logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Vymena motoru z 2.0 na 2.5 ? Ma to smysl?
AG1oNeR Offline
#1 Vloženo : úterý 15. února 2011 18:14:23 (UTC)
Registrován: 10.02.2009 (UTC)
Příspěvků: 58

Zdarek kluci, zkousel to uz nekdo ?

Vim ze by to byla jebacka nova ridici jednotka, asi i uchyty, pruziny kabelaz,atd atd atd....

Ale i tak delal uz to tady nekdo ?
Wesker Offline
#2 Vloženo : úterý 15. února 2011 18:23:58 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
myslim ze uchyty sou stejne, ale ja bych to asi nedelal, bude s tim fakt jebacka... Druha kabelaz, samozrejme druha jednotka, pristrojovka atd... mozna by se vic vyplatilo prodat 2,0 a koupit 2,5...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
AG1oNeR Offline
#3 Vloženo : úterý 15. února 2011 18:31:32 (UTC)
Registrován: 10.02.2009 (UTC)
Příspěvků: 58

Původně odesláno: Wesker Jdi na citovaný příspěvek
myslim ze uchyty sou stejne, ale ja bych to asi nedelal, bude s tim fakt jebacka... Druha kabelaz, samozrejme druha jednotka, pristrojovka atd... mozna by se vic vyplatilo prodat 2,0 a koupit 2,5...



JDe mi o to, ze svuj 2,0 mam vyhoneny. A mam ho udelany v tuningu, prahy, narazniky zakytovany zadni sterac i zadni antenu atd. Hlavne je na tom novy lak.

Jebacka o to mi moc nejde, Fotrik ma auto servis ve kterem dela bracha, coz on autum rozumi.

Takze bych chtel jen poradit jestli uz to nekdo zkousel.

A co prevodovka? ta zustava stejna ?
white power Offline
#4 Vloženo : úterý 15. února 2011 18:56:05 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Udělat jde všechno, ale je to jak píšeš hrozná jebačka, a pokud si myslíš že vymeníš jenom motor a kabeláž tak to ani náhodou. Já jsem předělával 2.2non turbo na 2.2 Turbo a zjistil jsem že je všechno jinak a propojit elektriku aby to fungovalo bylo taky docela zábava Cursing
Jinak k tvímu dotazu s převodovkou tě taky nepotěšim protože V6 má jinou než 2.0 jestli se do toho opravdu chceš pouštět tak by podle mě bylo nejlepší sehnat si celý auto s V6 postavit ho vedle a začít přehazovat postupně vše co je jinak, a ještě bych doporučoval to druhý auto sehnat ve stejným modelovým ročníku, aby pasovaly konektory do sebe, já jsem měl 89 a 90 nechápal jsem jak moc se to liší, i když některý konektory do sebe pasovaly tak byly jinak napinovaný a nic nefungovalo.

Já osobně než se pouštět do složitý přestavby motoru bych zapřemejšlel o Turbu.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#5 Vloženo : úterý 15. února 2011 19:16:06 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jj, turbo BigGrin To sem nechtel ani rikat abych uz nebyl za uchyla BigGrin
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
white power Offline
#6 Vloženo : úterý 15. února 2011 19:44:52 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
a přitom zástavba turba do 2.0 by byla jednoduší než do V6 BigGrin
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
AG1oNeR Offline
#7 Vloženo : úterý 15. února 2011 19:59:43 (UTC)
Registrován: 10.02.2009 (UTC)
Příspěvků: 58

Původně odesláno: white power Jdi na citovaný příspěvek
a přitom zástavba turba do 2.0 by byla jednoduší než do V6 BigGrin



Fakt ? VY uz jste to kluci delaly ? Nemate tady nekde na foru stary topic co a jak ?


Moc autum nerozumim, spis takovy ucenec jsem. Jak tam to turbo napojim? A jake turbo ? A kolik se to cca zvedne kilovat?


white power Offline
#8 Vloženo : úterý 15. února 2011 20:09:57 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
myslím že to tady ještě nikdo nedělal, tím že je to jednoduší jsem myslel to že nebude tolik práce se svodama a přesunem baterie do kufru protože u 2.0 je mezi motorem a chladičem docela místo kam se turbo vejde a já bych asi zvolil turbo z 2,2Gt a dál bych se inspiroval weskerovím topicem o zástavbě turba do V6
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
cuir Offline
#9 Vloženo : úterý 15. února 2011 20:45:15 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
nic proti ,ale ucenec automobilovej muzes bejt ,ale vzhledem k tomu ze uz mas asi ridicak tak by si uz nemusel bejt ucenec co se tyka ceskeho jazyka...to je fakt masakr to co si vyplodil v poslednich tvych vetach...sry ,ale musel sem...taky nejsem zadnej super bezchybnej cestinar...ale tohle praska i me do oci...
Ford Probe 2,5 V6 24v
madaros Offline
#10 Vloženo : úterý 15. února 2011 21:34:50 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

<OT jako hovado:>

ja zas myluju takovíhle lydi co musej psát ja hrozně je byje do očý nějakí y/i. Přečteš to? Přečteš,náš jazik je v tomhle vy<|>čenej a takovýhle OT sou naprosto zbitečný, když mjě to řekne naka baba tak to pochopim,ale na fóru o kárách,kde se rozebýraj motory,turba atd je to jedno ne ?!

teď nevym jestly už nejseš zmrzlej z tý zymi venku,protože tohle ti muselo vytlouct y vokna v baráku ;)

když OT tak pořádný, taky nejsem supr češtin,spýš sem v tý půlce co chytrý český Y/i neuměj používat,ale sakra je to jedno,oboje je to prostě jedno písmenko íííýýýííýíýíýýí

jen pro pobaveni a odlehčení,jistou dobu to pýšu všude když vidim tohle poučování o chibách druhejch, když nejsem promovanej češtin nevim proč bich měl druhejm řýkat že pýšou jak tatařy (asi tak jako já:)

sme tu jedna rodina a ta si odpustí nějaký ty chybičky :)

</konec OTu jak hovado>

po přečtení spalte!
Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
cuir Offline
#11 Vloženo : úterý 15. února 2011 22:19:49 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: madaros Jdi na citovaný příspěvek
<OT jako hovado:>

ja zas myluju takovíhle lydi co musej psát ja hrozně je byje do očý nějakí y/i. Přečteš to? Přečteš,náš jazik je v tomhle vy<|>čenej a takovýhle OT sou naprosto zbitečný, když mjě to řekne naka baba tak to pochopim,ale na fóru o kárách,kde se rozebýraj motory,turba atd je to jedno ne ?!

teď nevym jestly už nejseš zmrzlej z tý zymi venku,protože tohle ti muselo vytlouct y vokna v baráku ;)

když OT tak pořádný, taky nejsem supr češtin,spýš sem v tý půlce co chytrý český Y/i neuměj používat,ale sakra je to jedno,oboje je to prostě jedno písmenko íííýýýííýíýíýýí

jen pro pobaveni a odlehčení,jistou dobu to pýšu všude když vidim tohle poučování o chibách druhejch, když nejsem promovanej češtin nevim proč bich měl druhejm řýkat že pýšou jak tatařy (asi tak jako já:)

sme tu jedna rodina a ta si odpustí nějaký ty chybičky :)

</konec OTu jak hovado>

po přečtení spalte!

no nebudu to radeji komentovat...jeste by te z toho mohlo trefit :) samozrejme vse se odpusti..me je to v celku jedno, jen teda nechat to dojit tak ,ze holce napisu sms s chybama a ona si pak pomysli copak je to za curaka (vojaka) :D no nevim...na to nemam gule..
Ford Probe 2,5 V6 24v
eiffel Offline
#12 Vloženo : úterý 15. února 2011 23:16:20 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
v podstatě bys musel přeházet všechno včetně elektriky (nemyslím tím kabelový svazek), budíků, podvozku, předních ramen, poloos, motoru, převodovky, brzd. Takže postavit celý auto znova. To se asi fakt nevyplatí.

Seber rozum dokupy, kup motor z mazdy 2.0 - pozor na 1.8, blok je stejný, jen jiný zdvih

motor tam šoupni a jezdi
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Bad Offline
#13 Vloženo : středa 16. února 2011 7:21:28 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Původně odesláno: AG1oNeR Jdi na citovaný příspěvek
Fakt ? VY uz jste to kluci delaly?


Ženy dělaly s tvrdým, muži odcházeli s měkkým! ;-)

Smysl přehazovat motor opravdu nemá...to už se ti spíš vyplatí koupit 2,5 a přeházet na něj prahy a nárazníky.
Wesker Offline
#14 Vloženo : středa 16. února 2011 17:56:03 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Anebo to ovrtulkovat BigGrin BigGrin
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
AG1oNeR Offline
#15 Vloženo : čtvrtek 17. února 2011 18:21:24 (UTC)
Registrován: 10.02.2009 (UTC)
Příspěvků: 58

Původně odesláno: Wesker Jdi na citovaný příspěvek
Anebo to ovrtulkovat BigGrin BigGrin



TAk jsem mluvil s brachou a nejrozumenjsi bude udelat to turbo + zanovni 2,0 motor.

Pls nemas nejake rady nebo fotky? Ty uz jsi to delal vid ? Jen nemuzu najit stare forum, abych se podival.
Wesker Offline
#16 Vloženo : čtvrtek 17. února 2011 18:38:41 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
tak cti: http://www.probeclub.cz/...tst592_Preplnovani.aspx
tady najdes snad vsechny upravy co sem delal: http://janku81.galerie.c...91-mazda-t24-ford-probe


Je tam toho dost, je to teda pro V6, ale u 2,0 to bude prakticky stejne, jen svody budou jinaci RollEyes
Kdybys chtel s necim poradit a nebude to tam napsane, tak mi cinkni na 606722883, nebo napis SZ ThumpUp
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
AG1oNeR Offline
#17 Vloženo : čtvrtek 17. února 2011 18:51:58 (UTC)
Registrován: 10.02.2009 (UTC)
Příspěvků: 58

Původně odesláno: Wesker Jdi na citovaný příspěvek
tak cti: http://www.probeclub.cz/...tst592_Preplnovani.aspx
tady najdes snad vsechny upravy co sem delal: http://janku81.galerie.c...91-mazda-t24-ford-probe


Je tam toho dost, je to teda pro V6, ale u 2,0 to bude prakticky stejne, jen svody budou jinaci RollEyes
Kdybys chtel s necim poradit a nebude to tam napsane, tak mi cinkni na 606722883, nebo napis SZ ThumpUp



Diky moc, Mohl bys mi jen prosim zhruba napsat co to obnasi? JEstli preprogramovani eřj, nebo nejake kraviny. Ja si ted procitam ten tvuj topic ale jsme zatim jen na druhe strance :-)
Wesker Offline
#18 Vloženo : čtvrtek 17. února 2011 19:06:55 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
V prvni rade turbo, pak svody, Wallbro pumpu, FMU, a nejake picovinky okolo RollEyes jinak se nemusi nic programovat, je to stara blba RJ, nepozna nic.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
AG1oNeR Offline
#19 Vloženo : čtvrtek 17. února 2011 19:15:00 (UTC)
Registrován: 10.02.2009 (UTC)
Příspěvků: 58

Původně odesláno: Wesker Jdi na citovaný příspěvek
V prvni rade turbo, pak svody, Wallbro pumpu, FMU, a nejake picovinky okolo RollEyes jinak se nemusi nic programovat, je to stara blba RJ, nepozna nic.



Turbo okej chapu, svody taky, Wallbro copa toje ? fmu co toje ?

KDyby se namontovalo jen turbo bez jinaciho pal, cerpadla coz myslim je jedno z wallbro bebo fmu :) Tak jak by to motor snasel ? Chtel bych to delat vse postupne.

white power Offline
#20 Vloženo : čtvrtek 17. února 2011 19:21:44 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: AG1oNeR Jdi na citovaný příspěvek
Původně odesláno: Wesker Jdi na citovaný příspěvek
V prvni rade turbo, pak svody, Wallbro pumpu, FMU, a nejake picovinky okolo RollEyes jinak se nemusi nic programovat, je to stara blba RJ, nepozna nic.



Turbo okej chapu, svody taky, Wallbro copa toje ? fmu co toje ?

KDyby se namontovalo jen turbo bez jinaciho pal, cerpadla coz myslim je jedno z wallbro bebo fmu :) Tak jak by to motor snasel ? Chtel bych to delat vse postupne.



Při použití turba musíš taky obohatit palivovou směs a to uděláš jen většíma vstřikama nebo zvíšením tlaku paliva použitím FMU + walbro pumpy která má větší průtok a zvládne větší tlak oproti seriový, když to neuděláš tak budeš jezdit na chudou směs a můžeš propálit písty, navíc FMU a walbro není taková investice
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.