logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky<123>
Prosím pomoc už si nevím rady
white power Offline
#21 Vloženo : pondělí 21. června 2010 17:18:28 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
nedávno jsem to dával na ulozto.cz takže i pro ostatní tady je odkaz:
http://ulozto.cz/2992795/konektory.zip
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
no_namE303 Offline
#22 Vloženo : pondělí 21. června 2010 19:23:07 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak jsem vymenil ten senzor a beze zmen,jinak jsem zkousel auto vytocit pomalicku bez turba a slo to vytocit ale jakmile to tocim s turbem tak to uz pres 4000ot nejde jakoby tam nesel benzin.
Ex Ford Probe GT Turbo :(
no_namE303 Offline
#23 Vloženo : pondělí 21. června 2010 19:30:25 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jinak ten senzor co jsem menil ma oznaceni KA10B tak snad je to ono ale vedla do nej podtlakova hadicka a konektor.
Ex Ford Probe GT Turbo :(
white power Offline
#24 Vloženo : pondělí 21. června 2010 19:53:53 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Už konečně vyměň tu lištu s regulátorem tlaku paliva, všechno ostatní bylo zatím nahovno.
Předpokládám že vzduchovej filtr si už někdy měnil a není z něj koule hnoje.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
no_namE303 Offline
#25 Vloženo : pondělí 21. června 2010 20:22:04 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
JJ tu listu prohodim jinak filtr jsem menil dal jsem tam preci to origo KN mam ho asi dva tydny a predtim jsem uz filtr taky menil.
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Diablo V6 Offline
#26 Vloženo : úterý 22. června 2010 8:18:18 (UTC)

Registrován: 26.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 204
Bydliště: Děčín

Poděkoval(a): 5x
Já mám taky podobný problém. Už když jsem to auto kupoval, tak jezdilo na nouzový režim. Původnímu majiteli odešel potenciometr volnoběhu a senzor pozice plynového pedálu a on to vyřešil tím že tam naprasil součástlky ze Scorpia. Já jsem je tedy obě vyměníl za origo ale po zapojení se auto chovalo divně. Před rokem jsem KONEČNĚ sehnal člověka, který mi byl schopen udělat diagnostiku a ta ukázala že je nefunkční teplotní čidlo motoru. Opět jsem ho vyměnil za nové, a pořád nic. Problém je, že pokud je zapojeno vše jak má být, tak motor vůbec nechce jít do otáček. Při volnoběhu se nechá bez problémů vytočit do omezovače ale při zařazené rychlosti střašně pomalu a trhavě zrychluje. Zajímavé je, že když vypojím ten senzor plynového pedálu, tak auto jede sice v nouzovém režimu ale naprosto normálně. Tak kdyby náhodou někdo věděl co s tím je, tak mu budu vděčný za jakoukoliv radu.

Ford Probe 3.0 V6
Škoda 120L 1.3
Honda XRV 750 Africa Twin
no_namE303 Offline
#27 Vloženo : pátek 25. června 2010 0:56:14 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zdar tak sem vymenil tu listu a bohuzel bez uspechu projistotu jsem tam dal i jine vstriky a bohuzel, tak me napadlo vymenit IC a potreboval bych poradit jak ho nejlepe vymenit musim sundat naraznik??Diky
Ex Ford Probe GT Turbo :(
white power Offline
#28 Vloženo : pátek 25. června 2010 8:30:03 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Na sundání IC budeš muset sundat nárazník dolů, jinak ho ven nevyndáš a i tak je to hrozná práce protože tam hoooodně překáží výztuha nárazníku (ta železná), takže jí nejspíš budeš muset sundat taky. Ale podle mě je to zbytečná práce pokud si teda nemyslíš že je v něm díra.
Já osobně bych si nechal ještě předtím zkontrolovat předstih. Má bejt 9° +
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
no_namE303 Offline
#29 Vloženo : pátek 25. června 2010 10:00:05 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ok s predstihem jsem si bohuzel taky hral :) ale mam podezerni na nejakou netesnost nekde pac kdyz se auto natlakuje nebo lepe receno kdyz uz ho turbo zacne tlakovat tak vzdycky v tu samou chvili to zacne zlobit mam podezereni na netesnost vyfuku nebo sani. Prosimte na kolika sroubech je ten naraznik lidne ho sundam a ten ram teda taky hold musim zkontrolovat vsechno nic mi nezbejva jo a jak se nastavuje ten predstih na ty presne hodnoty jak si mi psal nemam tu lapmu na to. diky
Ex Ford Probe GT Turbo :(
no_namE303 Offline
#30 Vloženo : pátek 25. června 2010 10:03:32 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nebo neznate nejake figl jak odhalit netesnost nejaky sprejem nebo tak neco a nejlepe jak u vyfuku tak toho vzduchu ale spis ten vzuch bych tipoval pac jakmile to dosahne urciteho tlaku tak prestane ject je mozne ze si to nekde nasava vzduch a jak rikam mam i podezreni na to IC ale jak rikam kdyby to slo nejdriv nejak vyzkouset tak bych byl rad.
Ex Ford Probe GT Turbo :(
white power Offline
#31 Vloženo : pátek 25. června 2010 13:40:59 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
návod jak nastavit předstih je tady, ale je to americky www.performanceprobe.com...intenance/timing/22t.htm

Nárazník je přidělanej asi na 20ti šroubech + šrouby kterýma jsou přidělaný plastový podběhy který taky musíš sundat
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
no_namE303 Offline
#32 Vloženo : pátek 9. července 2010 11:20:00 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zdar tak sem nechal promerit ty tlaky a vyslo jim ze to ma 10,1 , 10,4 , 9,8 a 10,1 coz vypada v pohode ale kdyz to promeroval tak jedna svicka vypadala ze je od vody takze bohuzel to bude tesneni pod hlavou ktere jsem se rozhodl sam vymenit proto potrebuju poradit co vsechno nejlepe vymenit samozrejmne vymenim tesneni srouby pak gufera ventilu a dale me nic nenapada prosim kdo muze at mi poradi dekuju
Ex Ford Probe GT Turbo :(
no_namE303 Offline
#33 Vloženo : pátek 9. července 2010 18:35:51 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jen mi je porad divny ze to ma takovej kompresni pomer kdyz to ma mit podle tabulek 7.8:1 http://www.performancepr...ntenance/timing/22t.htm

nechapu jak to mohlo namerit tolik.
Ex Ford Probe GT Turbo :(
white power Offline
#34 Vloženo : pondělí 12. července 2010 13:56:34 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Citace:

Zdar tak sem nechal promerit ty tlaky a vyslo jim ze to ma 10,1 , 10,4 , 9,8 a 10,1 coz vypada v pohode ale kdyz to promeroval tak jedna svicka vypadala ze je od vody takze bohuzel to bude tesneni pod hlavou ktere jsem se rozhodl sam vymenit proto potrebuju poradit co vsechno nejlepe vymenit samozrejmne vymenim tesneni srouby pak gufera ventilu a dale me nic nenapada prosim kdo muze at mi poradi dekuju

Ford Probe GT Turbo



Dál budeš potřebovat těsnění mezi hlavu a sání, když to budeš mít rozebraný tak rovnou vyměň i gufero na vačce, pokud budeš měnit gufera na ventilech tak doporučuju rovnou zabrousit ventily do sedel a samozřejmě nezapomeň nechat z brousit hlavu, a hlavně nezapomeň sundat horní rozvodový kolo když máš hlavu ještě v autě a nasazený rozvody jinak to jde strašně blbě. Šrouby podle mě není potřeba měnit, hlava se utahuje na nějakejch 90 Nm tak bych neřek že je tam nějaký riziko že by se vytahaly.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
no_namE303 Offline
#35 Vloženo : úterý 13. července 2010 10:24:57 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ok diky moc za rady jeste chvilku budu jezdit s tema novyma kabelama a svickou a uvidim jestli se zaprasi pac mam podezreni ze tesneni je ok voda se mi zatim neztraci jinak auto uz jde pomalicku vytocit ale musim dat nohu trosku z plynu pak mu zase dam a jede i do 6500 ot. hold budu laborovat dal :) jinak bych mel zajem o tesneni pod hlavu nejake extra dobre aby vydrzelo.
Ex Ford Probe GT Turbo :(
white power Offline
#36 Vloženo : úterý 13. července 2010 12:04:44 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
V tom případě se vyhni značce NIPPARTS a Victor Reinz s cenovkou cca 900Kč (ty dražší jsem nezkoušel) jejich extrémní výdrž necelejch 1000 KM při lehce zvedlým tlaku turba mě dostala. Můžeš si taky nechat vyrobit kovový těsnění ale vzhledem k tomu že je to vyskládanejch několik vrstev plechu tak potřebuješ opravdu rovnou dosedací plochu a nevyhneš se přebroušení bloku motoru.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
no_namE303 Offline
#37 Vloženo : úterý 13. července 2010 13:29:57 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
jj blok motoru urcite necham zbrousit i ty sedla ventilu taky s tim sem pocital jinak tesneni jsem zatim nasel v elitu nejlepsi Goetze. Ale otazkou je jestli zvladne vyzsi plnici tlak chtel bych se dostat aspon na ten 1 bar coz je maximum tohoto turba pak to jen ohriva vzduch co jsem badal.
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Hunter-X Offline
#38 Vloženo : čtvrtek 15. července 2010 10:45:45 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

mě todle na dvojkovém probe dělalo když jsem ho pořídil, ale u mě to je váha vzduchu, kdyz jsem odpojil to čidlo, tak auto jelo jak mělo (jen vyšší spotřeba paliva)

´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetín
´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
no_namE303 Offline
#39 Vloženo : pondělí 19. července 2010 16:26:02 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj tak mam podezreni na nejakou netesnost nebo fakt uz nevim co pac auto ted jede docela slusne tocim ho i do 6500ale je to takove divne obcas tam slysim z prave strany zvuk jak kdyz sici hadice a pak se to treba chytne a auto jede jak ma velice rad budu kdyz by jste se mi nekdo na to mrknul nejlepe z Prahy odmena za nalezeni problemu jista :) diky moc
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Bad Offline
#40 Vloženo : čtvrtek 12. srpna 2010 16:45:39 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
zkus ještě zkontrolovat všechny hadice, jestli je nemáš někde zpuchřelý a nesaje to falešnej vzduch. Měl sem podobnej problem u escorta...
+ Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (5)
3 Stránky<123>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.