logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Pár rad do začátku..
MajklP Offline
#1 Vloženo : neděle 19. února 2012 11:59:48 (UTC)

Registrován: 19.02.2012 (UTC)
Příspěvků: 3
Bydliště: Krivoklat

"na začátku bylo slovo boží a halda svařenejch trubek.."
..toť moto z jednoho legendarniho filmu

nazdarek pánové (a dámy)
mam PII 2.5 V6 zhruba pul roku, dovoz Dojč, po puvodnich peripetiich s prihlaseni uz to mam snad OK legal. Nutno podotknout ze je v celku zachovalem stavu najeto 150tis., hydra jsou zticha, podvozek jakz takz, tlumice v riti. Prvne jsem udelal brzdy, stacilo koupit zadni desky a rozhybat prasatka, snad OK. No a pak jsem zacal obcas procitat vase forum.. A uz jsem byl nervozni z tlaku oleje, po startu a jizde tak v 1/4 NORMAL, po zahrati na rozhrani L a NORMAL. Tudiz jsem podle vasich rad zakoupil sadu red. ventilu v Mazde, po vymene nalil C Magnatec 10W-40 a nyni je tlak pri jizde zhruba v pulce NORMAL, na volnobeh trochu pod, nevim mohlo by to byt lepsi, snad OK??.
Pri te prilezitosti srem opravil diru v prostrednim tlumici vyfuku, muzu rict ze se zvuk ponekud zhorsil..Crying .
Kdyz jsem to shodil z heveru, jsem si vsim ze zacala tect brzdova trubka okolo zadniho kola Angry , a zde prvni dotaz, vedou tam kolem nosniku 3 trubky, nac je ta treti??
Benzinove to nejsou, ty jsou jinde..
Jeste mam na vas dotaz, od zacatku me sviti COOL WASHER, predpokladal jsem hladina ostrikovacu, zaboha nemuzu najit cidlo. A nemate Please! nekdo k preposlani rozumnej servisni manual, stahnul jsem si nejakej v Ukrainstine a je to naky zmateny.
Vsim jsem si ze White-Power tady ma dosti rad a zkusenosti, ale i ostatni, budu rad pro par rad do zacatku,
zdary at vam to jezdi! Zima uz snad brzy skonci
MajklP

"na začátku bylo slovo boží a halda svařenejch trubek.."
PII 2.5 V6 94´
white power Offline
#2 Vloženo : neděle 19. února 2012 12:40:14 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Ahoj, vítej mezi námi, s P2 ti sice moc neporadím, ale je tu spousta dalších. ThumpUp
Ta třetí trubla by podle mě mohla bejt od odvětrání nádrže do uhlíkovýho filtru.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Tomio007 Offline
#3 Vloženo : neděle 19. února 2012 12:58:51 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Vítám tě mezi náma :) Jinak čidlo ostřikovačů je v motorku,je to systémem plováku. Nádobku a motorek najdeš v pravém předním podběhu.
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
MajklP Offline
#4 Vloženo : neděle 19. února 2012 13:00:08 (UTC)

Registrován: 19.02.2012 (UTC)
Příspěvků: 3
Bydliště: Krivoklat

Jo napadlo me to, holt pujdu po trubkach a uvidim.. S tim vlastne mozna souvisi, ze pri tankovani otevru nadrz a je tam ocividne tlak, nevim jestli je to normalni..??

"na začátku bylo slovo boží a halda svařenejch trubek.."
PII 2.5 V6 94´
MajklP Offline
#5 Vloženo : neděle 19. února 2012 13:06:35 (UTC)

Registrován: 19.02.2012 (UTC)
Příspěvků: 3
Bydliště: Krivoklat

To: Tomio007
dik, mrknu na to, bude opruz se k tomu dostat LOL
(mam ji teda vpredu i vzadu v levem..)

"na začátku bylo slovo boží a halda svařenejch trubek.."
PII 2.5 V6 94´
Tomio007 Offline
#6 Vloženo : neděle 19. února 2012 13:08:46 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
problém v tom není,normálně sundáš pár šroubků z toho plastovéo podběhu,nahoře povolíš jeden šroubek co drží nádobku a vytáhneš to,já to měl venku za cca 15 minut
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.