Ja jsem menil lamely na spojice u vsech stupnu pote, co mi prestala radit 3jka... Je to nakladna oprava jako krava :o( Slo o to:
1) Vytahnout prevodovku (pry neskutecny oser)
2) Rozdelat a zjistit skody
3) vymenit co je na vymenu, zkontrolovat, co muze vydrzet - napr. Menic - ten je drahej jako svine, takze se da skontrolovat, zda je ok a pripadne dat zpet - je to alle bez zaruky, neb se muze kdykoli rozsypat...
4) Slozit to vse zpet
5) Dat prevodovku zpet - opet oser
Me ta sranda vysla vcertne oleje a lamel na vsechny rychlosti na cca 22.000,- po znamosti - ovsem puvodni predpoklad byl u profika na automaty 30-35.000,- bez DPH! :o( takze zvaz, co se ti vice vyplati... Asi bych shanel na 2,0 druhou prevodovku :o(
THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz
Thulloweb