Víš, já nevím, jestli sis toho všiml, ale auto už nestartuje. Dnes půjdu vyzkusit ten snímač otřesu v kufru. Jinak to ale bude oddělaný tranďák v rozdělovači, ale bohužel nemám schéma zapojení na ty vývodní piny, takže asi budu muset odříznout ten krycí plast z té destičky.
Ty návody, co ukazuješ znám.
Myslím, že jsem na ně narazil v nějaké tvém topicu zde na fóru, když jsem k tomu hledal nějaké informace. To, že jsou různé rozdělovače je fakt. Nebude asi snadné trefit ten správný. Je možné, že by na Probe z roku 93 byl stejný nebo se ty z této doby již na 95-kách nemontovaly?
Cívky byly ok, ještě je ke konci finálně přeměřím.
O tom odporu vím, ale i tak díky za info. HEI modul znám, ale asi si ho udělám za pár korun sám, až dorazím z dovolené nebo koupím celý rozdělovač. (použitý + HEI modul hodím do kufru pro případ poruchy na silnici
) Jasně, chlazení tam musí být, jelikož je to výkonový tranďák.
Nějaký tlustší hliníkový chladič, a je to.
Probe exOwner ... | Ford Probe II, 2,5l 24V 6V, červená