logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
GO moji V6 turbo :)
Wesker Offline
#1 Vloženo : středa 19. ledna 2011 19:07:52 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak na prani nekterych clenu sem zalozil toto tema a tady budu psat, co sem delal, udelal, posral a dodelal BigGrin

Takze panove, auto vzniklo v 10em mesici 1993 v Detroitu v Michigenu, pak jezdilo v NDR, v roku 2001 prvni registrace u nas v CR (tady mu nekdo nacal motor Unsure) a ja sem ho koupil v roce 2005. 2 roky sem jen tak jezdil, pak prislo turbo a dalsi 3 roky sem mu cpal do hlav 0,5-0,7 baru. Pred par dny sem ho konecne zacal rozebirat, pac od te doby co ho mam, zralo olej, obcas v nem neco cvakalo a asi pred rokem mu vyletelo gufero za setrvacnikem. Zatim mam dole hlavy a muzu rict, ze mu to turbo NIJAK neublizilo, valce sou krasne hladke bez jakehokoliv naznaku opotrebeni Smile
Moja mi sehnala celou sadu tesneni za veeelice krasny peniz, takze nove prijde uplne vsechno do nejmensi gumicky.

Vymyslel sem si toho docela dost, chodim do prace, takze vsecko jde strasne pomalu, do kamene to urco nestihnu Unsure
Motor je jasnacka, pak pretesnit a zkontrolovat prevodovku, poradne vycistit motorovy prostor, pak tam mam nachystane sportovni sedaky OMP, a jeste novy kabatek, pac me to uz nebavi lestit, kdyz to vubec nepomaha...

Jen pro predstavu, chcu si dat neco takoveto:



A jeste odkaz na fotky:

http://janku81.galerie.cz/5050602-go

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat Doblo 1.3 Turbo
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Džony Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 20. ledna 2011 16:25:06 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Pěkné taky jsem si tím prošel akorát, že já sjem měl všude tolik karbonu, že jsem musel kupovat i ventily nové!! To ty to máš ještě krásný! Jen takovej dotaz s tou turbínou normálně točiš těch 7200 nebo do tak vysokejch otáček nechodíš?

Wesker Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 20. ledna 2011 17:48:02 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Kdyz na to prijde, tak tocim i 7200 Smile porad urcite ne, to nevydrzi zadny motor dlouho....

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat Doblo 1.3 Turbo
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Džony Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 20. ledna 2011 21:17:01 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Jasný Smile A ICčko tam máš taky nebo to jsi neřešil?

Venito Offline
#5 Vloženo : pátek 21. ledna 2011 18:24:15 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
noo, vidim dalsi krok kupredu:)Zavidim to honovani sten valcu :( jinak covece mas na tech vackach a okoli pekne nasraneho karbonu, to vypada ze tam v minulosti nekdo ”menil” olej jak na mojem.... zato venek zakedrovany slusne:) po umyti to bude jak nove, zakonzervovane to mas pekne:)
Jinak se ma zas ochladit takze budes met asi stop stav, leda mozes lestit hlavy ve sklepe.
Ta suplera ukazuje co? to mas tak vytlacene kovove tesneni do hlavy?

IC nema, ale urcite casem prijde ze?:)
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Wesker Offline
#6 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 11:33:22 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
IC bude ted, uz ho mam nachystane na upravu, je z P1 turbo Wink Zajebane je to solidne, to mas recht... Ta suplera ulazuje 0,75 mm takovy rantlik, ktery mam v hlavach, novejsi V6 ho uz nemely, v galerii mam i fotku druhych hlav ktere ho nemaji Unsure Takze je tam davat nebudu... Takze kdo chcete hlavy na V6 tak mam 2 plonkovni.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Džony Offline
#7 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 21:56:18 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
A jak si pořešil bohatost směsi?

Wesker Offline
#8 Vloženo : pondělí 24. ledna 2011 20:31:09 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Neboj, vsecko mam poresene uz dlouho Wink Vyresilo to FMU Smile
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Džony Offline
#9 Vloženo : pondělí 24. ledna 2011 22:08:29 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Krásná práce opravdu mě překvapilo, jek pěkně to ten motor skousnul Smile A kolik jsi s tím takhle najdezdil?

Wesker Offline
#10 Vloženo : středa 26. ledna 2011 19:29:51 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Kolik sem najezdil? Hooodne, tak 20000 km bez jakychkoliv vetsich problemu Cool
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Wesker Offline
#11 Vloženo : pátek 28. ledna 2011 19:01:11 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jo mimochodem, co je s JMovym turbem? Dlouho sem o nem neslysel.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Wesker Offline
#12 Vloženo : středa 2. února 2011 17:25:29 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak sem mel 2 dny hlavy nalozene v nafte, aby ten hnuj co na nich byl aspon trochu pustil... A povedlo se Cool Nebude to nic extra vylestene, to se mi zrovna nechce, jen poradne umyte. Hledam doma druhou sadu ventilu, pac na tech puvodnich je namrdano tolik karbonu, ze cistenim bych stravil aspon tyden Unsure jestli mate nekdo nejaky recept jak na karbon tak sem s nim Smile Jinak sem zjistil praskle vyfukove svody na zadni hlave, ne ty moje trubky Smile V galerii sou nejake nove fotky ThumpUp
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Thullo Offline
#13 Vloženo : středa 2. února 2011 18:35:41 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Wesker:
Nemuzu se ti tyden dovolat (nedostupny furt) a na PREVODOVKU nereagujes - cece, tak to bude? :o)
viz:
http://www.probeclub.cz/...ticka-Prevodovka-GT.aspx
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Wesker Offline
#14 Vloženo : pondělí 14. února 2011 17:40:44 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
to Thullo: cau pane, netusil sem ze je ta prevodovka tak tezka...Unsure Ac nerad, musim to nechat byt Crying

Jinak panove, zas sem kousek pokrocil, skladam druhou hlavu, vcera sem vyhodil z auta starter a klimakompresor a muj neznicitelny zadni silentblok BigGrin Klimakompresor je k mani, tu vec tam uz davat nehodlam...
Vecer dam nejake fotky do galerie.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
white power Offline
#15 Vloženo : pondělí 14. února 2011 17:46:47 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: Wesker Jdi na citovaný příspěvek
Tak sem mel 2 dny hlavy nalozene v nafte, aby ten hnuj co na nich byl aspon trochu pustil... A povedlo se Cool Nebude to nic extra vylestene, to se mi zrovna nechce, jen poradne umyte. Hledam doma druhou sadu ventilu, pac na tech puvodnich je namrdano tolik karbonu, ze cistenim bych stravil aspon tyden Unsure jestli mate nekdo nejaky recept jak na karbon tak sem s nim Smile Jinak sem zjistil praskle vyfukove svody na zadni hlave, ne ty moje trubky Smile V galerii sou nejake nove fotky ThumpUp


já jsem tu udělal tak že jsem ventil upnul do vrtačky a pomocí brusnýho papíru jsem z něj odstranil to nejhorší a pak pomocí brusný tkaniny jsem je doleštil viz foto
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#16 Vloženo : pondělí 14. února 2011 19:20:26 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
nakonec sem to taky tak udelal, pac sem nasel sadu jen na jednu hlavu Mad
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Wesker Offline
#17 Vloženo : úterý 15. února 2011 18:17:41 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Dneska sem opet pokrocil :) Vytahal sem pisty a poradne je prozkoumal kvuli i nejmensim picovinkam :) Jak sem si myslel, ze do toho motoru nikdo nesahal od vyroby, tak sem se asi zpletl... Na dvou pistech byly steraci krouzky seskladany uplne nevyhovujicim zpusobem, proto byly svicky na techto dvou valcich nehorazne zamrdane karbonem :(

http://nd04.jxs.cz/807/2...64549_v1.jpg?1297789419

pokud nekdo delate do motoru, tak vite, ze takto to byt NESMI!

Jinak vsechny pisty sou zespod neprirozene suche, budu muset poradne zkontrolovat olejove kanalky, jestli neni nahodou nejaky ucpany...

dalsi fotky sou v galerii.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Bad Offline
#18 Vloženo : pátek 18. února 2011 19:58:45 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Weskere, klobouk dolů...to co děláš je obdivuhodný! Tohle je opravdová generálka a držim palce, at vše dopadne podle tvejch představ a plánů. Luxusní fotodokumentace, pěkná organizace dílů....i bez komentářů jen podle fotek z toho poznam co děláš, a protože už sem taky jednou takovou generálkou prošel u Escorta, celé to martýrium sem si to zopáknul. Mam se od tebe co učit :)

BTW, co je na fotce pístních kroužků špatně? Já vidim jen že jsou ty zámečky přimo nad sebou, což by nemělo být, nic jinýho mě do očí nebije...
Wesker Offline
#19 Vloženo : sobota 19. února 2011 21:04:30 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
No dyt o to prave de... Ty zamecky nesmi byt nad sebou, pac tou skvirou jde ten olej nahoru Blink
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Venito Offline
#20 Vloženo : neděle 27. února 2011 18:22:52 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Covece tak ty pisty s kruhama si mel ve stejnem stavu jako kdysi ja, mluvil jsem s jednim mechosem z mazdaclubu a rikal, ze v manualech se mluvi o vuli mezi pistem a valcem v desetinach, ale v praxi na vsech motorech ktere dnes maji najeto prumerne 250 000km vzdy pisty ve valcich kvedlaly, jako to dela ted i me, protoze predchozi majitel nemenil olej a mam vylagrovane valce. Mel sem stare piusty zakarbonovane z boku uplne stejne jak ty, takze pocitam ze tam mas taky solidni vuli......
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.