logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
9 Stránky«<6789>
Nove turbo
white power Offline
#141 Vloženo : neděle 23. října 2011 5:57:04 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Udělat novou elektriku v Probe LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL já z tebe jednou umřu

Co se týče těch jednotek pod sedadlama tak ty pod sedačkou řidiče jsou posilovač řízení blíž u dveři a ABS
pod sedačkou spolujezdce je zesilovač a jednotka od přepínání tuhosti tlumičů, jinak v autě je spousta nezapojených konektorů už z výroby, některý jsou třeba pro diagnostiku
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#142 Vloženo : neděle 23. října 2011 20:34:05 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Wp nevim cemu se smejes :-) sem slaboprudar a kdys mam kompletny schema tak zapojim cokoliv. ale myslel sem to tak jestli ma nekdo skusenosti z tym ze dodelaval elektorku protoze dokonce u svetel je rozlamany konektor a od nej ponatahovany dratky do svetel coz sem nechapal ale asi mu to tam skratovalo a nesral se s tym tak sem chtel novou elektriku natahnou od spinacu az do svetel ale tak kdy s to nedoporucujes tak to necham tak.tak proto neslo nic ani tuhost ani posilovac a ABS sem neskousel ale asi taky neslo kdys nebyl konektor zapojem v RJ. z tym autem budou asi jeste potize ale verim ze to do Kamene 2012 nebo 2013 :-D stihnu a budu moci prijet az ze slovenska :-)
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Matoprobe Offline
#143 Vloženo : pátek 4. listopadu 2011 6:36:50 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
WP prosim te kdys si maloval motor daval si i zakladny barvu nejakou teplotny?? koupil sem modrou barvu do 500 stupnu ale ona mi rikala ze i tak pod to musi jit zakladny barva ale ona ji nedokaze sehnat proto se ptam jestli mam sehnat na netu nejakou nebo to vydrzi i bez zakladu?

dik
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#144 Vloženo : pátek 4. listopadu 2011 18:47:00 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
žádnou teplotní barvu jsem nedával, ten červenej mmotor jsem natřel Hameritem a ten svůj modrej jsem vzal sprejovkou a kupodivu i ta sprejovka drží a neloupe se
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#145 Vloženo : sobota 5. listopadu 2011 18:23:57 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
ja koupil spreje co sou silikonove a pise se tam do 800 stupnu a davam cernou vanu,modrej motor a prevodovku a veko ventilu cerveny. jak klaun :-D... pri se pod ni netreba davat zakladny barva jen to treba odmastnit a to je vse....


WP kdys mi opiskovaly hlavu tak opiskovaly i sedla ventilu a saci a vyfukove kanaliky a ostalo to uplne jak hrosi kuze drsne. da se to nejak vyfrezovat a zalestit ty sedla ventilu? nebo sme znicil hlavu abudu muset koupit novou.


dik
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#146 Vloženo : sobota 5. listopadu 2011 19:42:09 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
na ventilový sedla je frézka, ale záleží na tom jak moc je omlátily (jsou tvrdý tak snad moc ne), spíš by mě zajímalo co tě vedlo k tomu nechávat hlavu pískovat OhMyGod, jinak kanály vyleštíš tím kotoučem do vrtačky co jsem na něj dával odkaz.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#147 Vloženo : pondělí 7. listopadu 2011 10:58:20 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
protoze sem vul a chtel sem mit vse jak deckou prdelku a zapomel sem mu rict at to jen obvodem sebere a on to kompletn eopiskoval. snad se to bude dat ofrezovat ale je to hodne neco jak omitka na domu az tak moc je ten povrch drsny.ve stredu budu vedet jestli koupit novou hlavu protoze ten motor posilam do firmy co dela performence engine tak mi udelaj vse i odlahci setrvak tak sem zvedav co to bude stat vsecko dokopy.
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#148 Vloženo : pondělí 7. listopadu 2011 11:18:03 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
pokud ti to opískovaly komplet tak než strach a ventilový sedla bych měl o uložení vačky, který pískováním určitě zničili a hlava teď bude mít cenu, max hliníku ze kterýho je vyrobená, pokud chceš mít tu novou hlavu jak dětskou prdýlku tak si kup Arvu a umej jí, jen jí nezapomeň po opláchnutí voudou důkladně osušit aby sedla a podobný věci nezrezly, neuškodí když je pak stříkneš WDčkem.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Thomas Offline
#149 Vloženo : pondělí 7. listopadu 2011 11:53:17 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
WP: koukám ty jsi zdejší mechanik ne? Když už tě zásubuje dotazama tak se přidám...

Jde doma vyměnit brzdové kotouče na P2? Musí se u toho vypouštět brzdová kapalina? Co je na to potřeba za nářadí? Pokud je to jen o mechanické části a žádný štelování tak bych si to možná i vyzkoušel...
white power Offline
#150 Vloženo : pondělí 7. listopadu 2011 12:20:09 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: Thomas Jdi na citovaný příspěvek
WP: koukám ty jsi zdejší mechanik ne? Když už tě zásubuje dotazama tak se přidám...

Jde doma vyměnit brzdové kotouče na P2? Musí se u toho vypouštět brzdová kapalina? Co je na to potřeba za nářadí? Pokud je to jen o mechanické části a žádný štelování tak bych si to možná i vyzkoušel...


Kapalinu vypouštět nemusíš, potřebuješ k tomu golu nebo očkový klíče, kladivo a křížovej šroubovák, na zadní pak ještě sikovky na zatočení brzdovýho válečku. Pístky v předních brzdičích normálně zatlačíš, u zadních je musíš zašroubovat. Pokud seš aspoň trošku šikovnej tak to zvládneš sám, ale pokud si propíchneš ruku šroubovákem i při výměně žárovky tak to radši někomu dej ať to udělá.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#151 Vloženo : pondělí 7. listopadu 2011 18:43:14 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
WP a jak zjistim jestli to je znicene to ulozeny vacky.hlava je hodne draha takze budu dufat ze s tym nic nebude a bude se to dat nejak vylestit nebo neco z tym spravit.nejake vybrouseny a vlozka by nepomohla? sem koukal hlava komplet ze vsim ventily vacke proste vse je za 230 euro na ebay ale to ej zbitecnej skrt kdys lakovany auta me vijde na 36 tisic :-(
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#152 Vloženo : pondělí 7. listopadu 2011 18:50:43 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Třeba to půjde, zkus najít někoho kdo se zabejvá repasováním hlav, co ti na to řekne, nebo si kup motor z mazdy a z něj si vem hlavu.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Džony Offline
#153 Vloženo : pondělí 7. listopadu 2011 22:48:04 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Zkus si zjistit zda někde po okolí neumí na to navařit vrstvičku a tu pak znovu vybrousit Idaho to takhle nechal řešit na jedné hondě, ale to byl poškozený jen jeden zámek... Na druhou stranu bys to pak měl "jako nové". Ale jestli budeš brát jinou hlavu tak jí vem i s původníma vačkovejma hřídelema a ty tam nech!! Nejhorší je vyměnit různě,(byť trochu) vydřené vačkové hřídele!!
Džony Offline
#154 Vloženo : pondělí 7. listopadu 2011 22:50:09 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Eventuelně si nechat proměřit vačkovou hřídel a nechat si zjistit jestli by ti po vybroušení zámků nešli záměnou použít měděné ložiska vačkových hřídelů, které např, používají některé toyoty... To si ale myslím že tě levněji vyjde jiná hlava...
Idaho von Věšín Offline
#155 Vloženo : pátek 11. listopadu 2011 14:59:07 (UTC)
Registrován: 30.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: Džony Jdi na citovaný příspěvek
Zkus si zjistit zda někde po okolí neumí na to navařit vrstvičku a tu pak znovu vybrousit Idaho to takhle nechal řešit na jedné hondě, ale to byl poškozený jen jeden zámek... Na druhou stranu bys to pak měl "jako nové". Ale jestli budeš brát jinou hlavu tak jí vem i s původníma vačkovejma hřídelema a ty tam nech!! Nejhorší je vyměnit různě,(byť trochu) vydřené vačkové hřídele!!


Džony, džony, nechci te shazovat ale medené vložky - nevím o jediné toyce co by je používala :)

řešit se to dá al eje to docela drahé ( vzhledem k cenám hlav eventuelne celých motoru po inzerci.. )

Duležité je hlavne vzít s hlavou i ty správné zámky co k ní přímo patří, nejde je přehazovat..

btw - Džony ty už hlavy navíc nemáš? tuším žes tu u mne dve mel , nebo sou už pryč?
Džony Offline
#156 Vloženo : sobota 12. listopadu 2011 0:29:30 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Já mám obě makovice ale na 2.5 V6 ne na 2.2 V4...
Myslel jsem že zrovna (1zz tuším to označení) na 7mičkové Celice má šálky na vačkovém hřídeli ne?
Každopádně 1.8 nafta ve fiestě a 1.8T v mondeu, ale o už by bylo o zjišťování ruzných značek, modelů, motorů... Wink Je fuk jestli z toyoty nebo z jiného auta, jde o to, že se prostě šálky na vačkové hřídele dělají (což ne každý může vědět, mě to třeba překvapilo) myslel jsem hlavně aby se to šířkou a průměrem shodovalo s vačkovým hřídelem té 2.2 což by se podle mě z výkresů mělo dát vyčíst a zvětšit tomu úměrně zámky navíc si myslím že by to i byl zajímavý experiment...
Každopádně by to stálo nesmysl vůči koupi jiné starší hlavy, ale přijde mi že pořád levnější než navařování hliníku a přebrušování...

Berte mě s rezervou asi se snažím zabít vrabce buldozerem, jak s oblibou říká Idaho BigGrin BigGrin BigGrin BigGrin BigGrin
Matoprobe Offline
#157 Vloženo : sobota 12. listopadu 2011 1:10:49 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
ja myslim ze to neni az tak poskozene staci to jen vylestit nejjemnejsim smirkem nebo necim a bude to OK snad.
sem koukal na Ebay novou hlavu a komplet cela halva u z vackou ventilama hydrostelmy a proste komplet ustrojena jen nasadit ajedem stala 230 dolarou coz je kolem 190 eur oplaty se to?? vacku mi dou delat ostrou + setrvak odlahcujou tak sem zvedav ci pocitim nejake zmeni v probecku. ale z tou hlavou me to sere uz tyden uplne mam nervy na sebe ze takhle prichazim o penize.
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#158 Vloženo : sobota 12. listopadu 2011 6:35:11 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Kup tu novou hlavu, nebo nějakou jinou, na tu blbost s tím přelešťováním ani nebutdu reagovat.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Thomas Offline
#159 Vloženo : sobota 12. listopadu 2011 8:34:54 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
Mato: pokud takhle přicházíš o peníze a sere tě to tak proč to děláš? Vyplívá z toho že máš na to lidi a tady vždy řešíš něco co stejně budeš dělat jinak nebo ti někdo dělá.. Kup si jiný auto a nebudeš mít nervy ;)
Idaho von Věšín Offline
#160 Vloženo : pondělí 14. listopadu 2011 19:16:02 (UTC)
Registrován: 30.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: Džony Jdi na citovaný příspěvek
Já mám obě makovice ale na 2.5 V6 ne na 2.2 V4...

sorry moje chyba, neumím číst :D



Původně odesláno: Džony Jdi na citovaný příspěvek
Myslel jsem že zrovna (1zz tuším to označení) na 7mičkové Celice má šálky na vačkovém hřídeli ne?


vubec ne, ta má pevná zdvihátka, uložení frezované v hliníku


Původně odesláno: Džony Jdi na citovaný příspěvek
Každopádně 1.8 nafta ve fiestě a 1.8T v mondeu,


bingo , ale do mědi to má daleko, ta je moc měkká :) vetšinou to bývá slitina hliníku..

Původně odesláno: Džony Jdi na citovaný příspěvek
Berte mě s rezervou asi se snažím zabít vrabce buldozerem, jak s oblibou říká Idaho BigGrin BigGrin BigGrin BigGrin BigGrin



nejen říkám, i rád to dělám, i když nedávno sem trosku přezbrojil a vzal sem na holuba AMG S Classe a trefil :D

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (10)
9 Stránky«<6789>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.