logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
CheckEngine + Fuel CutOut - motor a budík zhasne, za chvíli jde nastartovat ... - Probe II 2.5 l 24V
cuir Offline
#21 Vloženo : středa 17. srpna 2011 15:16:34 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
ten vykonovej tranzistor stejne nezmeris. Protoze pokud bude chladnej tak se ti bude jevit jako ze je v poradku, ale prave ze v momente kdy zdechne ten motor tak pak by si ho zmeril..ale nez se k tomu dostanes...nez vytahnes merak, napichnes se na draty tak uz bude zase v pohode..takze idealni stav je to zkusit s jinym rozdelovacem !!!!ale POOZOR!! stejnej typ dle stitku. Je mnoho rozdelovacu..ja sem narazil zatim na 4 typy a jeste dalsi patej co mel uplne jine vicko. Celkem tedy 5 typu rozdelovace.. nastartoval sem jen s tim svym typem..s zadnym jinym.

jinak male varovani..pokud to nechas dojit do stadia kdy nenastartujes tak pocitej s tim ,ze ti pravdepodobne odejde aji zapalovaci civka..aspon me teda shorela..

jinak tady mas clanek
http://www.mx6.com/forum...ernal-coil-install.html

a podle tohoto schematu sem to opravil ja:
[img]http://http://www.mx6.com/forums/2g-faq-performance/187024-project-hei-module-external-coil-install.html[/img]

ten odpor co tam je je dulezitej pro funkci otackomeru..pokud ho tam nedas...tak budik odpalis.
ale jak sem rikal..je navod pro 93rocnik...u 95 se muze lisit barva kabelu. S tim uz ti nepomuzu..at se dari.
HEI modul se da objednat ze zahranici..s tim si urcite poradis. stoji aji s postou v prepoctu na nase neco kolem 1000kc...a je to nova vec a kdyz pak das aji novou civku tak to mas opravene tak ,ze uz te to na ceste nenecha...
proto doporucuju tohle reseni a ne repase rozdelovace nebo kupovat nejakej jetej..zase ti to odejde a nevis minuty...

jo a ten HEI modul musi bejt na chladici !!!!!! jinak ho upeces...
to je taky duvod proc ty rozdelovace odchazi..protoze ten vykonovej tranzistor nema dostatecne chlazeni.
cau
Ford Probe 2,5 V6 24v
Wesker Offline
#22 Vloženo : středa 17. srpna 2011 16:01:35 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
to Maxx: ja mel za to, ze mas ´93... Ten picifuk je vedle nadobky smerem dopredu auta a byva na nem takova cerna gumova krytka.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Maxx Offline
#23 Vloženo : čtvrtek 18. srpna 2011 12:59:35 (UTC)
Registrován: 26.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 43

Víš, já nevím, jestli sis toho všiml, ale auto už nestartuje. Dnes půjdu vyzkusit ten snímač otřesu v kufru. Jinak to ale bude oddělaný tranďák v rozdělovači, ale bohužel nemám schéma zapojení na ty vývodní piny, takže asi budu muset odříznout ten krycí plast z té destičky.

Ty návody, co ukazuješ znám. Wink Myslím, že jsem na ně narazil v nějaké tvém topicu zde na fóru, když jsem k tomu hledal nějaké informace. To, že jsou různé rozdělovače je fakt. Nebude asi snadné trefit ten správný. Je možné, že by na Probe z roku 93 byl stejný nebo se ty z této doby již na 95-kách nemontovaly?

Cívky byly ok, ještě je ke konci finálně přeměřím.

O tom odporu vím, ale i tak díky za info. HEI modul znám, ale asi si ho udělám za pár korun sám, až dorazím z dovolené nebo koupím celý rozdělovač. (použitý + HEI modul hodím do kufru pro případ poruchy na silnici Wink ) Jasně, chlazení tam musí být, jelikož je to výkonový tranďák. Wink Nějaký tlustší hliníkový chladič, a je to. BigGrin
Probe exOwner ... | Ford Probe II, 2,5l 24V 6V, červená
hlina2,5 Offline
#24 Vloženo : úterý 6. září 2011 16:32:51 (UTC)
Registrován: 14.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 18

už si ten problém vyřešil??? mě se stalo úplně to samé,co bych měl vyměnit??? Blink
Maxx Offline
#25 Vloženo : úterý 6. září 2011 16:50:32 (UTC)
Registrován: 26.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 43

Hele, teď jsem se vrátil z dovolené, ale už jsem na to ještě kapku koukal a je to na 96% ve výkonovém tranzistoru v rozdělovači, a diodě, která je zařazená do toho obvodu. Zatím sháním jiný, ale jsou cca asi 2 typy rozdělovačů pro 2.5l, takže zatím nevím, který potřebuji, ani jak vybrat. Na tom mém nic není napsaného ... Unsure

Tobě to ale také může dělat mnoho jiných věcí, jelikož neznám tvůj "příběh" shrnu to obecně (co vím): (důvody pro nenastartování)

- rozdělovač (cívky, tranďák nebo obojí) - nebo kabeláž k němu
- svíčky
- kabely ke svíčkám
- baterie nebo přívodní svorky (ThumpUp)
- palivové čerpadlo
- čidlo polohy vačkové hřídele (je v rozdělovači) - nebo kabeláž k němu
- otřesové čidlo vzadu v kufru (zatím jsem ho nenašel Unsure )

Pak by se našlo ještě pár dalších možností, které už nejsou tak typické. Zkoušel jsi vyblikat chybové kódy, resp. svítí ti po otočení klíčku do pohotovostní polohy (rozsvítí se palubovka) kontrolka Check Engine?
Probe exOwner ... | Ford Probe II, 2,5l 24V 6V, červená
hlina2,5 Offline
#26 Vloženo : úterý 6. září 2011 17:37:36 (UTC)
Registrován: 14.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 18

Příběh je asi stejnej jako u Tebe. Jedu a najednou padly budíky včetně světel a všeho ostatního, od tý doby svítí motor check a fuel cutstop. Před hodinou jsme to přitáhli dom. Tak to asi bude tím tranzistorem. Na rozdělovači mám štítek Mitsubishi. Prosím, dej vědět, kdybys to vyřešil dříve než já, čím to teda je, dík moc.
Maxx Offline
#27 Vloženo : středa 7. září 2011 11:55:55 (UTC)
Registrován: 26.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 43

A jaké chybové kódy ti řídící jednotka hází? Pokud jsi to ještě nezkoušel, můžeš to udělat dle tohoto návodu:

http://www.performanceprobe.com/index2.php?redirect=http://www.performanceprobe.com/doityourself/diagnostics/index.php

Jde to u Probeček II do roku 1995. Mě se to povedlo, mám 95-tku. Pokud máš novější, bude to chtít zajít na diagnostiku nebo rozdělat rozdělovač a změřit tranzistory. Jiskru ti to předpokládám nehází? (je lepší si vyzkusit ...)
Probe exOwner ... | Ford Probe II, 2,5l 24V 6V, červená
hlina2,5 Offline
#28 Vloženo : středa 7. září 2011 14:25:16 (UTC)
Registrován: 14.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 18

Jiskra nehází a vybliká to 4 - poloha klikový hřídele. Kdyby to ale bylo čidlo na klice, tak by to nemělo - jak tu čtu, dávat benzín, ale když se začne startovat, při odpojený hadičce, benzín stříká ven. jo a mám rok 1994.
white power Offline
#29 Vloženo : středa 7. září 2011 14:49:40 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
sice nesem odborník na V6 ale to že by to nemělo dávat benzín, by se podle mě neměly otvírat vstřiky než to že by neměla dávat pumpa
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Maxx Offline
#30 Vloženo : středa 7. září 2011 18:04:55 (UTC)
Registrován: 26.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 43

White power bude mít nejspíš pravdu. Mě pumpa také tlakovala. Chce to ale vyzkoušet, jestli ti jde benzín až na svíčky - jestli jsou mokré. Myslím, že asi nepůjde kvůli vstřikům, ale to uvidíš.

Za chvíli asi budu vědět, co ti přesně poradit, ale ještě potřebuji vědět, má tvůj model takové čidlo nad olejovou vanou na levé straně pod alternátorem? Je nejspíš černé plastové a jde od toho kabel nahoru. Stará se o snímání otáček klikové hřídele ve vyšších otáčkách u novějších modelů Probe II.

Probe exOwner ... | Ford Probe II, 2,5l 24V 6V, červená
hlina2,5 Offline
#31 Vloženo : středa 7. září 2011 18:16:44 (UTC)
Registrován: 14.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 18

ZÁHADA VYŘEŠENA, tak po dlouhém hledání jsem se rozhodl,že se podívám jestli neni prasklej rozvodovej řemen.A bohužel byl.Takže se se svym probe loučim Angry
Maxx Offline
#32 Vloženo : středa 7. září 2011 18:22:30 (UTC)
Registrován: 26.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 43

A pročpak? Rozvoďák se při troše šikovnosti dá sehnat za nějakých 2000,- Kč a u Probe II je to dělané tak, že by ani motor neměl být potkaný, ne?
Probe exOwner ... | Ford Probe II, 2,5l 24V 6V, červená
white power Offline
#33 Vloženo : středa 7. září 2011 18:31:03 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Přesně tak tyhle moptory se potkat nemůžou, takže nastav rozvody a dej novej řemen a můžeš vesele dál jezdit.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.