logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
7 Stránky«<23456>»
Project Probe B&W
Bad Offline
#61 Vloženo : středa 9. února 2011 21:02:06 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Výmena regulátoru tlaku oleje

Regulátor se skládá z pružinky, pístku a těsnění. Nachází se pod olejovou vanou pod špuntem na imbus #10. Je utaženej na 60Nm, takže pokud nemáte golu s takovýmhle nástavcem, sežente si prodlužovací tyč, jinak to nepovolíte Wink
Není k němu valnej přístup, takže je potřeba sundat krycí plech a sací koš oleje. Lépe to bude vidět na obrázku:


Původní pružinka:


Nová pružinka:


Starý vs. nový pístek:

Bad Offline
#62 Vloženo : středa 9. února 2011 21:16:58 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Komaxit part 2

Ventilová víka:


Těsnění pod ventilová víka + opravné sady na přední a zadní třmeny:


Olejová vana:


Rozpěrné tyče:


Tyče řazení:


Podélná a příčná rozpěra pod motorem:


+ pár drobností
Tratos Offline
#63 Vloženo : středa 9. února 2011 21:56:15 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Těsnění VictorReinz pod víka nedoporučuju, škoda práce to tam vubec dávat. Mám ho, ještě to bylo přemáznutý červeným silikonem a po asi dvou tisících mi to začlo téct tak že ani původní těsnění asi ještě od výroby tolik neteklo. Leda že by změnili výrobu, měl jsem je balený na kartonových deskách.

Nevylučuju ovšem špatnou montáž mechanikem.

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Bad Offline
#64 Vloženo : středa 9. února 2011 23:57:55 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Díky Tratosi za info....docela si mě vyděsil a tím spíš mě vyděsilo, když sem kouknul na to těsnění a zjistil, že má jinej profil než původní (nejspíš origo) - to mělo T profil a tohle nové je I. Do víka ale pasuje přesně a v balení (pytlíku viz fotka) dodaly i malé čepičky pod šrouby. Podlepim to silikonem a snad to bude OK...
Bad Offline
#65 Vloženo : čtvrtek 10. února 2011 18:44:29 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Dnešní den sem strávil čištěním ventildeklů a kompletací spodku motoru. Po výměně regulátoru je přetěsněná a nasazení vana a nový olejový filtr z Corvety.
Pokud někdy budete dělat ventilový víka a nemáte je lakovaný, doporučuju na noc ponořit do nitro ředidla, ušetříte si spoustu práce Wink



Starý vs nový filtr
Bad Offline
#66 Vloženo : pátek 11. února 2011 18:56:35 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Ventilová víka

Po 2 hodinách čištění


Po 5 hodinách čištění


Víka nasazena a přetěsněna



Bad Offline
#67 Vloženo : pátek 11. února 2011 19:14:04 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Sání

Čištění a přípravy




Dvousložkový plnič na hliník






V laku:
Renni Offline
#68 Vloženo : pátek 11. února 2011 19:33:38 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
ta černá mat je luxus! k dokonalosti tam chybí jen rozleštit to logo do stříbrna,ale tys už to asi láknul komplet..
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Bad Offline
#69 Vloženo : středa 16. února 2011 15:15:22 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Renni: Logo je sundaný a pak tam přijde nálepka, protože se ten plíšek při sundávání ohnul.

Holé sání na denním světle:




Vstřikovací lišty:


Osazené sání:



Renni Offline
#70 Vloženo : středa 16. února 2011 15:35:54 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
pškný pěkný ! nálepka jistě žáruvzdorná..
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Bad Offline
#71 Vloženo : pátek 25. února 2011 19:54:16 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Svody part 2

Konečně jsem se po dlouhé době opět hnul z místa. Dnes dorazila páska na svody, takže jsem mohl začít s montáží. DriveX mi v tý souvislosti radil, at si na to vemu rukavice...rada dobrá, ale...pozdě :D Ted už chápu proč to říkal...svědí to jako čert.

Do svodů přijdou nové lambda sondy:


Bylo třeba použít konektor z původních:


Svody jsem obalil termopáskou pro snížení teploty v motorovém prostoru. Podařilo se mi sehnat pásku za 1000kč 50mm x 10m, což je bezva cena!


S obalováním je třeba si vyhrát a opravdu se vyplatí vzít si rukavice :) Na přišroubování svodů jsem koupil nové nerez šrouby, matice, podložky a pérovky.


Dohromady padlo asi 13m pásky


Výstup na EGR ventil zavařen:


Svody na autě...konečně :)
1 user thanked Bad for this useful post.
Thullo Offline
#72 Vloženo : sobota 26. února 2011 9:56:54 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Bad:
Pane, ja smekam - je to presne vsechno tak, jak bych to moc chtel i ja... Vazne klobouk dolu pred tvou praci!
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
cuir Offline
#73 Vloženo : sobota 26. února 2011 10:03:19 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
jj presne jak pise Thullo....mas to napucovane, vsechno pekne precizne udelane...tise zavidim. Takhle bych to take chtel.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Rostakd Offline
#74 Vloženo : sobota 26. února 2011 13:39:38 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Kluci vzdyt si to kazdej muzete udelat jako on. Jde o to mi jen cas a prostory :)
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
cuir Offline
#75 Vloženo : sobota 26. února 2011 15:09:48 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Rostakd Jdi na citovaný příspěvek
Kluci vzdyt si to kazdej muzete udelat jako on. Jde o to mi jen cas a prostory :)

a hlavne naladu....cas mam ,protosty mam...finance mam ,ale nechce se mi do toho :D :D
Ford Probe 2,5 V6 24v
Bad Offline
#76 Vloženo : sobota 26. února 2011 18:25:41 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Původně odesláno: Rostakd Jdi na citovaný příspěvek
Kluci vzdyt si to kazdej muzete udelat jako on. Jde o to mi jen cas a prostory :)


Rosto ale vždyt o tom tohle forum přeci je, ne? Předávat si zkušenosti, abychom mohli o naše mazly pečovat i bez drahých zásahů autorizovaných servisů. Osobně budu rád, když někoho moje práce inspiruje. Stejně jako sem se třeba já radil s Tratosem při řešení silenbloků a radil bych se s Weskerem při projektu Turba, rád pomůžu a poradim ostatním - viz tenhle topic nebo fotonávody na výměnu silenbloků.

Ano, s dostatkem místa, peněz, zkušeností a hlavně nářadí si to opravdu může udělat každý. Ještě bych k tomu přidal desítky hodin hledání informací a plánování objednávek všech dílů, aby se pak s polorozebraným motorem nemuselo 2 týdny čekat na nějakou maličkost. Věř mi, užil sem si toho dost :)

A i když mam z vlastní práce radost, pochvala od ostatních potěší ;)
Rostakd Offline
#77 Vloženo : sobota 26. února 2011 21:54:29 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Nemyslel jsem to zle. Jen, ze neni problem to zrealizovat vis ? Kazdopadne je stim makacka. Smekam jak si pohravas s kazdym detailem :) a uz se tesim az to tve auto uvidim live.
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
sygy Offline
#78 Vloženo : sobota 26. února 2011 21:56:59 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Původně odesláno: Bad Jdi na citovaný příspěvek
Původně odesláno: Rostakd Jdi na citovaný příspěvek
Kluci vzdyt si to kazdej muzete udelat jako on. Jde o to mi jen cas a prostory :)


Rosto ale vždyt o tom tohle forum přeci je, ne? Předávat si zkušenosti, abychom mohli o naše mazly pečovat i bez drahých zásahů autorizovaných servisů. Osobně budu rád, když někoho moje práce inspiruje. Stejně jako sem se třeba já radil s Tratosem při řešení silenbloků a radil bych se s Weskerem při projektu Turba, rád pomůžu a poradim ostatním - viz tenhle topic nebo fotonávody na výměnu silenbloků.

Ano, s dostatkem místa, peněz, zkušeností a hlavně nářadí si to opravdu může udělat každý. Ještě bych k tomu přidal desítky hodin hledání informací a plánování objednávek všech dílů, aby se pak s polorozebraným motorem nemuselo 2 týdny čekat na nějakou maličkost. Věř mi, užil sem si toho dost :)

A i když mam z vlastní práce radost, pochvala od ostatních potěší ;)

ty to přivedeš k naprosté dokonalosti chlape, kam se sere seriovka co vyjela kdysi z fabriky...
Venito Offline
#79 Vloženo : neděle 27. února 2011 18:11:26 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Bade super! nebyl jsem tu cca 14 dni a cumim jak ti to svele jde a jak si peclivy, auto ti to bohate vrati, drzim palce :) clovek ani nemusi mit velice kde, pokud je chut, vzdycky to jde nekde zaridit, chut a nemit nasrano v rukach je u techto renovaci podstatna a za mne mas palec nahoru:)

Jinak s tou termopaskou na druhem dilu covece nevim nevim, uvidis jake to bude se zadrzovanim mastnoty, mosis prvnich par tisic porad nahledat na motor ze vsech stran, aby ti nekama neco nekapalo jinak to bude jak psal cuir, smazene topinky, ale verim ze ti vsechny tesneni sedly a ani vika nepotecou :)
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Bad Offline
#80 Vloženo : pondělí 28. února 2011 18:11:40 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Short shift - zkrácené řazení

Dnes proběhla montáž zkráceného řazení. Taková celkem oddychovka až na lisování řadící páky do uložení - resp do misky v tyči, která je spojená přes silenbloky k převodovce. Po komaxitu se vnitřní průměr maličko zmenšil, ale po hodině snažení se to povedlo nalisovat. Při spojování čepu řadící páky s řadící tyčí je potřeba nepřetáhnout ten šroub moc, aby šlo pákou volně hýbat ale dostatečně, aby neměla vůli. Prostě tak akorát Wink

Pohled zvrchu:


Pohled zespod:


Zítra mám v plánu namontovat zpátky sání...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (5)
7 Stránky«<23456>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.