"na začátku bylo slovo boží a halda svařenejch trubek.."
..toť moto z jednoho legendarniho filmu
nazdarek pánové (a dámy)
mam PII 2.5 V6 zhruba pul roku, dovoz Dojč, po puvodnich peripetiich s prihlaseni uz to mam snad OK legal. Nutno podotknout ze je v celku zachovalem stavu najeto 150tis., hydra jsou zticha, podvozek jakz takz, tlumice v riti. Prvne jsem udelal brzdy, stacilo koupit zadni desky a rozhybat prasatka, snad OK. No a pak jsem zacal obcas procitat vase forum.. A uz jsem byl nervozni z tlaku oleje, po startu a jizde tak v 1/4 NORMAL, po zahrati na rozhrani L a NORMAL. Tudiz jsem podle vasich rad zakoupil sadu red. ventilu v Mazde, po vymene nalil C Magnatec 10W-40 a nyni je tlak pri jizde zhruba v pulce NORMAL, na volnobeh trochu pod, nevim mohlo by to byt lepsi, snad OK??.
Pri te prilezitosti srem opravil diru v prostrednim tlumici vyfuku, muzu rict ze se zvuk ponekud zhorsil..
.
Kdyz jsem to shodil z heveru, jsem si vsim ze zacala tect brzdova trubka okolo zadniho kola
, a zde prvni dotaz, vedou tam kolem nosniku 3 trubky, nac je ta treti??
Benzinove to nejsou, ty jsou jinde..
Jeste mam na vas dotaz, od zacatku me sviti COOL WASHER, predpokladal jsem hladina ostrikovacu, zaboha nemuzu najit cidlo. A nemate Please! nekdo k preposlani rozumnej servisni manual, stahnul jsem si nejakej v Ukrainstine a je to naky zmateny.
Vsim jsem si ze White-Power tady ma dosti rad a zkusenosti, ale i ostatni, budu rad pro par rad do zacatku,
zdary at vam to jezdi! Zima uz snad brzy skonci
MajklP
"na začátku bylo slovo boží a halda svařenejch trubek.."
PII 2.5 V6 94´