Cus, mam pro Vas jednu zajimavost, celou vec jsem vyzkousel na svem aute, ale myslim si, ze s kapkou uprav ji bude mozne aplikovat na libovolny auto. Jak jiste vite vymenil jsem Probe za Camaro no a hodne me zajimalo krom jinych veci jak bude brzdit, kazdej z Vas co kapku ostrejc jezdite jiste vite jak jsou brzdy u probe mizerny proste maly a pokud brzdite z nejaky vetsi rychlosti a nebo casteji za sebou proste brzdy uvarite a auto prestane brzdit, kotouc na Camaru je oproti Probe nejenom vetsi co do prumeru tak i do sirky a celkove je proste takovej masivnejsi, nicmene pri brzdeni z 200km/ hod nekam k rychlostem blizkych 0 (40 - 20) se prehrivani brzd projevuje i zde sice ne tak razantne, ale je to neprijemny a dalsi brzdeni, ktery by melo prijit v zapeti by byl humus ... proto jsem prolizal urcity US weby a narazil jsem na ”home made” reseni jak brzdam ulehcit. Cely system je neskutecne jednoduchy, aplikace je nenárocná a zabere asi tak 2 hodiny financne budete nekde kolem 200 Kc a vysledek opravdu stoji za to aspon u Camara je to fakt super. Tak a ted jak to funguje a jak se to ”zapojuje”, Camaro narozdil od Probe ma velice vyrazný spodni ”spoiler” on to vlastn ani spoiler není, ale po cesky nahanec vzduchu k chladici, Probe ho ma taky sice malickej, ale ma je to takova asi 3 cm vysoka cerna lista pod chladicem a videt je kdyz si zvednete auto, Camaro oproti tomi ma tuhle listu vysokou asi 15 cm a proto je tady aplikace o neco jednoduzsi. Co budete tedy potrebovat ? pilnik, klest, pilku sukacku (takova ta primocara) samorezny srouby, asi 6 ks takovejch plisku ve tvaru L, idealni je to vzit ze stavebnice Merkur, takovy ty zdrhovaco pasky no a nejlip jeste zvedak a nebo jamu nad kterou auto date no a to nejdulezitejsi nejakou dostatecne tuhou, ale pritom ohebnou rouru, ja koupil v OBI drenazni rouru je to takovej ten ”husi krk” dopredu upozornuju, ze tenhle material je na tvorbu chlazeni ne prilis super, za A, je rourta znacne tuha a taky krehka, nicmene ja to potreboval zkusit takze pro zacatek OK. Do vyse jmenovaneho spoileru jsem vyrizl 2 kulate diry o prumeru jako ma drenazni roura tj. 8 cm do tehle dir jsem rouru zastrcil a zajistil plechovymi L-ky pomoci samorezek, dal jsem rpuru tahl pod motorem a pomoci zdrhovacich pasku pripevnil na 3 mistech ke stabilizatoru tak aby konec roury miril nekam do stredu brzdoveho kotouce. Natacenim kol vlevo - vpravo jsem zjistil zda trubky nekde nebrani zataceni no a pak uz bylo vse hotovo, nasledovala zkusebni jizda a pak moje neskutecny prekvapeni, ze se brzdy uz vubec neprehrivaj a to ani pri znacne brutalnim zachazeni ... U Probe bude situace o malicko slozitejsí protoze pocatek trubky nemuzete uchytit ve spoileru, je potreba tedy trubku dotahnout az do predniho narazniku,nekam tam jak jsou mlhovky a zajistit ji tam tak aby do ni vzduch mohl bez problemu vstupovat ... Na zaver chci na Vas apelovat pokud nekdo vite o vhodne trubce - dstatecne tuha, ale zaroven z nejakeho pruznejsiho materialu dejte mi urcite vedet protoze jak jsem jiz zminil drenazni trubka neni ten uplne 100% material ... jo foto sem nejak dodam ....
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT