logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
P: Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#1 Vloženo : pátek 1. července 2011 22:19:24 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Prodavam svoje probe.
pri prvnim rozteceni pistu sem rekl ,ze tomu dam jeste jednu sanci. Motor sem kompletne opravil a vymnenil uplne vsechno co se dalo. Bohuzel po zavodech do vrchu zacal motor opet kourit. V rytmu motoru bufa jako masinka z hadice co je odvetrani kliky, z trubicky kde je merka oleje a i z olejoveho vicka na prednim ventildeklu. Muj drobny odhad je ten ,ze sou zapecene krouzky. Kazdopadne je to jen odhad. Radeji pocitejte s tim ,ze motor je v pici a na vymenu.
Auto je pojizdne, s bufajicim motorem sem najel asi 200km. Motor krome tohoto vykurovani nejevi zadne jine znamky poskozeni a auto jede normalne. Nic v motoru neboucha, nechrasti, jen to takhle proste kouri a to me privadi prave na teorii specenych krouzku. ikdyz moc nevim proc, protoze auto se nikdy neprehralo, olej je tam danej 10w60 castrol (zlata pixla , nejakej ten racing nebo co) pricemz po prvnich 500km byl tento olej vylit a motoru byl dopran stejny a zcela novy olej.
Nemam uz na to nervy finance a hlavne drzim slovo a tim padem jak sem rekl ,ze dam jednu sanci tak tak taky cinim. tohle by byla druha sance a tu uz nechci sponzorovat.

Auto prodavam jako celek tak jak ho znate zde z fora a nebo tak jak ste ho videli v posledni dobe nazivo.
-Ma krasnej novej lak,
-pekna kola s velmi slusnyma pneumatikama se skoro novym vzorkem
-predni brzdy jsou dvoupistky z xedosu 9
-jak na predku tak na zadku jsou nove minimalne jete kotouce i desticky(plus samozrejme brzdy kompletne po repasi)
-pred dvema roky menen olej v prevodovce pri prehazovani motoru z mx6 do tohoto probecka
-na prevodovce neni problem i s vytocenym motorem zaradit druhy rychlostni stupen (u techto prevodovek to po takove dobe pouzivani problem byva)
-hudba take zustava v aute (autoradio alpine, 4x repro Viebe, vytlumeny kufr, nonamebasak zasazeny do drevene podlahy, zesilovac SPECTRON)
-kompletni turbo zastavba (kvuli ni je baterie v kufru)
-na aute je mnou dodelavany dalkovy central s vystrelovacim klicem, dalkovy odskok na kufr a automaticky dojezd oken pri zamceni vozu
-tonovana skla (bez atestu-mam jen nejakej nemeckej papir s nemeckou homologaci, ktera je i na foliich ,ale na ceske technicke to asi neuspeje - spolicajtama zatim problem nebyl)
-5ti bodove pasy pouze na miste ridice (original muzu take dodat)
-funkcni klimatizace !!
-funkcni nafukovani ridicove sedacky-drzi tlak neupousti se samovolne (boky a bedra)
-auto je dvakrat bourane na zadek a jendou lehounce na predek. Vse je velmi pekne a profesionalne opraveno
-cisty a nepotrhany interier po nekurakovi
-novy neprohnily vyfuk delany na miru s antikorozni upravou, koncovy tlumic REMUS
-auto je takrka bez koroze. Jedine misto jsou zadni ulozeni tlumicu, kde na hrane otvoru u stredove matice je trocha koroze (nic vazneho, neni problem ukazat.)
-v motoru i v kufru rozperna tyc mezi tlumicema
-funkcni vzpery vika kufru
-celni sklo ma na horni strane original zatmaveny pruh proti slunci
-auto je snizene o 30mm na progresivnich pruzinach Lesjofors a pouzite sou upravene originalni tlumice ,kde puvodni olejova napln byla nahrazena jinou olejovou naplni a tim doslo k celkovemu pritvrzeni auta.
-po novem laku je odpojene treti brzdove svetlo v zadnim kridle (120 diod) bohuzel se mi podarilo lehce se oprit o vrata a ikdyz je kridlo odsazene tak tam byl zrovna pant od dveri a praskl kryci cerveny plast. Svetlo je potreba zapojit a bude zase funkcni
-leva zadni brza zustava po zatazeni rucky vyset. problem je v cepu excentrickeho tahla rucni brzdy. Potreba sundat kolo, sundat brzdu, odpojit lanko rucni brzdy, sklepnout z cepu excentr , namazat vazelinou a zase bude fungovat bez problemu. docasnym resenim je bez rozebrani nastrikat tam WDcko, ale to je reseni asi jen na ě mesice, pak to zase zaclo zlobit.
-spojka bere hodne nahore, pri vetsim namahani a zahrati jiz lehce prokluzovala. (mam k dispozici komplet spojku EXEDY s loziskem, stredicim nastrojem pro spravnou montaz, a setrvacnikem z motoru KF 2,0 ,ktery je lehci o nekolik kilo orpoti seriovemu. Pasuje naprosto presne bez jakychkoli uprav za originalni a auto pote jde mnohem lepe do otacek) Cena za tento komplet je pouhych 5000kc.
Cena za cele auto je 45000kc tak jak sem ho zde popsal. nic z nej nevymontovavam a prodavam to jako celek. Je mi lito auto rozebrat na dily ikdyz bych na tom ziskal mnohem vice penez.
Myslim si ,ze vymenit motor za jiny nebude problem a kupec bude mit krasne auto.
Auto NEMA zaplaceny eko poplatek, ktery cini 3000kc. Na prepsani auta trvam a samozrejme s tim ze pri podpisu kupni smlouvy bude k tomu datu zanikat i mnou placene povinne ruceni.
Auto je ve stavu schopnem odjet po vlastni ose i vetsi vzdalenost, pokud se pojede s rozumem. Jak sme psal motor jen pokuruje ,ale nic v nem nemlati ani nechrasti a ja s timto stavem sem najel uz 200km.
technicka je platna jeste cca mesic. Pripadnou novou technickou mohu domluvit.

v pripade zajmu piste sem ne muzete psat soukromku, nebo na muj email@seznam.cz Mobilni cislo poslu na vyzadani soukromou zpravou a nebo na email.
Zodpovim jakekoli dotazy i technickeho typu. auto znam do sroubku a 99procent oprav mechanickeho razeni jsem si na nem delal sam. Karosarinu a lak po nehode delala firma.
rozumne cenove dohode se nebranim.
nejake foto: foceno mobilem....




Ford Probe 2,5 V6 24v
Rostakd Offline
#2 Vloženo : sobota 2. července 2011 7:21:03 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Vyndej turbo, auto dej do kupy a budes zase spokojenej uvidis. Hlavne nedelej nic z horkouhlavou aby te to pak nemrzelo.
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Venca Offline
#3 Vloženo : sobota 2. července 2011 21:08:13 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Původně odesláno: Rostakd Jdi na citovaný příspěvek
Vyndej turbo, auto dej do kupy a budes zase spokojenej uvidis. Hlavne nedelej nic z horkouhlavou aby te to pak nemrzelo.

Ma pravdu byla by ho skoda ho prodat je fakt pekne a potom co si dal donej ani nemluvim. Koupis jine a pojedes na novo, novy lak ,kola atd......
FORD PROBE 2.5 V6 1993
cuir Offline
#4 Vloženo : pátek 8. července 2011 15:10:16 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
PRODANO, muze se zamcit, smazat...cokoli..je to jedno.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Thullo Offline
#5 Vloženo : pátek 8. července 2011 16:19:00 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 CUIR:
A beda ti, jak nedorazis na kamen... ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
zelena_zeme Offline
#6 Vloženo : pátek 8. července 2011 17:27:01 (UTC)

Registrován: 14.02.2008 (UTC)
Příspěvků: 180
Bydliště: Brno

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
to byla teda rychlost BigGrin ještě před 3tí hodinou jsem jel kolem, a stálo tam, před Generali Blink
sygy Offline
#7 Vloženo : pátek 8. července 2011 20:30:36 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Thullo a nevis ty nahodou nic o tom kupujicim? ja bych se ani nedivil BigGrin
Thullo Offline
#8 Vloženo : pátek 8. července 2011 20:34:46 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Ja? Proc ja? :o) hihi... no, to vite, ze vim ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
sygy Offline
#9 Vloženo : pátek 8. července 2011 21:04:38 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
no od tebe se toto da uz predpovidat, jak je na prodej nakej peknej kousek... za chvily budou v Cr jezdit jen samy probesa made by Thullo BigGrin
zelena_zeme Offline
#10 Vloženo : sobota 9. července 2011 0:28:57 (UTC)

Registrován: 14.02.2008 (UTC)
Příspěvků: 180
Bydliště: Brno

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
hmmmm, zvláštní, půl 2 ráno, a ještě pořád stojí na tom samým fleku BigGrin
Thullo Offline
#11 Vloženo : sobota 9. července 2011 7:59:23 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Tak mmt - abychom si rozumneli - ja o kupujicim vim, ale nejsem jim! :o) ja to nekoupil, i kdyz nahlodany uz jsem byl - Cuir to mel pekne udelane (az to to zpropadene turbo, ktere ho nakonec dovedlo k prodeji) takze vsichni ostatni, co planujete turbo - VYKASLETE SE NA TO! Radeji - jinak budu na kamen uz pak jezdit jen ja sam asi...
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
cuir Offline
#12 Vloženo : neděle 10. července 2011 19:37:10 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: zelena_zeme Jdi na citovaný příspěvek
hmmmm, zvláštní, půl 2 ráno, a ještě pořád stojí na tom samým fleku BigGrin

a jeste stale tam stoji :D novej majitel si ho odveze bud zitra a nebo ve stredu.
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#13 Vloženo : pondělí 11. července 2011 19:01:33 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
a dnes odjelo...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.