logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
9 Stránky<12345>»
Nove turbo
Venca Offline
#41 Vloženo : pátek 26. srpna 2011 19:27:32 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Pokd koukas na ten obrazek od WP tak poloossy musis vyndat a odpojujes jenom vyslovene kabelaz k motoru a par hadic a silenbloky . Pak uz musi jit ven
FORD PROBE 2.5 V6 1993
white power Offline
#42 Vloženo : sobota 27. srpna 2011 5:37:28 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: Matoprobe Jdi na citovaný příspěvek
dik konektory se povedli ale drzi me ten kabel hruby co de od poistek tech kockatich v motoru.abel vede az za motor a nikde nemuzu nahmatat konektor.treba neco i ze spodu auta udelat?? kdys taham motor se ani nehne nebude nejak poloosami spojeny jeste? nebo rekni rychli navod co treba odsroubovat okrem 3 silendbloku co drzi motor.

dik


Když odšroubuješ tři silentbloky tak další krok je oddělat i čtvrtej !!! jinak budeš pořád zvedat celý auto. U poloos stačí sundat manžety na vnitřní straně (blíž u převodovky) a cca 1cm od kraje kloubu je po vnitřním obvodě stočenej drát kterej funguje jako pojistka proti vytažení poloosy z kloubu, tak ten vydloubni šroubovákem a dál se o poloosy nestarej jak budeš tahat motor nahoru tak se rozpojej samy, jen dej pozor abys nepostrácel koule který se z těch kloubů vysypou.
Co se týče toho kabelu co vede za motor tak ten je ke starteru a k altíku, ten můžeš rozpojit na pojistkový skříni a ještě je přišroubovanej k podběhu pod baterkou a nechat ho na motoru.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#43 Vloženo : neděle 28. srpna 2011 11:22:05 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
ted si ma vystrasil. ty kulicky snad nemyslis lozisko :-) 50 gulicek neskladanich do vazeliny dookola. ze si delas srandu a je to jen 1 velka gula a bude to jednoduche dat naspet do auta :-)v najhorsom pripade budem muset dat auto na spaliky a uplne prednu napravu oddelat. 4 ty silendblok je kde :-O nasel sem ten ze predu a ty z boku dalsi sem nikde nenasel.
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#44 Vloženo : neděle 28. srpna 2011 13:10:22 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Pokud si nenašel ten čtvrtej silentblok tak sundej kolo u řidiče, ten plast mezi kolem a převodovkou a konječně se už podívej se pod auto, nechápu že někdo vyndává motor a nepodívá se jak je to pod autem udělaný, další věc kterou bys měl sundat je vejfukový potrubí mezi turbem a katalizátorem. Těma koulema myslím koule co jsou ve vnitřních kloubech na poloosách, v každým je asi 6 koulí. Až to budeš dávat zpátky tak odšroubuješ těhlici od tlumiče, vyhneš jí do strany a koule tam naskládáš zpátky.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#45 Vloženo : středa 31. srpna 2011 20:06:12 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Diki moc za rady motor je uz venku trvalo to asi 2 hodky a polku biblie som vyrecitoval :-) ale nakonec ej vsetko vonku a nic sa nestratilo. motor sa uz dava na ultrazvukove cistenie + cistenei kyselinou nehc sa leskne a pojde sa na generalku. snad tam neco neposereme pri generalke. len stale to tesnenie nemam lebo NONAME sa nejak neoziva :-(
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
no_namE303 Offline
#46 Vloženo : pátek 2. září 2011 11:22:21 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zdar neměl jsem čas pracuju :( ale dneska najdu nějaké staré těsnění a pošlu jim to tam jinak jak to chceš udělat mám jim říct at ti to pošlou nebo to mám zaplatit a ty mi pošleš peníze?? \Kdyžtak moje tel: 733634710 nebo na icq se domluvíme ale jak řikam přes víkend to najdu v pondělí jim to pošlu a chtěl bych nechat vyrobit měděné aby vydrželo extrem plus nezapomen koupit nové šrouby na hlavu kdyžtak mám earling nebo jak se to píše :)
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Matoprobe Offline
#47 Vloženo : pátek 2. září 2011 16:34:39 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
ja som im pisal a hovorili ze mam im poslat tak ked im povies ze som im pisal a ja im napisem ze nech aj mne poslu rovnake tesnenie tak to bude dobre. snad mame rovnake auta :-D 89 rocnik..... co se srobou tyce treba tam davbat nejake jine?? :-O kdys jo co to stoji a kde se daj kupit a jake su najlepsie?? ak mas tak posli. na icq ta vubec nevidavam
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
no_namE303 Offline
#48 Vloženo : pátek 2. září 2011 17:45:35 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Šrouby musíš dát vždy nové když sundáš hlavu a investice je 1000Kč za ty earling, dále těsnění mám ale všiml jsem si že na těsnění jsou ještě těsnící podložky a nevím jestli je mám nechat taky vyrobit nejspíš tam budou 4X ale k tomu nám řekne víc WP jinak rok mám 91 ale to je u těsnění jedno.
Ex Ford Probe GT Turbo :(
white power Offline
#49 Vloženo : pátek 2. září 2011 18:04:01 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Jaký těsnící podložky máš na mysli ? Pokud myslíš ty měděný kroužky co jsou v rohách tak tím se netrap ty tam jsou aby nedošlo k deformaci těsnění při dotažení, to u kovovýho těsnění nehrozí.

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
no_namE303 Offline
#50 Vloženo : pátek 2. září 2011 18:30:40 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ok supr to jsem přesně myslel.
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Matoprobe Offline
#51 Vloženo : pondělí 5. září 2011 21:05:21 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
No_name tka co neposlal si im to tesnenie?? ja mam motor uz rozobraty a po ultrazvukovom cisteny takez je jak novy dam pak i foto kdys budu mit doma fotak stalo to 50 eur /kus ale nemusel sem se s tym srat jak WP a rucne to smirglovat. ale aj tak chcme to dat an lestenie. tak ak mas tie srouby tak to muzes poslat
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#52 Vloženo : úterý 6. září 2011 5:41:05 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Když už si nechal motor vyčistit ultrazvukem, nechal si rovnou udělat i výbrus válců a přebrousit blok motoru ?
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#53 Vloženo : čtvrtek 8. září 2011 21:25:29 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
toto mi robila cisot cirma co cisty. ked mi vsetko vycistili poslal som to do nasej dielne do susednej vesnice kde mam mechanikou na motory a ty uz z tym budu robit zbitok davam tam hned 2x vybrus aby som zvysil objem+ asi bude treba obrusit klukovku tkaze aj loziska budem muset zohnat bude z tym vela roboty. len neviem nikde zohnat kovane piesty ale mozno aj seriove vydrzia cca 200-250 koni nie?? chcem dat na seriove turbo aby tlacilo 1,2 alebo aspon 0,8 zvladne to??
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#54 Vloženo : pátek 9. září 2011 17:59:43 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
0,8 baru je cca 12 PSI a to je max zvládne sériová jednotka bez chipu jak tuhle hranici překročíš tak následuje fuelcut, já tak mám tlak turba nastavenej taky, 1,2 bar je cca 16 PSI a to je max co zvládne dát turbo.
250 Hp vydržej sériový písty taky, ale pokud bys chtěl kovaný tak si je můžeš objednat třeba tady Wiseco a ještě si zvíšíš kompresi z 7,8 na 8,8:1
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Rostakd Offline
#55 Vloženo : pátek 9. září 2011 18:12:11 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Doma na jednicce mam nastaveny turbo na 0.8 baru na seriovy jednotce a dobry. Zatim slape tak jak ma
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
white power Offline
#56 Vloženo : pátek 9. září 2011 18:18:58 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: Rostakd Jdi na citovaný příspěvek
Doma na jednicce mam nastaveny turbo na 0.8 baru na seriovy jednotce a dobry. Zatim slape tak jak ma

to je jen otázka času kdy to vzdá těsnění pod hlavou LOL já měnil 2x než jsem se na to vyprdnul a nechal si udělat kovový
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Rostakd Offline
#57 Vloženo : pátek 9. září 2011 18:20:10 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ja myslim, ze tam kovovy bude, ptz predchozi majitel myslim rikal, ze to kvuli tomu menil.
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Matoprobe Offline
#58 Vloženo : sobota 10. září 2011 9:35:00 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
WP tebe to slape na 1,2 na seriovich piestoch?? :-) 600 dolaraou +clo za KUS je hodne :-) to dam radsi seriovi a a necham to na 230 koni to nebudu muset menit ani vstrek ani pumpu jen preprogramuju jednotku a turbo.
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#59 Vloženo : sobota 10. září 2011 17:49:30 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
zatím ne protože mám sériovou jednotku bez chipu, ale jestli se mi povede sehnat funkční chip tak to tam pošlu
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#60 Vloženo : neděle 11. září 2011 12:22:06 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
ja som sa spis ptal nato jestli to vse davas na seriove pisty. porad se toho bojim ze kdys dokazu dostat z auta 200-250 koni a pudu na sprint tak mi to rozbije pisty toho se bojim. ale 2400 Eur na 4x kovane pisty nemam :-( takze budu muset jet do seriovich nebo nekde sehnat nejake podpultaki nizsej kvality ale kovane.
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (8)
9 Stránky<12345>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.