logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Odvzdušnění Probe
Hellborn Offline
#1 Vloženo : neděle 12. června 2011 17:34:08 (UTC)

Registrován: 09.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 166
Bydliště: Želechovice

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Je na Probe I nějaký odvzdušňovací ventil?
Motor mám 2,2i (Probe I rv 1991)

Viděl sem tady řešit odvzdušnění vícekrát, ale nikde žádná
konkrétní rada kde a jak co udělat.

V mém případě leze teplota nahoru až se sepne sahara.
Horní hadice od termostatu je horká, že na ní neudržím ruku,
a spodní na chladiči je jen vlažná.
Předchozí majitel měnil chladič za nový, tak předpokládám,
že to bude někde zavzdušněny. Termostat je údajně taky
měněnej, ale už to bude asi dýl.
Passat B5 81kW, Frontera A 2,3TD, Suzuki TL1000S, Yamaha WR450F
Probe II 2,5 V6, EX ProbeI 2,2 (red inside)
white power Offline
#2 Vloženo : neděle 12. června 2011 17:47:52 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Motor 2.2 se nijak speciálně neodvzdušňuje, prostě naleješ vodu do chladiče až po okraj, naleješ vodu do vyrovnávací nádobky na max. a jdeš se projet a pokud máš funkční víčko na chladiči tak by se to mělo odvzdušnit samo, po vychladnutí zkontroluješ, případně doleješ hladinu v nádobce. Jinak to že je horní hadice je teplá je logický protože nahoře je vývod z motoru, vstup do motoru je dole a ta voda by měla bejt chladnější (proto je v autě chladič), ale pokud se ti zdá že se motor příliš nechladí a ručička teploměru leze až za hranici nápisu normal tak bych se zaměřil na vodní pumpu, která může mít zanešený, nebo i ulámaný lopatky a voda necyrkuluje tak jak má.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
Hellborn Offline
#3 Vloženo : neděle 12. června 2011 21:38:15 (UTC)

Registrován: 09.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 166
Bydliště: Želechovice

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Horní hadice je horká, sahara se sepne a spodní hadice je vlažná,
takže se přikláním spíš té spatné cirkulaci.
Jinak za provozu je ručička teploměru na "normal" na písmenu "N".
a v této teplotě už je seplá sahara (když vypnu motor).
Když pomačkám hadici od termostatu, tak to trochu syčí u víčka chladiče.
Je to normální? Nebo může být vada i v tom?
Passat B5 81kW, Frontera A 2,3TD, Suzuki TL1000S, Yamaha WR450F
Probe II 2,5 V6, EX ProbeI 2,2 (red inside)
white power Offline
#4 Vloženo : pondělí 13. června 2011 5:10:11 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Pokud je ručička na písmenku N tak je teplota v pořádku, to spínání sahary bude nejspíš způsobený vadným čidlem, až se sepne sahara tak s ním zkus zahejbat, je to čidlo u výstupu vody z motoru nejblíž k horní hadici, občas mývaj uvolněnej střed a pak si to spíná jak se tomu zachce, nebo je to sepnutý pořád.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Guest
#5 Vloženo : pátek 24. června 2011 8:54:31 (UTC)

Message was deleted by Moderator.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.