logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
válec
Venito Offline
#21 Vloženo : pátek 19. listopadu 2010 14:54:20 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
No ono s brousenim vika je to spis nemozne jelikoz ty nezarovnas plochu na kterou tesneni doseda, sedlo tesneni je totiz osazene az uvnitr hlavy kde se bruskou naplocho nedostanes:(
Jinak sem zastancem nazoru, ze kvalitni odmasteni, nove tesneni a kvalitni silikon a musi to byt 100%. Kvalitnim odmastenim myslim cistou papirovou oterku a trichlorovy odmastovac, treba cistic brzd je na to vyborny

Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 C4 V8 5.7L
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Kaprolet Offline
#22 Vloženo : pátek 19. listopadu 2010 22:30:44 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
To nedostaneš. Tohle udělali v servisu minulému majiteli a já si pak nechal vyměnit obě víka ventilů. Protože to bylo k ničemu. Mimochodem stále mi taky teče trochu olej okolo předního gufera na klice. Motor má vždy nějakou netěsnost. Ale v dílně je Capri a tak musí Probe ještě nějakou dobu na větší zásahy počkat.
Bad Offline
#23 Vloženo : pondělí 20. prosince 2010 0:14:55 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Chlapi, budu ted sundávat víka ventilů a mám v plánu je nechat nakomaxitovat. Dělal sem to takhle už u spousty hliníkovejch dílů, ale nikdy nešlo o ventildekle. Nemůže se to tou teplotou při vypalování zkroutit?

Ad2) co stojí a kde seženu nové těsnění pod ventilová víka?

Ad3) co stojí a kde seženu těsnění k sání (2x k motoru a 1 směrem k váze vzduchu).

Díky
cuir Offline
#24 Vloženo : pondělí 20. prosince 2010 17:20:45 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
zkroutit se to muze a pravdepodobne se to aji zkrouti. Az to sundas a vydelas ty plechy co sou zevnitr tak zjistis co je to za sranda material a budes se do toho bat aji klepnout.

dily poptej u weskera a nebo u idaha ...zkratka u nekoho kdo se dodavanim dilu zabejva.
Doporucuju dat tesneni pod ventildekle vcetne gumicek a podlozek pod srouby co ventildekl drzi a dat aji nove srouby...ty stare budou urcite vytahane a hrozi ze je pri dotahovani zatrhnes tak jako ja. Odvrtavani fakt nebyla zadna sranda..protoze vrtej neco do hlavy motoru...to je fakt radne vo kule...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Džony Offline
#25 Vloženo : pondělí 20. prosince 2010 21:52:48 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
...nehledě na to, že už tak je dost pravděpodobné, že víka budou trochu zkroucená a nemusí ti úplně dosednout to nové těsnění. Já jsem to řešil tak, že jsem to odmastil usadil jsem nové těsnění, celé jsem to utáhl a na určitých místech (např v tom oblouku u rozdělovače) jsem to raději domázl červeným silikonem (údajně je to tak předepsané i v manuálu mazdy ke KLkovým motorům, ale nemám to potvrzený. A ta trocha silikonu pak jde i pěkně sundat většinou i s tím těsněním když se to znovu rozdělává (přetěsnil jsem víka ventilů kvůli úniku oleje, nic se nezměnilo a tak skončilo to generálkou takže i vím jaké je opětovné sundavání BigGrin)

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.