
Registrován: 04.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 699

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Chlapce,poloz ty drogy LOL G.
Thullo Offline
#3 Vloženo : sobota 18. února 2012 22:07:07 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Mno, já měl P1 teda jen jedno (2,2 GT) a fakt je, že to auto bylo oproti P2: Prostornější, svižnější (asi jen pocit, ale stejně), mělo super vychytávku ve stavitelné tuhosti podvozku a možná by se našlo ještě pár věcí.

ALE, dnes už to není taková hitparáda, když jede po ulici... Je moc hranaté a je tak na první pohled jasné, že je staršího data výroby... Zato P2 stále budí pozornost a hromada lidí ještě absolutně neví, že to auto už se nedělá 15let :o)

Jinak je bez debat, že P1 je super strojovna... taky pořád po nějakém pokukuju - no ale P2 jsem měl už 19x kdežto P1 jen 1x - což o něčem svědčí :o)

Ovšem nijak hádat se nechci - mám rád PROBE obecně, i kdyby to mělo 10 generací :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Georgeno Offline
#4 Vloženo : sobota 18. února 2012 22:39:40 (UTC)
Registrován: 04.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 699

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
No dobra... Kdyz to pojmu krapet vazneji,tak mi samozrejme taky proslo dost Probe rukama a ja osobne jsem mel nejlepsi pocit z P1 GT 88/89.Miloval jsem ten cervenej interier a celkove no proste ulet! A pak teda P2 2.5GT taky jedny z prvnich,to byla klasa. Protoze u tech novejsich se zacalo pri vyrobe Probe nechutne co? No no Ladislave... Otazka pro Tebe RollEyes G.
Thullo Offline
#5 Vloženo : sobota 18. února 2012 22:48:43 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Snizovat vykon, vybava, atd... :o) me chces skolit? To nemyslis vazne, ze ne? :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Andrew Offline
#6 Vloženo : neděle 19. února 2012 0:21:53 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
No ja měl P1 černé které mi připomínalo kitta z knight ridera :) Takže tolik ke vzhledu.
Bohuže už bylo v dost nic moc stavu takže se tady nemužu rozplývat nad nastavitelnejma tlumičema a tak.
Ale jinak mam taky ten dojem že ty P1 byly lepši :) Prostornější bylo určitě, jak v kabině kde nebyl problem sklopit sedačky... a dal to nebudu rozvadět. Tak co se týče kufru do kterého jsem v pohoděl dal horský kolo jen s mírně nadzvedlým platem.
Jinak co si budeme povidat ale ty samozatahovací pásy (obzvlášť když jste vezli někoho prvně) byly prostě cool.
Nebyt toho o čem přesně mluvi Thullo, že P2 pořád dává pocit relativně nového sporťáku(pro někoho kdo to auto nezná) a toho že dnes už člověk slušný P1 nesežene tak bych šel spíše asi znovu do P1.
A jinak taky mi přišlo že bylo svižnější... minimálně když jsem chtěl na dálnici hodně akcelerovat tak jsem fakt vůbec nepotřeboval řaďit... a na okreskách většínou taky ne.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Kaprolet Offline
#7 Vloženo : neděle 19. února 2012 8:09:08 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Hlavně mám pocit že P1 je celkově bytelnější, prostornější a mělo turbo. Musím se přiznat že pořád po nějakém černém GT pokukuji. Subjektivně to auto jede líp než P2 V6 ale designově vypadá z dnešního pohledu hůř než P2 i když se mi moc líbí. Problém je v tom že se v solidním renovovatelném stavu málokdy naskytne. A shánět některé díly se mi zdá taky dost obtížné. V každým případě to byla ve své době vymakaná, silná kára která dle mě byla technicky a výkonem v případě GT daleko před konkurencí. P2 ubrala na technice, vychytávkách, výbavě a hlavně kvalitě. Prostě dle mého čím novější Probe tím horší. Tím nechci zatracovat svoje P2 ale jednička byla prostě leší. Škoda že dojezdily.
no_namE303 Offline
#8 Vloženo : neděle 19. února 2012 11:35:08 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Mě se líbí obě jsou sice odlišné po technické a designové stránce ale pořád je to probe a mám ho rád. Cool
Ex Ford Probe GT Turbo :(
jubileus Offline
#9 Vloženo : neděle 19. února 2012 12:43:36 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Vidím,že naťuknutí tohoto tématu přinese vždy velké diskuze ale nakonec se vždycky shodneme,že je pro PROBÁKY každé PROBE oblíbené.
Většina z Vás ,co teď máte P2 jste měli i P1 , tak můžete porovnávat a je škoda,že FORD pro Ameriku přestal svoje FORDKY pojmenovávat PROBE.
Komunita PROBE by jistě rostla-protože by bylo o čem debatovat.
V Americe byly PROBE asi taky oblíbená jako na jejich poměry menší úsporná FÁRA pro dorústající mládež
a tak je škoda,že neměla dalšího nástupce.
Když se teď pro ameriku dělají auta s menšími motory-tak je to škoda ještě větší.

Kdyby se FORD hecl a nově vytvořený sporťák se špidlatou přídí osadil nějakým slabším Véčkem z MUSTANGU a zadní náhon by taky neublížil ničemu a pak to pojmenoval PROBE udělal by jistě mnoha lidem od Probe ve světě radost.
Žádných sporťáků se stejně neprodá velký množství a menší levnější fáro ale podobný CORVETTE by si jistě našlo své zájemce .

Vrtá mi stále hlavou,proč koncem minulého století automobilky pojmenovávaly celé generace pořád stejně--třeba evropský ESCORTY nebo CAPRI a našlo si to stále zájemce a to naše PROBE tak rychle utli.
Technologie a tradice v používaném náhonu předních nebo zadních kol stejně lidi tak nějak moc nebere,takže jakýkoliv FÁRO pojmenovaný PROBE by určitě STARÝ PROBÁKY zase přitahovalo.A vůbec by nevadilo,že by třeba nemělo tradičně přední náhon - vymoženost a trend tuctových městských aut poslední doby.

Aut je velký množství ale těch na oko pěkných,ne mooc drahých a co dokonce trochu jedou ......PROBE zatím za ty prachy nejlepší neokoukaný v těchto krajích.
Renni Offline
#10 Vloženo : neděle 19. února 2012 13:00:49 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
hranatý auta/krom klasických amerických oldtimerů a možná Hummerů/je už dávno OUT,nadruhou stranu u P1 se mi kupodivu víc líbí palubovka a hlavně turbína!!! tenhle "vývoj" jsem u Forda nikdy nepochopil,když už se rozhodli ukončit výrobu P-2,5 V6 tak že turbo nedali ani do následovníka Cougaru..?Asi otázka/ekonomická/priorit-Mustang etc.
Probe od jedniček po P2 bylo zřejmě sondování trhu těchto modelů-variant a od toho možná i název: Probe-sonda,a jak všichni víme,každá sonda jednou musí dosondit...BigGrin BigGrin
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
jubileus Offline
#11 Vloženo : neděle 19. února 2012 17:31:21 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Asi máš s tím názvem trochu pravdu--ale na druhé straně výrobce vždy , než vypustí další typ,tak stejně "vysonduje"-co na něm vylepší--kvůli tomu nemusí do světa vypustit auto s názvem "POKUS"

Ale je fakt,že pěkných aut je nezpočet (třeba některý MAZDY) jsou dost pěkný a dnes je to o 20 let dál.
Ale ta PROBECKA se tehdy povedla-(jak se nám tady teď v naší vesničce střediskové zdá)--za ty prachy nejlepší neokoukaný FÁRO v těchto krajích s puncem Ameriky ,ale svět samozřejmě chce vydělávat z prodeje aut--tak vyrábí,co lidi kupují-třeba zaprodaný CHEVROLETY baŇatý pro evropu.
Tam je pěkná alespoň ta reklama,jak se tam prohání čistokrevná CORVETTA.
Dík,že jste se tak všichni chytli na můj povzdech s PROBE ale už začínám nějak moc politikařit,tak už toho nechám a budu se těšit na jaro.
Je pěkný , když se lidi můžou tak trošku na fóru poplácat po zádech a uchlácholit se ,že se nám ta PROBECKA líbí a že se dá v podstatě na nich všechno tady opravit ,protože se najdou lidi,co chtějí pomoci a nějaká ta auta co rozebrali mají pro nás ostatní za mrský peníz k nabídnutí.

Když se člověk rád vrtá v autech a má na to prostory,tak se těžko vyhazuje něco --co může ještě sloužit--i třeba po nějaké opravičce.Sám ten pocit znám.Za mlada jsem za odpoledne zvládl třeba natřít celý spodek a nápravy a blatníky na CAPRI ale s odstupem času se člověk zpomaluje.Na to každý přijde sám a dnes v době mobilů už nemá ani čas,protože je na dálkový ovládání a z mobilu pořád slyší,co má nebo nemá udělat.Zlatá doba bez mobilů.(sranda)To mě tehdy moji rodiče dali komusi do AUTORODEA ze zahrady dvě auta,když tam chtěli trochu uklidit.Ale v pohodě.
Vím,že svět je už dneska dál ale nostalgie PROBE je stále ve hře.
Ať nám ta PROBÉČKA vydrží pohromadě co nejdýl- a přeji všem v nastávající sezóně MNOHO ŠŤASTNÝCH KILOMETRU--------prakticky všechny,co mnoho----------ale teď už AHOJ-----černý LX z BrnaFlapper Flapper
Tomio007 Offline
#12 Vloženo : neděle 19. února 2012 21:01:34 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Sice nemám s Probečky mnoho skušeností,jsem majitelem pouze rok a 3 měsíce,ale už teď si můžu říct,že jsem určitě neudělal chybu. Nejvíc jsem se bál dílů,ale když člověk hledá a chce najít,tak najde i díly za dobré peníze. Probe mi hodně přirostlo k srdci, nechci ho prodat a ani neprodám,dokud bude mazel jezdit tak se o něj budu starat s největší láskou,pokud něco odejde tak se to opraví,odejde motor,sežene se druhý nebo se repasne starý,jedinné co by mohlo udělat konec je bouračka na odpis,ale když to půjde tak se koupí jiná dvaapůlka a přeskládá se to tam. Jsem rád že ho mám a jsem i rád že v česku existuje klub,který se o tyto auta zajímá. Nejsou nás tady tisíce jako na fóru olympioniků,skřížených hokejek nebo kdákajících slepic,ale o to máme lepší bandu :)
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
DannyW Offline
#13 Vloženo : neděle 19. února 2012 21:44:26 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Já sem měl možnost jedničku vidět pouze z venku, ale vím o ní toho dost aspoň tady z foraBigGrin a musím říct, že jedničky byly mnohem vychytanější. Jak už tu bylo vzpomínáno - pásy, tlumiče, TURBÍNA, palubák, a spousta jiných, třeba letní/zimní stěrače. A přitom taková blbost.LOL Vzhledem k tomu je dvojka "obyčejné auto".

Taky mi například vadí, že když už teda spolupracovali s mazdou, proč nemáme ve dvojkách palubáky, vyhřívané sedačky, aut. digi klimu s vyhřívaným předním oknem (to měly i escorty), nast.tlumiče, pohon všech kol, nebo aspoň 4WS (vytáčecí zadní náprava) - protože to všechno všechno měly třeba Xedosy 9. A to nemluvím o přeplňování. Jenže probe přišlo na svět asi ve špatnou chvíli a nestalo se tak oblíbeným. Kvůli finanční krizi a u nás možná taky proto, že Ford neměl příliš dobrou pověst. Všichni známe tu trapnou povídačku, která mě neskutečně vytáčí hlavně z úst příznivců olejových klanů (to je tuším hláška od Venita, ale je superThumpUp )
Taky jsem slyšel názor, že probečko je hnusné a mnohem hezčí je Calibra...LOL ale kdy vzniklo probe a kdy calibra Confused
Ale to tvrdí lidi, kteří neví co je skutečně krásnéThumpUp a jak říkal Thullo dodnes působí Probe rozruch v ulicích, hlavně když mrknete na děcka na přechoduLaugh

Já mám mojeho stříbrňáka dva a půl roku a nedám na něho dopustit. Kam jsem pořeboval tam mě odvezlo a taky PŘIVEZLO DOMŮ. Ani v těch -23 nezklamalo a vždy chytlo na poprvé. A těch věcí co jsem v něm odvezl. Do kterého sporťáku ze stejných let bych narval celou bicí sadu, kytaru ve futrálu, basu+kombo, power mix a další drobnosti najednou + spolujezdec Laugh ... Teď už jen uvažuju o sekvenci.

Prostě co víc mi chybí? snad jen některé drobnosti z jedničkyWink

Ty jo dost dobrá slohovka. Snad jsem nenapsal blbosti a moc jste se nenudiliBigGrin

Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Renni Offline
#14 Vloženo : pondělí 20. února 2012 12:37:12 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
DannyW: a kam se ti pak vejdou vokalistky??? já teda vozím aparat jinde aby se vešly ke mně.. Wub BigGrin
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Tomio007 Offline
#15 Vloženo : pondělí 20. února 2012 12:49:12 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Na klín BigGrin
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
DannyW Offline
#16 Vloženo : pondělí 20. února 2012 16:37:58 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
BigGrin Vokalistky jezdí druhým autem Cool
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
no_namE303 Offline
#17 Vloženo : pondělí 20. února 2012 18:09:46 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jen ještě k té historii p1 vím že v Japonsku se dělala verze s pohonem všech kol a pak stará dobrá verze z Německa Wolf concept [img]http://imageshack.us/photo/my-images/220/31968360085large.jpg/[/img]
Ex Ford Probe GT Turbo :(
jubileus Offline
#18 Vloženo : pondělí 20. února 2012 19:10:39 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Ještě k těm vokalistkám--
SAMOZŘEJMĚ jsem poloprofi umělec-rocker (TEDY byl jsem--aktivní)
Hrávali jsme kdysi v České Třebové tehdy takový ty z E drai POP music --tehdy to šlo chytnout -HITY SVĚTA pouze okolo hranic a můžu vám říct,že o nás tehdy tam všichni věděli--tedy baby.Doufám,že se k tomuto mamina nedostane.

Taky ty kontrolní zkoušky kvality--přehrávky a pak podle toho třídnosti,jak se ta hudba líbila poslouchajícím a hodnotícím SOUDRUHůM naší lidovědemokratické vlasti. --to si dnes mladí umělci vůbec nedovedou představit,že jedna věc je umět hrát,druhá věc je--co může hrát, a ta třetí je ---na co bude hrát,protože tehdá se musely SYNŤÁKY,KYTARY,PC a vůbec, co za něco stálo nějak sem dostat.
Takže alespoň na tohle je dnešní doba dobrá--protože dnes stačí,talent zdraví ,peníze a jde to samo.

To dřív se musel člověk narodit ještě ve správné rodině,co toto všechno měla a byla hlavně ve správné straně.
Ale nelituji,-jsem elektronik,--pár synťáků jsem vyrobil--dalo se na to hrát a rozhodně mi to v mé elektronice dalo trochu průpravu.Skončil jsem s elektronikou v LABORATOŘI podniku ,co distribuje u nás DIGI TV vysílání , a vyráběl prototypy "na koleně "--aby se ověřilo ,jestli je to funkční.Speciální jednoúčelové delikátní stroje,které se běžně nevyráběly (oboustranné tišťáky-prokovené s montáží SMD (miniaturních součástek).Všechno jsem samozřejmě sám vyrobil ,osadil a pak předal k vyzkoušení--a světe div se nefungovaly za ta léta snad vyjímky.A když se to dalo do holpecu někam třeba osadit--tak se to ke mě stejně dostalo s prosbou Laďo prosím tě oprav to.

Už jsem se zase mějak SAMOHANApřechválil,tak budu brzdit, ale když člověk něco dělá dobře a dlouho ,tak se to většinou s trochou talentu stane rutina. Takže z pájení rozhodně strach nemám.Oči už jsou na tom hůř.Už tu práci nedělám--teď jsem ajťákem (můžeme chipovat).Ale už jsem se nějak fak rozkecal. Z hudby (staré jsou pořád dobří krokodýli: Alice Cooper , OZZY Osbourne,ACDC,samozřejmě KISS ale už jim nějak dochází síly stejně ,jak těm našim PROBÉČKůM. Doufám, že to OZZY ještě nějaký ten čas bude dávat a něco vydá.

Zase jsem se nějak rozjel--ale snad to někoho pobaví. NEŽ to JARO přijde AHOJ
Thomas Offline
#19 Vloženo : úterý 21. února 2012 19:31:05 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
Díky opečkovi jsem se posadil i do P1... P1 je takový víc bytelnější, vypadá víc "muscle" a na svojí dobu i více techničtější! P2 je takový více "cool" a jde zaměnit z dálky předek s korvetou :) Jednou jsem jí proti sobě viděl jet a a maj podobný nárazníky :) KAždopádně P2 v základu budí zájem i v dnešní době... hafo lidí se mě ptalo už co to mám za auto nebo jsem je slyšel jak si řekli hele to je Probe... tohle se vám se škodovkou nestane :)
Andrew Offline
#20 Vloženo : úterý 21. února 2012 19:36:44 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: Thomas Jdi na citovaný příspěvek
Díky opečkovi jsem se posadil i do P1... P1 je takový víc bytelnější, vypadá víc "muscle" a na svojí dobu i více techničtější! P2 je takový více "cool" a jde zaměnit z dálky předek s korvetou :) Jednou jsem jí proti sobě viděl jet a a maj podobný nárazníky :) KAždopádně P2 v základu budí zájem i v dnešní době... hafo lidí se mě ptalo už co to mám za auto nebo jsem je slyšel jak si řekli hele to je Probe... tohle se vám se škodovkou nestane :)

nadruhou stranu (pokuď nemáš garáž) škodovku ti těžko někdo obejte s korunou :-X
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.