logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Co vam v tuhe zime musi zrat vas motor..... -fotky
Venito Offline
#1 Vloženo : sobota 23. ledna 2010 12:13:28 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Jelikoz mam uz tretim rokem namontovany odlucovac necistot mezi sanim a odvetravanim vika ventilu, pravidelne ho musim cistit od nachytaneho bordelu.
Dnes sem otevrel kapotu a tohleto v nem bylo po 4! startech v teplotach kolem -10° pod nulou.
Obvykle v teplotach kolem nuly staci vycisteni po cca 10 studenych startech, ale ted jde videt, ze opravdu mrzne a pri chladnuti motoru se v oleji kondenzuje poradne mnozstvi vzdusne vlhkosti.

Proto vi, kteri mate misto hadicek odvetravani vika ruzne sportovni filtry a jine nesmysly toto berte jako varovani, vzduch v motorove skrini MUSI NUCENE CIRKULOVAT, tim ze to Vasim tuningem znemoznite, vam veskery kondenzat zustava smichany v oleji a vodou si dobrovolne mazete motor....

Vy co odlucovac jeste nemate nad nim zacnete premyslet, myslim ze toto je hodne ucinny prvek jak motoru muzete pomoct a mit dobry pocit:)
Samozrejme tato sranda nevychyta vsechno, ale kazda trocha zachyceneho humusu ktery motor nemusi dychat je dobra :)

Navody uz jsem sem daval, diskutovalo se o tom uz hodne, ja jenom dodam fotky jak to opravdu funguje

Par ilustracnich fotek, drzim to jak stamprli takze NAZDRAVI :)





Probe_96 2.0l
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

sygy Offline
#2 Vloženo : sobota 23. ledna 2010 13:57:13 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
no tak to jsou pěkný sračky fuj Razz

Undertaker Offline
#3 Vloženo : sobota 23. ledna 2010 23:24:30 (UTC)

Registrován: 28.07.2008 (UTC)
Příspěvků: 122
Bydliště: Topolčany

Kde je ten navod Zajtra sa do toho pustam

Thullo Offline
#4 Vloženo : neděle 24. ledna 2010 1:01:13 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Venito:
Tea rosti, to jsou ale MEGAHUSTE SRACKY :o( TAKY CHCI ODKALOVAC!!! Vyrob 2kusy na V6ku a jak bude cesta kolem, dojed na brigosku... :o)

THULLO - 15x Probe Owner
2,0 16v: Tyrkys 95 EX, Red 95 EX, Bordored 95, Darkblue 95 EX, Red 96 EX, Black 96 EX
2,5 24v: Red 93 EX, Purple 94 EX, Tyrkys 95, Red 96 EX, Grey 96 EX, Armygreen 97, Black 98 EX, Vinered 98 EX
2,2 GT: Silver 91 EX
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Wesker Offline
#5 Vloženo : pondělí 25. ledna 2010 17:33:08 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Vole jednodussi je vyhodit hadici za motor a diru do sani uhledne zacpat Smile At si to vali na zem. A nemusis myslet na vylevani odkalovace,nebo se na to divat Smile Pac odkalovac zdaleka nezachyti vsechen ten sajrajt a jde to do motoru znova. Jo a kdyz se motor opet zahriva,nakondenzovana vzdusna vlhkost se vsechna odpari.

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Venito Offline
#6 Vloženo : pondělí 25. ledna 2010 19:35:48 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
To je prave to co tu pisu, vzduch ti MUSI motorem NUCENE CIRKULOVAT, snad me nechces tvrdit, ze tema prepazkama ve viku ventilu se para samovolne odpari a kdyz uz by se odparovale, nekama musi vzduch zas do motoru, ten pujde kama kdyz si ucpal truhou hadici? :)

Toto sem delal na skodarne nebo ziguliku, ale svuj motor si takto kurvit nebudu, to je porad lepsi to nechat v originalu.
Pokud jezdis jenom v lete tak jo pokud chces aby motor nezral vubec zadny bordel, ale porad myslim ze maly odkalovac je lepsi jak nic

Probe_96 2.0l
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

eiffel Offline
#7 Vloženo : pondělí 25. ledna 2010 20:32:53 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
proč to musí cirkulovat?

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
white power Offline
#8 Vloženo : úterý 26. ledna 2010 15:43:18 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Odpovím za Venita: když vzduch cirkuluje tak z motoru sebou odvádí páru vzniklou kondenzací vody v motoru a výpary z oleje, když jsou na výdechách jenom filtry tak se toho moc ven nedostane protože to z motoru nemá co vyfouknout, to samozřejmě nepaltí když jsou KO pístní kroužky to by se z výdechů necali i pumpovat kola na autě BigGrin
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#9 Vloženo : úterý 26. ledna 2010 18:01:23 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak mi teda reknete,kama se do toho motoru v pripade dobrych pistnich krouzku ten vzduch dostava? Druhy konec hadice je dira do sani,takze vzduch se tam dostava skrz kruhy a vyfukuje tu ”paru” ven. Pokud vim,tak krouzky 100% netesni nikdy,takze dycky tama neco foukne. Ta hadice mezi sanim a vikem ventilu je hlavne kvuli ekologii,aby ty sracky co lezou od klikovky se jeste jednou propalily.

to Venito: Dojed za mnu na Brezovu a ja ti ukazu jak zo z te hadice leti Smile Anebo kdybys chtel fakt nuceny obeh,tak by sme mohli pouzit plastove priturbovadlo z kokoptaka,moja ti moze zjistit cenu Wink

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
cuir Offline
#10 Vloženo : úterý 26. ledna 2010 23:34:42 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
[quote]
Tak mi teda reknete,kama se do toho motoru v pripade dobrych pistnich krouzku ten vzduch dostava? Druhy konec hadice je dira do sani,takze vzduch se tam dostava skrz kruhy a vyfukuje tu ”paru” ven. Pokud vim,tak krouzky 100% netesni nikdy,takze dycky tama neco foukne. Ta hadice mezi sanim a vikem ventilu je hlavne kvuli ekologii,aby ty sracky co lezou od klikovky se jeste jednou propalily.

to Venito: Dojed za mnu na Brezovu a ja ti ukazu jak zo z te hadice leti Smile Anebo kdybys chtel fakt nuceny obeh,tak by sme mohli pouzit plastove priturbovadlo z kokoptaka,moja ti moze zjistit cenu Wink

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...

Ford Probe 2,5 V6 24v
Wesker Offline
#11 Vloženo : středa 27. ledna 2010 9:29:09 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Musel sem predelavat podtlakove vedeni, aby turbo nenafukovalo motor i zespoda Wink Jo Milane,ze zadniho vika jde taky trubka do sani,ty mas zapojenou do te banky jen jednu...

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
cuir Offline
#12 Vloženo : středa 27. ledna 2010 18:31:36 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
[quote]
Musel sem predelavat podtlakove vedeni, aby turbo nenafukovalo motor i zespoda Wink Jo Milane,ze zadniho vika jde taky trubka do sani,ty mas zapojenou do te banky jen jednu...

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#13 Vloženo : neděle 31. ledna 2010 10:38:03 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
[quote]
Tak mi teda reknete,kama se do toho motoru v pripade dobrych pistnich krouzku ten vzduch dostava? Druhy konec hadice je dira do sani,takze vzduch se tam dostava skrz kruhy a vyfukuje tu ”paru” ven. Pokud vim,tak krouzky 100% netesni nikdy,takze dycky tama neco foukne. Ta hadice mezi sanim a vikem ventilu je hlavne kvuli ekologii,aby ty sracky co lezou od klikovky se jeste jednou propalily.

to Venito: Dojed za mnu na Brezovu a ja ti ukazu jak zo z te hadice leti Smile Anebo kdybys chtel fakt nuceny obeh,tak by sme mohli pouzit plastove priturbovadlo z kokoptaka,moja ti moze zjistit cenu Wink

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár



Nevim jak to je na V6, ale ja mam z boku vika ventilu vstup vzduchu napojeny mezi vahu vzduchu a skrtici klapku a tama si odvetravani klkovky vzduch nasava.
Z vrchu vika ventilu je PCV ventil ktery je vystupem odtetravani (tu je napojeny odkalovac), toto je napojeno uz na saci svody mezi hlavou a skrtici klapkou kde je staly podtlak a tudiz tadyma odvetravani vystupuje a je spalovane.

Probe_96 2.0l
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Wesker Offline
#14 Vloženo : neděle 31. ledna 2010 15:11:34 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
to Venito: tak si schvalne zkus to ”prisavani” vypojit a overit si jestli fakt prisava nebo taky fouka ven Smile treba plaminkem zapalovace Smile

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Venito Offline
#15 Vloženo : neděle 31. ledna 2010 21:26:05 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Citace:

to Venito: tak si schvalne zkus to ”prisavani” vypojit a overit si jestli fakt prisava nebo taky fouka ven Smile treba plaminkem zapalovace Smile

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...


samozrejme to bude na volnobeh tepovat a plamen sfoukne protoze luft poleti tam a ven dokola a vzduch se v motoru preleva:) ale kdyz pridas na plynu, udela se ti na vstupu vika podtlak protoze uz je to vrchem odsavane.kdyz dam ceres, ve sklenene bance odkalovace vidim krasne proletavat vypary od vika smerem k sacim svodum:)

Probe_96 2.0l
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#16 Vloženo : středa 3. března 2010 0:10:43 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
[quote]
Musel sem predelavat podtlakove vedeni, aby turbo nenafukovalo motor i zespoda Wink Jo Milane,ze zadniho vika jde taky trubka do sani,ty mas zapojenou do te banky jen jednu...

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#17 Vloženo : středa 3. března 2010 23:19:23 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
na V6 sem to sice nezapojoval, ale podle te fotky to mas spravne, vrch s PCV je vystup.
Taky ukaz fotku co ”cepujes” ty :)

Probe_96 2.0l
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Jarry Offline
#18 Vloženo : čtvrtek 4. března 2010 1:02:13 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Dobrý nicméně pokud by každý z nás pouštěl tenhle kondenz hadicí volně na silnici, jednak by se nedalo za chvíli jezdit, bylo by to tu jak v nějaký rozvojový zemi a za chvíli by se vám to přestalo líbit až byste do těch sraček šlapali atd. Takže buď je nechte spalovat, nebo je zachytávejte a ekologicky likvidujte. A kdo to nedělá je u mne největší prase, sorry ale to už bylo kdysi za komančů kdy to všem bylo jedno a do tohoto světa to nepatří.

Jarry
Fender Stratocaster E443129 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Venito Offline
#19 Vloženo : čtvrtek 4. března 2010 7:20:57 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Citace:

Dobrý nicméně pokud by každý z nás pouštěl tenhle kondenz hadicí volně na silnici, jednak by se nedalo za chvíli jezdit, bylo by to tu jak v nějaký rozvojový zemi a za chvíli by se vám to přestalo líbit až byste do těch sraček šlapali atd. Takže buď je nechte spalovat, nebo je zachytávejte a ekologicky likvidujte. A kdo to nedělá je u mne největší prase, sorry ale to už bylo kdysi za komančů kdy to všem bylo jedno a do tohoto světa to nepatří.


Vidis tu rec o tom, zebysme to pousteli na zem?

Probe_96 2.0l
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Jarry Offline
#20 Vloženo : čtvrtek 4. března 2010 7:45:10 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Ano o pár příspěvků výše.

Jarry
Fender Stratocaster E443129 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.