logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky123>
Aut. převodovka
buffalo Offline
#1 Vloženo : sobota 14. srpna 2010 21:34:55 (UTC)
Registrován: 10.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Újezd u Brna

Ciao, nevíte někdo o funkční aut.převodovce? Ta moje už neřadí. Dík

eiffel Offline
#2 Vloženo : sobota 14. srpna 2010 22:01:36 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
dvoulitr a nebo 2.5?
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
buffalo Offline
#3 Vloženo : sobota 14. srpna 2010 23:41:43 (UTC)
Registrován: 10.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Újezd u Brna

2.0, rv.:95

Wesker Offline
#4 Vloženo : pondělí 16. srpna 2010 20:38:56 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Vyhodit a manual Cool

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
eiffel Offline
#5 Vloženo : pondělí 16. srpna 2010 20:40:55 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
no viděl jsem předělávat automat na manual a takovýho sraní s tím... Buď automat repas a nebo nechat probe na díly a koupit jiné v manuálu
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
white power Offline
#6 Vloženo : pondělí 16. srpna 2010 20:49:31 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Citace:

no viděl jsem předělávat automat na manual a takovýho sraní s tím... Buď automat repas a nebo nechat probe na díly a koupit jiné v manuálu

________________________
Cadillac SLS - V8, 205 kW, dvě tuny a spousta krouťáku


sraní s tím sice je ale vyjde to levnějc než jiný probe nebo repas automatu
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
eiffel Offline
#7 Vloženo : pondělí 16. srpna 2010 20:51:19 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
jestli si to bude dělat sám, tak to levně možná vyjde, ale pokud mu to někdo bude dělat, tak podle mě pod 15 nepůjde a ještě k tomu to může dost zlobit.

Od jistý doby nejsem příznivce takovejch bastlů, který jsou jen tak jako že to stačí...
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
buffalo Offline
#8 Vloženo : pondělí 16. srpna 2010 21:25:10 (UTC)
Registrován: 10.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Újezd u Brna

předělávat na manuál to nebudu. Buď bude i nadále automat nebo budou náhradní díly.Sad

Thullo Offline
#9 Vloženo : pondělí 16. srpna 2010 21:41:23 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Buffalo:
Oprava automatu ale skutecne je mrda neskutecna - mam to za sebou a nastesti po znamosti za POUHYCH 22.000,- - u odbornika z Otravy to bylo predtim a predbezne mi rekl 30-35.000,- bez dane... :o(

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
buffalo Offline
#10 Vloženo : pondělí 16. srpna 2010 22:19:18 (UTC)
Registrován: 10.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Újezd u Brna

To je pěkná darda, když vezmu, že na náklaďák ji děláme od 60 do 100tis. No nevím. Určo bude z něčeho pasovat.

eiffel Offline
#11 Vloženo : pondělí 16. srpna 2010 22:43:31 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
jestli si repas zvládneš udělat sám, tak materiál není drahý
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
white power Offline
#12 Vloženo : úterý 17. srpna 2010 7:22:19 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
pasovat bude z Mazdy 626 GD nebo z jinýho probe, ale dávej pozor na rok z jakýho to bude protože ročníky 94-97 maj jinou elektriku než rok 93
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#13 Vloženo : úterý 17. srpna 2010 10:10:01 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Oprava, samozřejmě z 626 GE
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Idaho Offline
#14 Vloženo : úterý 17. srpna 2010 15:59:30 (UTC)
Registrován: 18.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 20

když mi dáš kod převodovky, tak se podívám ale myslím že komplet výmena vnitřností převodovky za nové s filtry bych se vesel do 15tis.. ale záleží na typu, zatím jsem to delal na 3 chryslerech ty mam v malíčku ale probe ne :(


Tak jsem koukal an konkrétne u CD4E se vedju do 14tis...
jukni sem co máš za tranny a postni po SZ nebo do mejlu kod převodovky, nacením ti opravu..
white power Offline
#15 Vloženo : úterý 17. srpna 2010 16:34:41 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Podle www.performaceprobe.com by to měla bejt převodovka CD4E viz. odkaz: www.performanceprobe.com/info/specs/table_tra.htm
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Idaho Offline
#16 Vloženo : úterý 17. srpna 2010 20:16:55 (UTC)
Registrován: 18.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 20

Pokud je to skutečne CD4E tak už jen nejakou pokusnou abych si ji otevřel a videl zda nepotřebuji neco extra ale obecne je to otevření, vyčistení, přetesnení a výměně sestavy solenoidu za nové.
Nejsem žádnej profík přes automaty, delal jsem to zatím jen 3x na jednom typu převodovky a absolutne bez problému..

Hunter-X Offline
#17 Vloženo : středa 15. září 2010 9:49:58 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

Tak mám stejný problém jako buffalo, po výměně těsnění pod hlavou a udělání technické jsem jezdil jeden den než přestala fungovat zpátečka po zahřatí. Včera se mi ale stalo že po delší jízdě my vypadly všechny rychlosti kromě 1 a 2, převodovka byla rozpálená jak sviňa, po zhruba 30min stání s otevřenou kapotou jsem mohl pokračovat dál bez menších problémů. Moc se v tom nevyznám, ani nevím jak automat vůbec funguje, ale slyšel jsem takovou myšlenku že by to mohly být nějaké lamely či co. Pomohl by mi s tím někdo?
´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
Thullo Offline
#18 Vloženo : středa 15. září 2010 10:14:13 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Ja jsem menil lamely na spojice u vsech stupnu pote, co mi prestala radit 3jka... Je to nakladna oprava jako krava :o( Slo o to:
1) Vytahnout prevodovku (pry neskutecny oser)
2) Rozdelat a zjistit skody
3) vymenit co je na vymenu, zkontrolovat, co muze vydrzet - napr. Menic - ten je drahej jako svine, takze se da skontrolovat, zda je ok a pripadne dat zpet - je to alle bez zaruky, neb se muze kdykoli rozsypat...
4) Slozit to vse zpet
5) Dat prevodovku zpet - opet oser

Me ta sranda vysla vcertne oleje a lamel na vsechny rychlosti na cca 22.000,- po znamosti - ovsem puvodni predpoklad byl u profika na automaty 30-35.000,- bez DPH! :o( takze zvaz, co se ti vice vyplati... Asi bych shanel na 2,0 druhou prevodovku :o(

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Hunter-X Offline
#19 Vloženo : středa 15. září 2010 10:29:45 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

Takže lépe řečeno tu co mám, můžu odvařit úplně bo stejně budu potřebovat druhou? Zatim to totiž jezdí a prachy nemám (mimochodem kolik stoji druhá převodovka at už jetá nebo nov-pokud se dá sehnat?) :-/
´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
Thullo Offline
#20 Vloženo : středa 15. září 2010 15:46:23 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Novou asi nesezenes a jeta - rekl bych do 10.000,-

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (7)
3 Stránky123>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.