logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky123>
Prosím pomoc už si nevím rady
no_namE303 Offline
#1 Vloženo : středa 26. května 2010 17:15:07 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Prosím kdo z vás rozumí hodně probe I GT potřebuju někoho kdo vyřeší muj probe problém díky
Ex Ford Probe GT Turbo :(
no_namE303 Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 27. května 2010 14:58:37 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
:)
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Kaprolet Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 27. května 2010 16:08:58 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Myslím že nejvíc se v tom vyzná WP. Ale pokud chceš pomoci tak musíš chvíli vydržet. Všichni jsme v práci.
no_namE303 Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 27. května 2010 18:17:32 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Pochop uz ani WP si s tim nevi rady byl jsem u nej 2 dny zpet :(
Ex Ford Probe GT Turbo :(
no_namE303 Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 27. května 2010 18:34:08 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ale ja na to prijdu :)
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Wesker Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 27. května 2010 20:54:19 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
a co s tim mas?


Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
no_namE303 Offline
#7 Vloženo : pátek 28. května 2010 15:31:05 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Prosimte auto mi nechce ject nad 4500ot. turbo prestane tlacit jak kdyby tam nechtel jit benzin puvodne jsem myslel ze to dela benzinova pumpa vymenil jsem ji pak sem menil vahu vzduchu, turbo cele s waste gatem i s tou ridici jednotkou, dale ridici jednotku auta jsem zkousel menit atd. nejvic me stve ze to dela pri kazde rychlosti a cim vyzsi tim horsi mozna je ko motor :( ale na poslech je krasnej kazdej to zatim chvalil a na neutral to vytocim do 6500hned :) Je to hold zahada auto jede krasne a nad 4500 jak kdybych mel omezovac sice je pravda ze kdyz hodne drzim plyn tak na 1 a 2 auto pomalicku leze nad 4500 ale je to jak bez vykonu sice to leze ale pomalu a turbo mi prijde ze tlaci zbytecne moc pac kdyz polechtam plyn tak rucicka turba je hned v cervenym tezko se to popisuje musel by ses v tom svest.
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Wesker Offline
#8 Vloženo : pátek 28. května 2010 18:50:21 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Takze v tom co si menil, chyba nebyla. Napada me, mohl by to mit na svedomi nejaky vyoxidovany kabel, kontakt nebo tak... 2 roky sme resili, proc Celica 2.0 GTi pri zahrivani zacne kolisat. Vymenily se vsechny mozne cidla, injektory, filtry a i klapka a furt to same... nakonec to bylo vyoxidovanymi kabliky od snimace polohy klapky a volnobezneho ventilu. On to totiz nekdo napichl jehlami kdyz ten snimac meril a nechal to tak. Dostala se tam vlhkost a normalne to vyhnilo ze to jelo jen diky uz napul shnilym trem fousum toho kabelu. Mozna mas podobny problem, kdyz tocis do tech 4500, tak je nejaky signal slaby a staci mu treba jen 1-2 fousy aby to fungovalo, ale cim vic to tahnes tak sila signalu roste a uz mu ty fousy nestaci a nekde se to projevi. Treba na sile jiskry,na davkovani paliva nebo na ovladani tlaku turba. Si myslim ja. To by ten motor musel byt pekne v prdeli aby to uz nezvladl ani na jednicku. A jeste si zmer tlaky a budes vedet jak na tom si z kondici motoru Wink Ale na druhou stranu, kdyz ti turbo tlaci hned do cerveneho, vypada to na prilis chudou smes,nespravny misici pomer, proto je to tak line po tech 4500 otackach. motor potrebuje vic benzinu aby to vytocil vic. Doporucuju ti napichnout lambdatester a zkusit jak vypada lambda po tech 4500 ot/min. Pidil bych se po tech kabelech a palivovem systemu kde je chyba.

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
no_namE303 Offline
#9 Vloženo : pondělí 31. května 2010 10:51:39 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zdar díky moc za rady ale s tou elektrikou to je problém něco najít ale podívám se, páč na ten benzín mám taky podezření proto sem o víkendu vyčistil jednu zánovní škrtící klapkuBigGrin tak ji zkusím prohodit mno a ještě zkusím v nejhorším vyměnit i tu palivovou lištu s tím regulátorem tlaku a ještě mrknu na ty zoxidovaný dráty ale sám nevím kde je budu hledat páč elektrika není můj koníček :(
Ex Ford Probe GT Turbo :(
no_namE303 Offline
#10 Vloženo : pátek 18. června 2010 11:37:29 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zdar je tady nekdo sikovnej kdo by mi pomohl vymenil jsem klapku jeste necham vycistit vstriky ultrazvukem a pak fakt uz nevim pac pal.cerpadlo tlaci dobre za pal.filtrem jinak to jede fakt pekne ale jak rikam toci to tak nejak nad 4000ot a kdyz tomu poradne nalozim dosahne to tech otacek pres 4000 a pak se auto zacne jakoby dusit skoro bych rekl ze ma tendenci chcipnout musim si pomoct plynem to pomuze a je zase v klidu puvodne sem myslel ze upada do nouzaku nejakyho tak sem vymenil komplet turbo ale ted uz si nevim rady co by to mohlo delat. :(
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Jarry Offline
#11 Vloženo : pátek 18. června 2010 20:01:33 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

A co vysypanej a ucpanej kaťák ?

Jarry
Fender Stratocaster E443129 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
white power Offline
#12 Vloženo : pátek 18. června 2010 20:26:14 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Vyměň tu palivovou lištu s regulátorem (to ti říkám odzačátku), výčištěním trisek rozhodně nic nezkazíš, pak bych ještě zkusil jinou váhu vzduchu a určitě bych ještě zaslepil EGR ventil aby nešli vejfukový plyny zpět do sání (od toho jsou ty saze za škrtící klapkou). Možná bych taky zkusil odpojit lamdasondu jestli se to nezlepší (kolikrát je lepší když motor jde bez ní než když si z ní bere špatný údaje)
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Docthor Offline
#13 Vloženo : neděle 20. června 2010 12:11:44 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
No, jak jsme s Thullem vlastnili jedničkové probe, měli jsme asi podobný problém:

1,na volnoběh jsme motor vytočili normálně
2,při zatížení tj.při jízdě je to ale úplně něco jiného
3, rozjeli jsme se..1,2,3 plny a auto pri 3500 ot. cuklo a nechtělo jet,musseli jsme sundat nohu z plynu
4, co s tím? věděli jsme že turbo plní víc než má,neb auto jelo jak šílené ale na úkor toho cukání, a jelikož jsem dělal dva roky s turbodmchadly, tak mě napadl regulační ventil na turbu
5, zavezli jsme to mechanikovi, a ejhle, byl zaseklý WG, po rozchození nebo výměně (už si nepamatuji) auto jelo bez problému, nejelo sice jako dříve ale jelo tak jak má.

Nevím jak je to u starších aut, ale utěch novějších aut s turbem má motor snímač tlaku vzduchu v sacím potrubí a když turbo tlačí víc než má,nebo když hodnoty haprují, vyšle signál do řj a ta přepne do úsporného režimu kvůli ochraně samotného motoru.

Nevím co s tím máš, ale u nás to bylz aseklý WG, nebo to může být ještě ten snímač.

EX - Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue)

[img]http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/1/1684/1684495_b6df0a8fd6130880677f5fda16841ce4/images/Podpis_Logo_320x200_.jpg[img]

no_namE303 Offline
#14 Vloženo : pondělí 21. června 2010 0:45:39 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zdar diky za rady jedine co me napada je ta lista tu uz mam pripravenou + ty vstriky necham rovnou vycistit kdyz uz se do toho pustim pac budu mit jistotu ze jsou jak nove a za 500Kc to jde viz. http://www.ultrajet.cz/?page_id=3, jinak WG jsem menil pri vymene turba proto bych to jeste tipoval na ten snimac kdyz mi prosim poradis kde presne je budu rad jiank KAT nemam :) lamdasondu jsem taky odpojoval a vahu vzduchu jsem uz taky menil a dnes jsem projistotu vymenil i pal. cerpadlo ale urcite to bude benzinem, auto je i na volnobeh takove chciple vytocit jde do 6500ale neni to ono.
Ex Ford Probe GT Turbo :(
no_namE303 Offline
#15 Vloženo : pondělí 21. června 2010 11:39:50 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Prosím prosím kde je přesně ten snímač tlaku vzduchu v sacím potrubí díky
Ex Ford Probe GT Turbo :(
white power Offline
#16 Vloženo : pondělí 21. června 2010 13:51:30 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
v sacím potrubí nic takovýho, jako snímač tlaku není, jediný co by to mohlo bejt je tenhle senzor na motorový stěně (měla by do toho bejt připojená hadička)

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
no_namE303 Offline
#17 Vloženo : pondělí 21. června 2010 14:00:18 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Díky moc hned jak to vyměním plus tu lištu tak napíšu jak jsem postoupil :)
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Lukas Offline
#18 Vloženo : pondělí 21. června 2010 16:01:43 (UTC)

Registrován: 08.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 170
Bydliště: Statenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
to WP: máš někde takovýdle schémata i na 2,5??
Lukypery
Ford Probe 24V 1993
Bright Calypso Green
Brakes RX8
Lukypery Bodykit
http://lukypery.rajce.idnes.cz/
white power Offline
#19 Vloženo : pondělí 21. června 2010 16:25:51 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
bohužel nemám mám jenom na první gen. včetně motoru 3,0
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
no_namE303 Offline
#20 Vloženo : pondělí 21. června 2010 16:56:11 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Muzes mi prosim ty schematka poslat na mail diky
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
3 Stránky123>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.