Prodavam svoje probe.
pri prvnim rozteceni pistu sem rekl ,ze tomu dam jeste jednu sanci. Motor sem kompletne opravil a vymnenil uplne vsechno co se dalo. Bohuzel po zavodech do vrchu zacal motor opet kourit. V rytmu motoru bufa jako masinka z hadice co je odvetrani kliky, z trubicky kde je merka oleje a i z olejoveho vicka na prednim ventildeklu. Muj drobny odhad je ten ,ze sou zapecene krouzky. Kazdopadne je to jen odhad. Radeji pocitejte s tim ,ze motor je v pici a na vymenu.
Auto je pojizdne, s bufajicim motorem sem najel asi 200km. Motor krome tohoto vykurovani nejevi zadne jine znamky poskozeni a auto jede normalne. Nic v motoru neboucha, nechrasti, jen to takhle proste kouri a to me privadi prave na teorii specenych krouzku. ikdyz moc nevim proc, protoze auto se nikdy neprehralo, olej je tam danej 10w60 castrol (zlata pixla , nejakej ten racing nebo co) pricemz po prvnich 500km byl tento olej vylit a motoru byl dopran stejny a zcela novy olej.
Nemam uz na to nervy finance a hlavne drzim slovo a tim padem jak sem rekl ,ze dam jednu sanci tak tak taky cinim. tohle by byla druha sance a tu uz nechci sponzorovat.
Auto prodavam jako celek tak jak ho znate zde z fora a nebo tak jak ste ho videli v posledni dobe nazivo.
-Ma krasnej novej lak,
-pekna kola s velmi slusnyma pneumatikama se skoro novym vzorkem
-predni brzdy jsou dvoupistky z xedosu 9
-jak na predku tak na zadku jsou nove minimalne jete kotouce i desticky(plus samozrejme brzdy kompletne po repasi)
-pred dvema roky menen olej v prevodovce pri prehazovani motoru z mx6 do tohoto probecka
-na prevodovce neni problem i s vytocenym motorem zaradit druhy rychlostni stupen (u techto prevodovek to po takove dobe pouzivani problem byva)
-hudba take zustava v aute (autoradio alpine, 4x repro Viebe, vytlumeny kufr, nonamebasak zasazeny do drevene podlahy, zesilovac SPECTRON)
-kompletni turbo zastavba (kvuli ni je baterie v kufru)
-na aute je mnou dodelavany dalkovy central s vystrelovacim klicem, dalkovy odskok na kufr a automaticky dojezd oken pri zamceni vozu
-tonovana skla (bez atestu-mam jen nejakej nemeckej papir s nemeckou homologaci, ktera je i na foliich ,ale na ceske technicke to asi neuspeje - spolicajtama zatim problem nebyl)
-5ti bodove pasy pouze na miste ridice (original muzu take dodat)
-funkcni klimatizace !!
-funkcni nafukovani ridicove sedacky-drzi tlak neupousti se samovolne (boky a bedra)
-auto je dvakrat bourane na zadek a jendou lehounce na predek. Vse je velmi pekne a profesionalne opraveno
-cisty a nepotrhany interier po nekurakovi
-novy neprohnily vyfuk delany na miru s antikorozni upravou, koncovy tlumic REMUS
-auto je takrka bez koroze. Jedine misto jsou zadni ulozeni tlumicu, kde na hrane otvoru u stredove matice je trocha koroze (nic vazneho, neni problem ukazat.)
-v motoru i v kufru rozperna tyc mezi tlumicema
-funkcni vzpery vika kufru
-celni sklo ma na horni strane original zatmaveny pruh proti slunci
-auto je snizene o 30mm na progresivnich pruzinach Lesjofors a pouzite sou upravene originalni tlumice ,kde puvodni olejova napln byla nahrazena jinou olejovou naplni a tim doslo k celkovemu pritvrzeni auta.
-po novem laku je odpojene treti brzdove svetlo v zadnim kridle (120 diod) bohuzel se mi podarilo lehce se oprit o vrata a ikdyz je kridlo odsazene tak tam byl zrovna pant od dveri a praskl kryci cerveny plast. Svetlo je potreba zapojit a bude zase funkcni
-leva zadni brza zustava po zatazeni rucky vyset. problem je v cepu excentrickeho tahla rucni brzdy. Potreba sundat kolo, sundat brzdu, odpojit lanko rucni brzdy, sklepnout z cepu excentr , namazat vazelinou a zase bude fungovat bez problemu. docasnym resenim je bez rozebrani nastrikat tam WDcko, ale to je reseni asi jen na ě mesice, pak to zase zaclo zlobit.
-spojka bere hodne nahore, pri vetsim namahani a zahrati jiz lehce prokluzovala. (mam k dispozici komplet spojku EXEDY s loziskem, stredicim nastrojem pro spravnou montaz, a setrvacnikem z motoru KF 2,0 ,ktery je lehci o nekolik kilo orpoti seriovemu. Pasuje naprosto presne bez jakychkoli uprav za originalni a auto pote jde mnohem lepe do otacek) Cena za tento komplet je
pouhych 5000kc.Cena za cele auto je 45000kc tak jak sem ho zde popsal. nic z nej nevymontovavam a prodavam to jako celek. Je mi lito auto rozebrat na dily ikdyz bych na tom ziskal mnohem vice penez.
Myslim si ,ze vymenit motor za jiny nebude problem a kupec bude mit krasne auto.
Auto NEMA zaplaceny eko poplatek, ktery cini 3000kc. Na prepsani auta trvam a samozrejme s tim ze pri podpisu kupni smlouvy bude k tomu datu zanikat i mnou placene povinne ruceni.
Auto je ve stavu schopnem odjet po vlastni ose i vetsi vzdalenost, pokud se pojede s rozumem. Jak sme psal motor jen pokuruje ,ale nic v nem nemlati ani nechrasti a ja s timto stavem sem najel uz 200km.
technicka je platna jeste cca mesic. Pripadnou novou technickou mohu domluvit.
v pripade zajmu piste sem ne muzete psat soukromku, nebo na muj
email@seznam.cz Mobilni cislo poslu na vyzadani soukromou zpravou a nebo na email.
Zodpovim jakekoli dotazy i technickeho typu. auto znam do sroubku a 99procent oprav mechanickeho razeni jsem si na nem delal sam. Karosarinu a lak po nehode delala firma.
rozumne cenove dohode se nebranim.
nejake foto: foceno mobilem....
Ford Probe 2,5 V6 24v