logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
válec
ljungberg Offline
#1 Vloženo : neděle 14. listopadu 2010 17:36:26 (UTC)
Registrován: 31.10.2009 (UTC)
Příspěvků: 44
Bydliště: Praha

problem.. probečko začalo jezdit střidavě na 5-6 válců. Zjistil jsem, že jeden kabel habruje, ale nejde dostrčit nazpatek. Kolem svičky je docela dost oleje, tak možná 5 mm. Chtěl sem si vyndat svíčku aby se olej vlil zpatky, vyčistit svičku a vratit ji, že by se snad kabel měl nastrčit zpět. Ale muj svíčák je krátkej a nechce se mi všechno nad tim sundavat (ano je to ta trojřada blíž k řidičovi,vpravo:)) nemate někdo z prahy nějakej prodlouženej svíčák? Myslíte, že tim problem vyřešim?
probe II 2.5l V6 1993 US
white power Offline
#2 Vloženo : neděle 14. listopadu 2010 17:42:10 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Co myslíš tím aby se olej vlil zpatky, takhle ti nateče do válce a tam teda rozhodně nepatří.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
cuir Offline
#3 Vloženo : neděle 14. listopadu 2010 18:41:47 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

Co myslíš tím aby se olej vlil zpatky, takhle ti nateče do válce a tam teda rozhodně nepatří.

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Chevrolet Camaro 2.8 V6
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8


tak tak ...ale kdyz to udela jednou tak se to taky neposere :D ale lepsi je to vytahnout injekcni strikackou na ktere budes mit nasazenou hadicku..aby si minimalizoval vteceni oleje do valce...Vsechno se ti odsat stejne nepodari ,ale cim min toho tam chlestnes tim lepsi to bude.
Jinak problem nemusi byt ve sicce ,ale nybrz v tom kabelu. ja mam ted na aute kably co stoji za uplne hovno a stavalo se mi ,ze to jadro se mi ve faji zarazilo dal a tim padem to jakoby necvaklo na svicku a logicky to nemelo kontakt. Uz mam doma nove kabely ,ktere tohle delat nebudou.
Jinak prodlouzenej svicak neni ani tak potreba...staci si vzit klic na svicky z golasady a dat na to delsi prodlouzeni a je to... Popripade si muzes vyrobit neco takoveho jako ja, kdyz sem jste nemel golasadu.


ten origo klic stal 69kc v kauflandu a vyroba trvala asi 10 minut :D nazec nejvetsi praci mi dalo zakulatit konce tycinky abych si s tim nerozedral ruce az za to buu chytat :) necht slouzi...popripade ti ho muzu klidne venovat za pstovne, protoze ho jiz nepotrebuju ;)
Ford Probe 2,5 V6 24v
Jarry Offline
#4 Vloženo : neděle 14. listopadu 2010 21:58:38 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Ten olej ti tam protéká těsněním víka hlavy.Žádná hrůza. Vyměnit.
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
cuir Offline
#5 Vloženo : neděle 14. listopadu 2010 22:38:08 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

Ten olej ti tam protéká těsněním víka hlavy.Žádná hrůza. Vyměnit.

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe

myslis vika ventilu ..;)
Ford Probe 2,5 V6 24v
opečko Offline
#6 Vloženo : neděle 14. listopadu 2010 22:47:12 (UTC)

Registrován: 22.10.2008 (UTC)
Příspěvků: 731
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 12x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
mě jede motor jen na 4 válce a jede dobře BigGrin

cuir Offline
#7 Vloženo : neděle 14. listopadu 2010 23:17:56 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

mě jede motor jen na 4 válce a jede dobře BigGrin



v ostrave v podzemnich garazich mi jel na tri valce a jel taky dobre..jen cidlam oxidu uhliciteho se to moc nelibilo a tak se v garazich rozblikalo cervene svetlo a hlasic hlasil” Opustte podzemni prosto, vysoky obsah oxidu uhliciteho, opustte podzemni prostor” :D tak sem radeji rychle odjel :D :D
Ford Probe 2,5 V6 24v
opečko Offline
#8 Vloženo : pondělí 15. listopadu 2010 18:35:22 (UTC)

Registrován: 22.10.2008 (UTC)
Příspěvků: 731
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 12x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
V Ostravě si ekologové moc vyskakují udělal bych tam preventivně sraz trabantů
oni si zase zvyknou Smile

ljungberg Offline
#9 Vloženo : pondělí 15. listopadu 2010 21:55:25 (UTC)
Registrován: 31.10.2009 (UTC)
Příspěvků: 44
Bydliště: Praha

tak sem si vse sehnal.. dik cuire za napad:) ale raci sem tu svicku nevyndaval.. jinak sem na svičce našel takovou nasazenou gumu.. co je v zadni casti alba. Jinak jak nejak vypada ten valec oproti jednomu snad taky uvidite z tech fotek z mobilu :) Tu gumovinu sem sundal, vysal vsemoznej olej, nasadil kabel a jezdi zase v pohodě všech 6 válců, ale nevim na jak dlouho :D jinak se mi zda, ze mozna opadl vykon, ale to jsem jel kousek, ted pojedu na trening:)
http://ljungberg.rajce.net/Photos0001
probe II 2.5l V6 1993 US
opečko Offline
#10 Vloženo : pondělí 15. listopadu 2010 22:25:07 (UTC)

Registrován: 22.10.2008 (UTC)
Příspěvků: 731
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 12x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
sleduj srazy a mohly sme ti v Edenu udělat GO Smile

Džony Offline
#11 Vloženo : pondělí 15. listopadu 2010 23:24:52 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
čáááw hele k té gumě: Buď se ti rozpadl zapalovací kabel a odpadlo to z něj (vytáhni si vedlejší a koukni jestli jsou stejné nebo je ten jeden o tu gumu ochuzen ) nebo to je vložka, která se dává do svíčkových ořechů aby ti v té gumě zůstala svíčka skřípnutá abys jí mohl snadno vytáhnout. Jinak nevím co by to mohlo být jiného...

cuir Offline
#12 Vloženo : úterý 16. listopadu 2010 1:31:41 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
vim presne co to je..tohle je ta gumova cepicka ze zapalovaciho kabelu...kdyz se vyracha ve vyhratem oleji tak se odlepi od plastoveho tela a upadne...na tech nekvalitnich kabelech ktere sem mel mi to udelalo to same. ze svickoveho klice to neni..je to na stoprocetn ta guma z kabelu. Jak bylo napsano...mrkni na jinej kabel a porovnej to..uvidis rozdily. Kazdopadne doporucuju ty kabely vyhodit a koupit neco lepsiho. protoze predpokladam ,ze ti budou tak jako mne probijet po ceste na kostru a tim padem bude ponizenej vykon ,protoze obcas nejakej valec vynecha zapaleni a tim padem ikdyz to jakoby nepoznas tak tam nedojde k explozi a muze to byt ta ztrata toho vykonu...da se to pozorovat ,ze ti motor bude na volnobeh pokuckavat. Zdemontuj svicky a pokud budou spatne tak je taky vymen..vzhledem k tomu jake mas kabely tak predpokladam ,ze svice budou taky v riti ;)
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#13 Vloženo : úterý 16. listopadu 2010 20:43:35 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
jojo, ta gume je to co rika Cuir, spodni cast stare faje, nasakne olej, roztahne se a spadne na svicku kde pak strasi:)
S vymenou tech kabelu bych byt tebou neotalel, pokud ti nektery nepali tak ti auto nejede, zere moc a riskujes odpaleni trafa v rozdelovaci protoze jedna jiskra proste nema protipol a ten si bude hledat jinudy... Doporucuji kabely z Tesly, ma je hodne lidi vcetne me tretim rokem, sou prijemne elasticky silikonove a za ty prachy (600kc na dvoulitra) si je nemuzu vynachvalit.
tesneni vik ventilu te vyjde na cca 800 a vezmi si rovnou i tesneni sani ktere musis sundat kvuli zadnimu viku

Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 C4 V8 5.7L
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

DannyW Offline
#14 Vloženo : úterý 16. listopadu 2010 20:59:15 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
někdo tady doporučoval místo těsnění motorový silikon. Já sem si taky nechal vyměnit to těsnění a zase se mi objevuje u svíčky olej, takže teď při výměně gufera na vačk.hřídeli, když pujde dolu tam dám spíš tohle. Snad to bude konečně suché i celý motor...
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Bad Offline
#15 Vloženo : středa 17. listopadu 2010 0:11:41 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Nevim jaká je praxe u aut, ale na motorky sme to podmazávali červeným silikonem od Wurthu a nikdy nebyl problem.
+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Venito Offline
#16 Vloženo : středa 17. listopadu 2010 15:53:43 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
tesneni vika ma jit pri kazdem otevreni nove, a podmazavat silikonem se ma akorad v ostrych ohybech v rozich u lozisek vacek jak jsou gufera. klidne to mzete natrit cele ale nikdy to nebylo potreba delat..... pokud vam opakovane viko tece, znamena to ze bud to nekdo pred vama pretahl a zkroutilo se, nebo muzete mit ucpany PCV ventil odvetravani a motorovy prostor se vam tlakuje a olej si hneda cestu ven nejsnazsi cestou

Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 C4 V8 5.7L
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

DannyW Offline
#17 Vloženo : středa 17. listopadu 2010 20:02:18 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
aha. dobré vědět...
To by mě nenapadlo - kde je prosím tě ten ventil?
Může tomu nasvědčovat třeba to, že při studeném motoru mi ručička tlaku oleje ukazuje na ”A” (z nápisu NORMAL) a při zahřátém motoru klesá při volnoběhu k rysce (nemyslím k červené, ale té nad ní) ?
Jo a taky mi někdy při zahřátém motoru např.při vyšlápnutí spojky na volnoběhu klesnou otáčky až k 500 (a ztuhne řízení) a pak se vrátí k normálu...anebo to je jen zanesená škr.klapka? Jsem z toho jelen Razz
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Venito Offline
#18 Vloženo : čtvrtek 18. listopadu 2010 22:43:39 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
To ze mas zastudena lepsi tlak oleje je jeho vetsi hustotou za studena, predpokladam ze lejes polosyntetiku 10W40, plna syntetika nema ve starem motoru co delat, je ridka a muze takto zlobit.Je to dano tim ze prost ema uz motor vule a tlak rychlej v nizsich otackach ztraci temato vulema mazanim klikovky, vacek, dyhrostelu a vubec vsim.. doporucuju ti vymenu regulatoru tlaku oleje, ma velky vliv prave na toto chovani, navod i popis dilu tu najdes na foru, resilo se to uz nekolikrat, financne matros vyjde na 400.
A to kolisani otacek bude jak rikas zanesenou klapkou nebo volnobeznym ventilem, je jase ze u 500ot uz servo nestiha davat tlak hydraulice a ztezkne volant. Muze to taky delat netesnost sani, prekontroluj vse co je za vahou vzduchu, dotazeni spod, popraskany vlnovec sani atd. Kdybyses pustil do cisteni, nezapomen pak udelat reset jednotky aby si nacetla nove hodnoty, postup jak na to tu taky najdes.
Takze se toho neboj, nahod monterky a s chuti se do toho pust:) kdyby neco tak se ptej

Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 C4 V8 5.7L
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#19 Vloženo : čtvrtek 18. listopadu 2010 23:26:51 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
no jen si dovolim mensi koment...necetl sem to celej..jen zbezne, ale co se tyka toho prusaku oleje vika ventilu, tak u 2.5 je s tim dost problem. Oficialne se tam silikon nema davat vubec nikam. Plochy maji bejt perfektne ocistene a odmastene a na odmastene a suche plochy se ma dat primo to tesneni a a srouby na viku ventilu se maji utahnout do sneka na moment...a to hodne malej...cca 10.pokud je vse ok tak by to nemelo zacit prochcavat. realita je bohuzel jina a i ja se tak presvecil. po dotazeni ,zahrati a ujeti par Km se srouby povoli a je potreba ej pretahnout ,ale nezarvat do hlavy....coz se mi u trech povedlo... Takze jak bylo napsane...krizova mista podmaznout silikonem, a ja ze sve zkusenosti podmaznu vsechno. protoze ty ventildekle sou tak tenke ze sou urcite zkroucene a to je pricina toho prochcavani...dal narozdil u 2.0 u tech 2.5 tomu protekani oleje nahrava aji sklon V6 motoru... :(

Jo a co se tyka toho ucpaneho PCV ventilu...tak si myslim ,ze nez aby to zaclo chcat vikem tak to vyrazi gufero na klice...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Kaprolet Offline
#20 Vloženo : pátek 19. listopadu 2010 11:30:24 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Už jsem si nechal ventil dekly měnit. Mimochodem asi jediná věc kterou jsem kvůli přístupu do zadního deklu nedělal sám. Kupoval jsem použité od Thulla. Původní už byly broušené ale nepomohlo to. Tyto jsou na nových těsněnních a podlepené a zatím celkem těsní. Jen na zadním mi trochu protéká k jedné svíčce. V každým případě bez použití už zmiňovaného silikonu to utěsnit spolehlivě nepůjde. Alespoň ne na těch 2,5 které tady po okolí znám.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (8)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.