logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2,0 16v netopi :o(
Thullo Offline
#1 Vloženo : neděle 24. ledna 2010 21:08:15 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Dnes jsem chtel ozivit baterku, kdyz rano bylo -14°C a projet Probaka s motorem 2,0 16v. Co me ale udivilo bylo to, ze auto netopilo. Motor se neprehrival, v aute je nemrznoucka, vse bylo v pohode, ale proste NETOPI! Hadice, co jdou do kokpitu od motou jsou u motoru HORKE, ale cim jsou od nej dal, jsou studene. Auto topilo driv v pohode. V chladici byla voda tepla, cas od casu se zaply i sahary dnes, ale ja v kabine ZMRZAL a ZMRZAL :o(

Nema nekdo z vas tuseni, co to muze byt? Nebo cim to muze byt??? Diky moc...

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
white power Offline
#2 Vloženo : neděle 24. ledna 2010 21:47:00 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Když je hadice od motoru horká jen kousek tak bych to tipnul na termostat kterej zůstal otevřenej nebo ucpanej radiator, pokud by byly hadice horký na vstupu i výstupu tak by to mohlo být ovladaním směšovacích klapek.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Thullo Offline
#3 Vloženo : neděle 24. ledna 2010 21:55:23 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 WP:
Ale z motoru do chladice azpet voda normalne bezi, takze termostat asi ee, topeni topilo jeste pred tydnem, takze asi ucpane taky nebude a v motoru je nemrznoucka, takze pochybuju,ze by to zmrzlo v tech hadicich. Ale proste hadice vedouci od motoru do kabiny k topeni jsou horke jen u motoru a pak chladnou. Do kabiny jsou studene. Napadlo me jen teda to, ze by bylo neco se stelovanim teploty, ale to cumim. Kdyz bylo -3°C bylo to OK, ale dnes pri -14°C MRZNUUU :o(

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Piwko Offline
#4 Vloženo : neděle 24. ledna 2010 22:03:10 (UTC)
Registrován: 02.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 72
Bydliště: Mladá Boleslav

A nepousti ti termostat uz od zacatku ze se to proste nestihne ohrat? TO sem resil dneska na fiatu ...

Rostakd Offline
#5 Vloženo : neděle 24. ledna 2010 22:30:42 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Muzou byt zasrany hadice do kabiny, stalo se nam to na Renaultu R19 dali sme takovej prasek do chladice na cisteni celeho chladiciho systemu a pomohlo

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Thullo Offline
#6 Vloženo : neděle 24. ledna 2010 23:11:28 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Piwko:
No, do chladice jde tak horka voda, ze se i v tom mraz seply cas od casu sahary, takze nevim.

2 Rostakd:
No, to je mozny, zkusim - nemas nahodou nazev toho kouzelneho pripravku prosim???

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Rostakd Offline
#7 Vloženo : pondělí 25. ledna 2010 9:05:11 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
To uz si nepamatuju, ale wim, ze plechovka od toho vypadalo takto, takze to nejspis je ono ...

http://www.auto-tab.cz/prodej_chlazeni.htm

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Chladic Offline
#8 Vloženo : pondělí 25. ledna 2010 21:56:30 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

nevim jak u 2.0 ale u 2.5 je termostat 2okruhovej,jestli je tam ten ten samej mohlo se to seknout a zavřít ti to topení,kouknul bych na termostat a zasraný topení bych neviděl moc realně,nevim co bys tam musel nalejt aby se to takhle najednou ucpalo :o)
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
no_namE303 Offline
#9 Vloženo : úterý 26. ledna 2010 0:53:11 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
jj presne tak moje odpovedet je taky termostat :)
Ex Ford Probe GT Turbo :(
eiffel Offline
#10 Vloženo : úterý 26. ledna 2010 10:00:05 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
já mám pocit, že do kabiny je okruh otevřený pořád a jen do chladiče se otevírá podle teploty, ale rozebraný jsem to neměl, dvouokruh měla i škodovka a tam to takhle bylo. Uniká mi význam termostatu na okruh topení. Ale japonci jsou divný to jo...

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Thullo Offline
#11 Vloženo : úterý 26. ledna 2010 12:05:56 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
No, prave ze to ma byt tak, jak pise Eiffel - tedy nejdrive je to otevrene topeni a pak az chladic... no to je fuk, dnes bylo -8°C a auto topi :o) nevim co to je... Auto po LU je zkratka plne prekvapeni :o)

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Wesker Offline
#12 Vloženo : čtvrtek 28. ledna 2010 9:24:19 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
to Thullo: nic si z toho nedelej, me wintrkhar taky netopi BigGrin a nic jineho na jezdeni nemam Sad Termostat by musel zustat furt otevreny aby to netopilo nebo topilo malo. Taky to resim,ale zatim bezvysledne,i radiatorek sem vycistil.

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Venito Offline
#13 Vloženo : neděle 31. ledna 2010 10:48:24 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Thullo: ja presne tohle resil pred par rokama kdz sem mel prdnute tesneni pod hlavou. z valcu stacilo aby se dostalo do chlazeni trocha vzduchu a auto prestalo topit, jinak vsecko chladilo jak melo i s tema saharama jak rikas.... Kazdopadne kdyz opomenu prdnute tesneni pod hlavou, za to ze netopis nejspis vdecis trose vzduchu v chlazeni, jelikoz topeni usti z nejvyssiho mista motoru, je jasne ze tu se nejdrive projevi vzduch ktery ti pak leti do topeni.
kontroloval jsi jestli mas v chladici i expanzce ma max?

Tohleto je moje teorie z praxe a jeden mozny napad.... pricin muze byt jeste vic samozrejme.

Probe_96 2.0l
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Thullo Offline
#14 Vloženo : neděle 31. ledna 2010 11:02:41 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Zahada byla rozlustena... v motoru byla nemrznoucka ale jen asi na -15°C (blbec jsem si ji nezkontroloval pred zimou) a tak kdyz bylo treba jen -8 auto topilo v pohode. Ovsem kdyz bylo -18 stala se z toho rosolovita ledova trist :o) v trubkach od topeni to zatuhlo a tak vesele NETOPILO :o) Nastesti ani CHLADICI, ani BLOKU se nic nestalo... No dnes uz tam mam kapalinu asi na -45 a auti topi :o)

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Hunter-X Offline
#15 Vloženo : pondělí 8. února 2010 11:23:01 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

Mno ja mám teď vážnější problem s autem díky kterému jsem ho musel odstavit na dobu neurčitou. někdy v prosinci mi začala téct vodní pumpa, tak jsem doléval vodu a čekal na známého až si na mě najde čas a pomůže mi to spravit, pak přišly mrazy. Voda zmrzla. Při pokusu nastartovat to roztrhlo řemen. vše se během týdne opravilo, jak řemen tak se vyměnila pumpa a auto běhalo zase jak nové. Jenže po měsíci (cca před dvouma týdnama mi auto přestalo topit vevnitř ikdyž nemrznouci směsi do -30°C jsem měl dost. Pak se mi začal i motor přehřívat, tak jsem to nechal stát než příjdu na to co s tím je, po konzultaci se známýma jsem došel k tomu že by to mohl být termostat, tak jsem to tady v okolí švihl do servisu ať se mi na to mrknou. Když jsem si pro auto přišel bylo mi zděleno že bylo děsně zavzdušněné a že je zřejmě těsnění pod hlavou v háji, což se nakonec ukázalo pravdou. Takže jsem teď nepojízdný a připadám si jak bez noh.

´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetín
´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
Thullo Offline
#16 Vloženo : pondělí 8. února 2010 12:08:55 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Hunter-X:
Pro tyhle pripady doktor THULLO radi - mit VIC nez jen jedno PROBE... vic, viiic, jeste viiic :o)
Ne ale ted vazne, bud rad, ze je to jen tesneni - zmrzla voda v motoru dokaze pry rostrhnout i BLOK motoru, coz by byla asi mensi prdel, ze jo...

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Hunter-X Offline
#17 Vloženo : pondělí 8. února 2010 13:45:34 (UTC)

Registrován: 16.08.2006 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Vsetin

2 Thullo: ještě nevím přesně zda to je jen těsnění, to se prý pozná až se to rozebere.
Ale jedno je jisté, netopení a přehřívání motoru se projevilo až po cca měsíci pohodového chodu po výměně vodního čerpadla.

´94 Ford Probe 2.0l Automat
Vsetín
´98 Ford Probe 2.0l(US)
Frenštát pod Radhoštěm
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.