Jelikoz mam uz tretim rokem namontovany odlucovac necistot mezi sanim a odvetravanim vika ventilu, pravidelne ho musim cistit od nachytaneho bordelu.
Dnes sem otevrel kapotu a tohleto v nem bylo po 4! startech v teplotach kolem -10° pod nulou.
Obvykle v teplotach kolem nuly staci vycisteni po cca 10 studenych startech, ale ted jde videt, ze opravdu mrzne a pri chladnuti motoru se v oleji kondenzuje poradne mnozstvi vzdusne vlhkosti.
Proto vi, kteri mate misto hadicek odvetravani vika ruzne sportovni filtry a jine nesmysly toto berte jako varovani, vzduch v motorove skrini MUSI NUCENE CIRKULOVAT, tim ze to Vasim tuningem znemoznite, vam veskery kondenzat zustava smichany v oleji a vodou si dobrovolne mazete motor....
Vy co odlucovac jeste nemate nad nim zacnete premyslet, myslim ze toto je hodne ucinny prvek jak motoru muzete pomoct a mit dobry pocit:)
Samozrejme tato sranda nevychyta vsechno, ale kazda trocha zachyceneho humusu ktery motor nemusi dychat je dobra :)
Navody uz jsem sem daval, diskutovalo se o tom uz hodne, ja jenom dodam fotky jak to opravdu funguje
Par ilustracnich fotek, drzim to jak stamprli takze NAZDRAVI :)
Probe_96 2.0l
American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars