logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
chlazení
Džony Offline
#1 Vloženo : pátek 13. listopadu 2009 18:00:22 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
zdravim chlapi zrovna tak jako já jste vy co jste byli na srazu viděli jak jsem na tom.Pro ty co tam nebyly...Přez to, že mi po příjezdu na arkády ručička na tachomatru ukazovala normální teplotu vody mi zpod espansky začla čůrat voda a vařil jsem.Té vody moc nevyteklo (cca 200 max 300ml) a pak se to samo zastavilo a po příjezdu domů mi to už nestalo (mám to taky jen kousek); nicméně sahary jsem nikdy v akci nelyšel.
Ale co teď řeším je v čem je problém a od čeho začít zkoušet v čem je chyba. Je jasné, že mě čeká shánění snímače teploty vody a pak možná sahary ale tím tak moje znalosti chladící soustavy končí.Pak jsem zaslechl něco o termostatu (krerý tuším dává impulz ke spínání sahar) a pak něco o zpětném ventilu u espansky či co...
Každopádně konkrétního mě nic nenapadá tak vás chci poprosit jestli by mě nekdo nemohl navést co a jak...

Rostakd Offline
#2 Vloženo : pátek 13. listopadu 2009 18:32:37 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Bracha na dvoulitru mel napred spaleny motor na ventilatoru tak sme tam daly sahary z 2.5 a pak sme zjistily, ze jak se netocily vrtule tak se spalila ta velka pojistka co je ve FUSE BOXu

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Džony Offline
#3 Vloženo : pátek 13. listopadu 2009 21:55:40 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Jo díky za typ na pojistky bych se měl taky kouknout jen nevim kde sehnat nový...Nicméně pochybuju že to pude tak snadno protože jde o probe takže uvítám každou radu a typ (mam 2,5ku)...Předem moc díky a at vaše Probata lítaj bez nehod!!

Rostakd Offline
#4 Vloženo : pátek 13. listopadu 2009 22:37:03 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tyhle pojistky sezenes, ale jsou drahy jen ted newim jestli to byla vazne ta velka nebo ta milacka, ale myslim, zeto byla ta velka kazdopadne 100% vim, ze to bylo v tom FUSE BOXu tak zkontroluj vsechny ...

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Wesker Offline
#5 Vloženo : sobota 14. listopadu 2009 11:51:25 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Toto same se mi stalo na benzince,bylo to ne moc dobre fungujicim vickem na chladici. Videl bych to na to vicko. Pokud mas r.v 93,tak zkontroluj to cerne cidlo na strane u rozvodu,je na spinani ventilatoru.To se mi vysralo uz taky a vetraky spinaly az byla rucka teplomeru az kdesi v prdei..

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
DannyW Offline
#6 Vloženo : sobota 14. listopadu 2009 19:42:07 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
ja sem taky nikdy neslyšel sahary v akci, ale takový problém jak měl Džony, že mu to vyteklo sem neměl (aspoň o tom nevím) a teplota byla i při letních 30-kách v normálu a to sem mu dal pekne zahulit. Ani když sem zastavil tak nenaběhly, aby ochladili chladič, tak jako o jiných aut. A pojistky mám ok.

TO Wesker: Nemáš to čidlo prosím tě nekde vyfocené, nevím co máš na mysli.
A vůbec, kde mám hledat termostat?

Dík za vaše postřehy DW.

______________________________
Probe GT 2,5 24v, ´93, silver metalic
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Wesker Offline
#7 Vloženo : neděle 15. listopadu 2009 10:09:29 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
No vyfocene ho nemam,ale jek je na motoru vicko pro nalevani vody jakoby mezi valcama,tak u nej sou 3 cidla,jedno se zelenym konektorem-to je teplota pro RJ,pak s cernym konektorem-to je spinaci na ventilatory a to male,jak se na nej za horkeho motoru velice blbe dostava je na teplomer. Ale nemusi to byt to cidlo,ja uz menil i relatko,je ve predu pred chladicem.Bylo cele vyrezle vevnitr...Sou tam celkem 4 ty relatka,2 na vetraky,jedno na vyhrivani zrcatek a zadniho skla, a to jedno nevim,zatim mi vsecko funguje Cool

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Džony Offline
#8 Vloženo : pondělí 23. listopadu 2009 17:02:56 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Hele a daj se nějak vyzkoušet ty sahary?
Jakože třeba natáhnout plus od baterky mínus dát na kostru a strčit to nějak do toho konektoru co vede k jednotlivejm saharám?

eiffel Offline
#9 Vloženo : pondělí 23. listopadu 2009 19:12:52 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
asi tak bych to zkusil. A koukal jsi na pojistky?

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Wesker Offline
#10 Vloženo : pondělí 23. listopadu 2009 21:53:49 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
jo daji,nakopnes motor,a to cerne cidlo odpojis,a musi se roztocit obe na druhou rychlost.

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO -KO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Džony Offline
#11 Vloženo : pondělí 23. listopadu 2009 23:36:52 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
ok díky moc...Tim asi začu pak výměna čidel popř. termostatu...

Džony Offline
#12 Vloženo : pondělí 23. listopadu 2009 23:38:42 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
*začnu

Džony Offline
#13 Vloženo : středa 25. listopadu 2009 16:03:10 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
tak jsem to odzkoušel a sahary se ani nehly...Takže jsou na cestě nové čidla a snad budou i ty sahary.Jinak jsem si všim u natočenýho motoru, že když jsem měl otevřenou kapotu a přidám plyn tak slyšim takové syčení možná to dělaj vstřiky, ale radši to sem píšu kdyby náhodou někdo věděl že by to moh bejt problém.

Kaprolet Offline
#14 Vloženo : středa 25. listopadu 2009 17:48:59 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Takže to čidlo pro spínaní sahar je spínací nebo měří odpor lineárně? A protože jsou ty sahary 2, je dvoustupňové, nebo jak se to ovládá? Případně co bych na mněm měl při jaké teplotě naměřit? Moc tomu na tomhle autě nerozumím. Je to všechno takové ”jiné”. Nebylo by někde schémátko?
Džony Offline
#15 Vloženo : středa 25. listopadu 2009 19:32:03 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Hele to já vůbec netušim elektrika v autech je pro mě jedna velká neznámá takže prostě vyměňuju díly za nové a zkoušim...Ty čidla stejně už vapadaj že maj svojí kariéru za sebou takže žádná škoda když je vyměnim...

white power Offline
#16 Vloženo : středa 25. listopadu 2009 19:50:59 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Jestli se sahary po odpojení čidla ani nehli tak nebude chyba v čidle, já bych to tipnul na spínací relé.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Džony Offline
#17 Vloženo : středa 25. listopadu 2009 22:09:04 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
ok díky nový čidla bych měl do týdne mít a ještě jeden dotaz resp. dva je normální že mam ručičku na ukazateli teploty vody ”spadlou”?Neni prostě vodorovně tak jestli taky neni chyba taky v tachometru.A jestli jde do tahometru informace o teplotě vody elektronicky z řídící jednotky?

Wesker Offline
#18 Vloženo : středa 25. listopadu 2009 22:29:48 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak tak,jak rika WP,kdyz si odpojil cerne cidlo za behu motoru a vrtule se ani nehly,tak se mrkni na relatko,je to jedno ze 4 pred chladicema...a s tim teplomerem,odpoj to nejmensi cidlo z te trojice mezi valci a ukostri konektor,rucka by mela vybehnout na maximum,jestli ne,tak muze byt chyba bud v teplomeru,nebo v dratech samotnych...

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO -KO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Džony Offline
#19 Vloženo : středa 25. listopadu 2009 22:51:34 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Jo díky pecka!!

DannyW Offline
#20 Vloženo : pátek 4. prosince 2009 18:41:40 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Ja sem dneska zkoušel to odpojení konektoru a obě sahary se roztočili - takže co to znamená. Při odpojení se mi taky rozsvítil Check Engine kontrolka.
Že by to vždycky stačilo uchladit aniž by muselo spínat sahary?

______________________________
Probe GT 2,5 24v, ´93, silver metalic
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.