No, jak jsme s Thullem vlastnili jedničkové probe, měli jsme asi podobný problém:
1,na volnoběh jsme motor vytočili normálně
2,při zatížení tj.při jízdě je to ale úplně něco jiného
3, rozjeli jsme se..1,2,3 plny a auto pri 3500 ot. cuklo a nechtělo jet,musseli jsme sundat nohu z plynu
4, co s tím? věděli jsme že turbo plní víc než má,neb auto jelo jak šílené ale na úkor toho cukání, a jelikož jsem dělal dva roky s turbodmchadly, tak mě napadl regulační ventil na turbu
5, zavezli jsme to mechanikovi, a ejhle, byl zaseklý WG, po rozchození nebo výměně (už si nepamatuji) auto jelo bez problému, nejelo sice jako dříve ale jelo tak jak má.
Nevím jak je to u starších aut, ale utěch novějších aut s turbem má motor snímač tlaku vzduchu v sacím potrubí a když turbo tlačí víc než má,nebo když hodnoty haprují, vyšle signál do řj a ta přepne do úsporného režimu kvůli ochraně samotného motoru.
Nevím co s tím máš, ale u nás to bylz aseklý WG, nebo to může být ještě ten snímač.
EX - Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue)
[img]http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/1/1684/1684495_b6df0a8fd6130880677f5fda16841ce4/images/Podpis_Logo_320x200_.jpg[img]