Ahoj probaři,
po úspěšném vyřešení
cvakání motoru se na vás obracím ještě s jednou prosbou o pomoc.
Jedná se o následující problém:
- S autem vyjedu, nějakou dobu většinou drží (někdy ale i jen 7 - 10 minut), pak z ničeho nic zhasne. (motor chcípne, budík a komplet kontrolky zhasnou) Světlomety, blinkry, atp. jdou. Dříve, než se to stane, se rosvítí Check Engine a poté po chvíli Fuel CutOut a poté auto zhasne.
- Když chci auto natočit, nechytne. Baterka je nová, takže s motorem točí, ale ten se nechytá. (alternátor jsme měřili, ten je také ok - napětí v síti 14,30 V)
- Po nějaké chvíli (5 sekund - 3 minuty) zkusím nastartovat, motor chytne a jede. Stále svítí Check Engine, možná i Fuel CutOut. (to si teď nejsem jistý) Když se s ním rozjedu, nějakou dobu drží, ale když se s ním jede trochu déle (např. 15 minut), zase zhasne stejným způsobem.
Klidně na něm vyzkouším kde co, když mi dáte nějaké tipy, po čem jít. Chybové kódy jsem zkoušel vyblikat dle návodu na PerformanceProbe.com, přes palubovku. Propojil jsem drátkem STI a záporný pól na baterce, zapnul elektriku v autě - nic. Poté jsem ještě nastartoval a opět nic. Buď jsem něco dělal špatně nebo to u mého auta již takto nejde. (Mám auto - rok 1995, tzn. přelomový ročník)
Projel jsem si samozřejmě ProbeClub forum, ale těch možností, co to může dělat jsem našel více.
Co jsem zjistil:
- může to dělat špatné čidlo polohy klikové hřídele (+ kontakt nebo kabeláž)
- může to dělat špatné čidlo polohy vačkové hřídele (+ kontakt nebo kabeláž) -
Určitě tam je toto čidlo také?- může to dělat špatné čidlo snímače otáček (+ kontakt nebo kabeláž)
Nebo to může dělat Lamba sonda, otřesový snímač, vadný rozdělovač nebo zašpiněný provzdušňovák na palivové nádrži?
Díky za Vaše tipy a rady.
Bylo by super, kdybyste mě případně nasměrovali, kde se dané čidlo nachází.
Maxx
Probe exOwner ... | Ford Probe II, 2,5l 24V 6V, červená