Takže jsem opět trošičku pokročil, ačkoli je strašně málo času, tak jsem se do toho pustil,no fotky opět řeknou více :-)
1) Přetěsnění ventilových vík ( estetická úprava byla navíc) použil jsem těsnění značky JUASA a koupil jsem ho v APM, i tak jsem ho namazal červeným silikonem.
2)Výměna regulátoru tlaku oleje
3)Vyčičtění mazací soustavy a následně nový olej + filtr + přísada
Opět nějaké estetické úpravy, žádné pískování, žádný komaxit, jednoduše Hornbach,Baumax,ocelák,a samo domo, takže na kvalitu nehleďte :-)
Ještě to samozřejmě není hotové , tak to berte z rezervou, detaily se budou ladit, pro mě bylo nejdůležitější to zprovoznit co nejdříve, protože auto stálo na místě kde nemělo :-)
Tady fotodokumentace z výměny regulátoru:
Ale než jsem začal, nelel jsem do zahřáteho motoru tady tuhle věc, nechal běžet cca 4min. a pak následně vypustil:
Dále následovala demontáž vany, asi jsem levý,ale musel jsem povolit výfuk od svodů (litinové origo), abych tu vanu nějak vytáhl :-)
A tady můj momentový klíč:
Zde vidíte pružinku a pístek, ten nalevo je nový a napravo starý, nepotřeboval jsem ani šupleru, stačilo je postavit vedle sebe:
A nakonec přijde do motoru tady :
Celkem jsem měl strach z tohohle oleje, ale byl mi doporučen ( ne prodejcem) jako jeden z nejlepších, no uvidíme :-)