To ze mas zastudena lepsi tlak oleje je jeho vetsi hustotou za studena, predpokladam ze lejes polosyntetiku 10W40, plna syntetika nema ve starem motoru co delat, je ridka a muze takto zlobit.Je to dano tim ze prost ema uz motor vule a tlak rychlej v nizsich otackach ztraci temato vulema mazanim klikovky, vacek, dyhrostelu a vubec vsim.. doporucuju ti vymenu regulatoru tlaku oleje, ma velky vliv prave na toto chovani, navod i popis dilu tu najdes na foru, resilo se to uz nekolikrat, financne matros vyjde na 400.
A to kolisani otacek bude jak rikas zanesenou klapkou nebo volnobeznym ventilem, je jase ze u 500ot uz servo nestiha davat tlak hydraulice a ztezkne volant. Muze to taky delat netesnost sani, prekontroluj vse co je za vahou vzduchu, dotazeni spod, popraskany vlnovec sani atd. Kdybyses pustil do cisteni, nezapomen pak udelat reset jednotky aby si nacetla nove hodnoty, postup jak na to tu taky najdes.
Takze se toho neboj, nahod monterky a s chuti se do toho pust:) kdyby neco tak se ptej
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 C4 V8 5.7L
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars