logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
24 Stránky«<1415161718>»
cuir
white power Offline
#301 Vloženo : pátek 25. února 2011 18:58:34 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Pěkná práce, už se těším na Kámen abych to viděl naživo ThumpUp jenom bych měl takovou připomínku když ty trubky vedou kolem chladiče, hadic chlazení a rozdělovače tak bych asi zainvestoval do termopásky a potrubí obalil.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
cuir Offline
#302 Vloženo : pátek 25. února 2011 19:45:27 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: white power Jdi na citovaný příspěvek
Pěkná práce, už se těším na Kámen abych to viděl naživo ThumpUp jenom bych měl takovou připomínku když ty trubky vedou kolem chladiče, hadic chlazení a rozdělovače tak bych asi zainvestoval do termopásky a potrubí obalil.

to je samozrejmosti :) zatim sem to poskladal abych mohl vymerit kudy natahnout nove hadice od chladice k rozdelovaci. ty splaseny trubky totiz sou primo v ceste. Pak take abych vymeril mazani oleje a celkove to nejak sladil. Az nakonec to budu omotavat paskou.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Bad Offline
#303 Vloženo : pátek 25. února 2011 20:19:20 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
To je velká paráda! Hadici bych zkusil použít tlakovou na hydrauliku, ta by to měla udržet. Držim palce at to všechno vyjde...podle rychlosti jakou postupuješ to budeš mít za chvíli hotové ;-)
Wesker Offline
#304 Vloženo : pátek 25. února 2011 20:30:45 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ja sem mel jako pokusnou hadici tlakovou na vzduch, ta to taky drzela, ale pri zahratem oleji byla az neprijemne mekka... proto sem pak volil trubku.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
cuir Offline
#305 Vloženo : pátek 25. února 2011 21:54:49 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
no zvazuju ze bych sahnul do usetrenejch penez, tim padem bych to mel hotove opravdu rychle, protoze by stacilo udelat objednavku na chybejici dily, takze odhadem tak max 3 tydny a bylo by po vsem. Pak bych mohl prestat platit garaz a jeste bych usetril nemalej peniz. No uvidim. Musim se domluvit s martinkou jak to udelat. Prece jen bych nerad to doskladal tesne pred kamenem a pak na ceste lovil muchy. Takhle by to bylo aspon odladene a byl by na to spoleh.
A jinak diky za reakce..tesi mne ze se to libi :)
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#306 Vloženo : středa 2. března 2011 17:26:40 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
prisly nove hracky :D celkem v cene 11,5 tisice kc...u nejakych veci bylo velike poteseni, u nekterych se dostavilo velike zklamani. takze kdyz se to zprumeruje je to dobre a sem spokojen :D :D
budiky jeste nevim kam presne umistim..asi misto naprosto zbytecnych hodin a nepouzitelne pruhradky pred saltrpakou.

vice foto zase na odkaze...
http://cuir.rajce.idnes...._turbu/#02032011585.jpg

ted uz cekam jen natermopasku, sprej a spony. Pak se poresi mazani turba a zapoji se vsechny heblatka a muze se vyrazit :D
Ford Probe 2,5 V6 24v
Bad Offline
#307 Vloženo : středa 2. března 2011 17:39:27 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
To velký mezi rozdělovačem a turbem je blow-off ventil?
To modré napravo od vstřiků je předpoklám FMU nebo nějaký regulátor tlaku paliva?
Páska je objednaná, nakonec sem ti sehnal ještě lepší typ, potažený hliníkovou folií, která brání oleji aby proniknul do pásky. Těš se :)
1 user thanked Bad for this useful post.
cuir Offline
#308 Vloženo : čtvrtek 3. března 2011 1:29:24 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Bad Jdi na citovaný příspěvek
To velký mezi rozdělovačem a turbem je blow-off ventil?
To modré napravo od vstřiků je předpoklám FMU nebo nějaký regulátor tlaku paliva?
Páska je objednaná, nakonec sem ti sehnal ještě lepší typ, potažený hliníkovou folií, která brání oleji aby proniknul do pásky. Těš se :)

dik tesim se :) sem primo nadsen :D supeeeeeer :) uz aby byla doma ...juhuuuu jinak je to s tema soucastkama presne jak pises ;)
Ford Probe 2,5 V6 24v
white power Offline
#309 Vloženo : čtvrtek 3. března 2011 11:50:35 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Koukám že vesele pokračuješ ThumpUp
Já byhc ještě k těm budíkům přidal A/F případně i EGT ať víš co ti leze z motoru a jestli mu něco nechybí nebo nepřebejvá.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
cuir Offline
#310 Vloženo : čtvrtek 3. března 2011 13:28:28 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
tak sem zabudoval budiky.
Premejslel sem jak to udelat co nejjednoduseji a tak abych nic neposkodil a mohl provest vratnej proces a nebo to kdykoli jednoduse upravit.
Vzdal sem se hodin a jednoho kastliku a misto toho sem vystrihnul karton, do nej dve diry a natvaroval ho podle panelu, prilepil a prisrouboval. Odlepit to pujde bez problemu, kdy je to papir a prekvapive ty budky v tom velmi dobre drzi.


Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#311 Vloženo : čtvrtek 3. března 2011 13:29:34 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: white power Jdi na citovaný příspěvek
Koukám že vesele pokračuješ ThumpUp
Já byhc ještě k těm budíkům přidal A/F případně i EGT ať víš co ti leze z motoru a jestli mu něco nechybí nebo nepřebejvá.


no jenze ty budiky aby za neco staly sou dosti mastne... takze sem se omezil na nutne minimum.
Nema smysl hlidat motor budikama co sou drazsi nez samotnej motor :D to az to zhebne tak radeji prehodim motor :D
Ford Probe 2,5 V6 24v
Wesker Offline
#312 Vloženo : čtvrtek 3. března 2011 15:54:37 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tys ten panylek udelal z kartonu? Laugh AFR budik se da lehce vyrobit takovy ten lambdatestr, akorat EGT je drahy jak svine...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
cuir Offline
#313 Vloženo : čtvrtek 3. března 2011 16:28:08 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Wesker Jdi na citovaný příspěvek
Tys ten panylek udelal z kartonu? Laugh AFR budik se da lehce vyrobit takovy ten lambdatestr, akorat EGT je drahy jak svine...

jj a drzi to prekvapive velmi dobre... mel sem z toho obavy..premejslel sem kde budu delat nejakej plech s otvorama...jak do plechu udelam tak velkou diru...takovej vykruzovak nemam, leda provrtat a pak dopilovat. jenze ted otazkou kde to delat. jedina moznost je u babky a dedy. jenze to budu mit dedu furt za prdeli a to se mi nechce. nehlede na to ,ze ten plech by musel bejt sakra presnej a to by byl problem, protoze v jednom miste je tam takovej divnej ohyb a to by se blbe merilo a jeste blbeji by se to ohybalo aby se plech neposkodil. pak resit , cim to natrit aby to vypadalo dobre. Tak si rikam..ty budiky nejsou nijak tezky... co to zkusit dat do kartonu,kterej si pekne vystrihnu a namaluju jak budu chtit.
nejdele mi zabralo najiti vhodneho kartonu, ktery muzu rozstrihat a pak sem jeste hledal sekundove lepidlo :D
Vysledek je si myslim dost dobrej ,kdyz vezmu v potaz z ceho a za jakych podminek je to delane...
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#314 Vloženo : čtvrtek 3. března 2011 21:45:12 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#315 Vloženo : pondělí 7. března 2011 23:44:48 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Dnes sem v garazi opek kousek pokrocil.

-Pripravil sem nadrz na sundani abych do ni mohl dar walbro pumpu.

-Protahnul sem z morotoveho prostoru do interieru k budikum jednu hadicku k budiku turba a drat k budiku teploty oleje.

-Nasrouboval sem cidlo teploty oleje misto vypustneho sroubu. kupodivu to sedelo aji zavitem a dokonce sem mohl pouzit aji podlozku kterou sem tam mel.

-Pripravil sem el. zapojeni pro napajeni budiku a jejich podsvitu.
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#316 Vloženo : úterý 8. března 2011 21:10:24 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)

malej update..zapojene nejake ty podtlaky a tak.
Uz se to tezce blizi do finale.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Docthor Offline
#317 Vloženo : úterý 8. března 2011 21:23:12 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Fandim ti, ale jak se dívám na to sání, nevím nevím, tohle se rozletí při prvním fouknutí na plný plyn, zkoušel jsi něco z vrakáče? Něco z oturbených motorů origo sání? Čím více sponek a záhýbů a hadic, tím je to na prd,ale to určitě víš :-))) Jinak už se těším na první start :-)

cuir Offline
#318 Vloženo : úterý 8. března 2011 21:43:56 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Docthor Jdi na citovaný příspěvek
Fandim ti, ale jak se dívám na to sání, nevím nevím, tohle se rozletí při prvním fouknutí na plný plyn, zkoušel jsi něco z vrakáče? Něco z oturbených motorů origo sání? Čím více sponek a záhýbů a hadic, tím je to na prd,ale to určitě víš :-))) Jinak už se těším na první start :-)

no jo vim to... a proto sem vsude udelal rantly aby se to nerozletelo. Ono forek je v tom ,ze omoc min spoju udelat nejde, kdyz je tam vsechno potreba :D a tech zahybu je tam minimum...
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#319 Vloženo : čtvrtek 10. března 2011 21:00:09 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
pokud vse klapne jak ma tak v patek budu mit na zakazku vyrobenou hadici pro mazani turba a zaroven sem dnes poshanel zbytek dilu co mi chybel.
Sice jeste nemam pasku na svody ,ale asi to nevydrzim a pres vikend to poskladam bez pasky. Az paska dorazi tak to znovu rozeberu , omotam svody a zase to slozim.
No jeste si to rozmyslim.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Lukas Offline
#320 Vloženo : čtvrtek 10. března 2011 22:37:04 (UTC)

Registrován: 08.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 170
Bydliště: Statenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
pěknýýý... jsem zvědavej jak to pofrčí...Drool
Lukypery
Ford Probe 24V 1993
Bright Calypso Green
Brakes RX8
Lukypery Bodykit
http://lukypery.rajce.idnes.cz/
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
24 Stránky«<1415161718>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.