logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
probe problemy?!
ljungberg Offline
#1 Vloženo : sobota 31. října 2009 13:19:28 (UTC)
Registrován: 31.10.2009 (UTC)
Příspěvků: 44
Bydliště: Praha

zdravim, jsem z prahy a koupil sem si tedka probečko za moc pěkný peníze. Je to 2.5l V6 93´ americka verze. Chtěl bych se zeptat, jestli je někdo v praze nebo blízkém okolí, kdo by se mi podival co a jak?
Já zatim vim o tomhle;
Nejde stahovat okenko u spolujezdce, problem v elektronice. Má s tim někdo zkušenosti? Kde začít hledat?
Včera muj ožralej kámoš zkoušel pásy, tak jsem zjistil, že se moc nezasekavaj, jde to je utahnout nějakym šroubem? At se v tom zbytečně neštouram.
Nefunguje na jednom kole čidlo ABS.
Neustale svití Auto lock.
Občas při brzdění se rozsvítí kontrolka brzd, ale destičky jsou prý na 50%.
A je k tomu laděná koncovka. Pro mě je to šílenej zvuk, nejsem na to zvyklej :D ale při vysokejch otačkach neni slyšet, takže perfektni na dálnici. Vyměnil bych za nějakou pěknou koncovku.(pravděpodobně by šlo o výměnu zadní tlumič - zadní tlumič?)
tak to je zatim vše.. ))
icq 170314273

probe II 2.5l V6 1993 US
cuir Offline
#2 Vloženo : sobota 31. října 2009 13:58:36 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

zdravim, jsem z prahy a koupil sem si tedka probečko za moc pěkný peníze. Je to 2.5l V6 93´ americka verze. Chtěl bych se zeptat, jestli je někdo v praze nebo blízkém okolí, kdo by se mi podival co a jak?
Já zatim vim o tomhle;
Nejde stahovat okenko u spolujezdce, problem v elektronice. Má s tim někdo zkušenosti? Kde začít hledat?
Včera muj ožralej kámoš zkoušel pásy, tak jsem zjistil, že se moc nezasekavaj, jde to je utahnout nějakym šroubem? At se v tom zbytečně neštouram.
Nefunguje na jednom kole čidlo ABS.
Neustale svití Auto lock.
Občas při brzdění se rozsvítí kontrolka brzd, ale destičky jsou prý na 50%.
A je k tomu laděná koncovka. Pro mě je to šílenej zvuk, nejsem na to zvyklej :D ale při vysokejch otačkach neni slyšet, takže perfektni na dálnici. Vyměnil bych za nějakou pěknou koncovku.(pravděpodobně by šlo o výměnu zadní tlumič - zadní tlumič?)
tak to je zatim vše.. ))
icq 170314273



postni foto at se podivame:)
stahovani okenka bude pravdepodobne problem v tom ovladaci (je tam takovej haluz prepinac a dost casto bejvaj ty kontakty uz opaleny, nekdy je ten prepinac rozlomenej a nedostava to kontakt a tak. Takze pro okenko bych hledal chybu tam, ale samozrejme to muze bejt cokoli jineho (od motorku , pres kabelaz az po skrivene kolejnice)
Se stelovanim pasu nemam zkusenosti, v tom ti neporadim.
cidlo ABS vymen (zkus poptat clena s nickem ”Thulo”, popripade vim ,ze clen ”wesker” ma odeme dve cidla ABS na zadni naprave a myslim ,ze pro ne nema vyuziti, tak se muzes zkusit optat jeho).
Co se tyka vymeny cidla tak je to relativne v pohode, odpojis konektor, vymenis cidlo a zase zapojis konektor.
Nejak si neuvedomuju kontrolku Autolock, cili s tim ti tez nepomuzu (nevim co ma znacit)
pokud se ti rozsviti obcas kontrolka brzd tak to bude malo kapaliny v nadobce. Pri akceleraci a nebo brzdeni se hladina v nadobce zhoupne a cidlo zaznamena pokles a rozsviti se kontrolka (dopln brzdovku DOT4 a bude to ok)
No a posledni bod koncovka-s tim opet nepomuzu...nemam zadnou navic.

A jak sem psal na zac atku..nahod foto at je na co se podivat:)
Ford Probe 2,5 V6 24v
Tratos Offline
#3 Vloženo : sobota 31. října 2009 14:39:20 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Pásy: Já myslím že při stání se zasekávat nemají. Aktivují se jenom při deceleraci. Aspoň takto to funguje u mě.
Kontrolka brzd: Jak psal cuir, dolej kapku brdzdovky do nádržky.

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Kaprolet Offline
#4 Vloženo : sobota 31. října 2009 14:56:54 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ohledně brzd. Vyměnit brzdovku za novou, pořádně odvzdušnit a pokud je v pořádku hlavní brzdový válec a třmeny tak není problém. No možná ještě seřídit ruční brzdu- tam bývá dost velká spotřeba brzdovky pokud pístky hodně vyjíždí.
Výfuk prostě kup nový a neřeš to. Myslím že originál má super zvuk a nesmyslně neřve.
Rostakd Offline
#5 Vloženo : sobota 31. října 2009 15:04:30 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Posly taky fotku toho vyfuku bracha ma na 2.0 origo vyfuk z 2.5 treba by mel zajem o vymenu ... Zeptam se ho az tu budou fotky ...

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
opečko Offline
#6 Vloženo : sobota 31. října 2009 20:09:34 (UTC)

Registrován: 22.10.2008 (UTC)
Příspěvků: 731
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 12x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
vitej v klubu idealni by bylo kdybys přijel na černak na sraz (viz srazy) i kdybys nebyl
pojízdny tak se pro tebe stavím mužeš své problémy přimo porovnat s ostatníma

Nell Offline
#7 Vloženo : sobota 31. října 2009 21:33:47 (UTC)

Registrován: 25.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 191
Bydliště: Prague

[quote]
vitej v klubu idealni by bylo kdybys přijel na černak na sraz (viz srazy) i kdybys nebyl
pojízdny tak se pro tebe stavím mužeš své problémy přimo porovnat s ostatníma

Rostakd Offline
#8 Vloženo : neděle 1. listopadu 2009 18:28:08 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak sem se ho ptal na ten vyfuk a rikal, ze jo jen mas dat fotky jak vypada a pak se rozhodne 100%

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
ljungberg Offline
#9 Vloženo : neděle 1. listopadu 2009 20:27:52 (UTC)
Registrován: 31.10.2009 (UTC)
Příspěvků: 44
Bydliště: Praha

zdravim :) mam ted jeblej net.. takze nikam nemuzu uploadovat velky fotky.. tak sem hodim jenom linky :)









tak.. zkusim Vaše rady .. čase :) Jinak diky za uvitani :)
na sraz zkusim dorazit.. určitě budu pojízdnej :) Aspon se podivate na to, co bude třeba potřeba udělat. K tý koncovce.. snad je z fotek videt.. až budu mit net v cajku zkusim uploadnout víc z detailu a taky zvuk. Jinak je chytnutej rezi. Podle me nic, čeho by se nedalo zbavit :) Jinak ty pasy opravdu funguji pri deceleraci, což mi nepřijde zrovna bezpečne, když to de tebe na semaforech nejakej kokot napali zezadu :)

probe II 2.5l V6 1993 US
white power Offline
#10 Vloženo : neděle 1. listopadu 2009 21:14:18 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
kdyz to do tebe nekdo napali zezadu tak se zamacknes do sedacky a to pasy nepotrebujes Wink maj to tak vsechny americky auta (aspon se nezasekavaj kdyz v dalce vidis policajty a potrebujes se rychle pripoutat BigGrin )jinak doufam ze ty plechace mas jen proto ze jsou na nich zimaky, docela ta kazi dojem z peknyho auta
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
ljungberg Offline
#11 Vloženo : neděle 1. listopadu 2009 21:42:17 (UTC)
Registrován: 31.10.2009 (UTC)
Příspěvků: 44
Bydliště: Praha

samozdrejme.. na te fotce kufru mam ukazku toho origo litaku :)
probe II 2.5l V6 1993 US
ljungberg Offline
#12 Vloženo : pondělí 2. listopadu 2009 1:37:36 (UTC)
Registrován: 31.10.2009 (UTC)
Příspěvků: 44
Bydliště: Praha

tady je zatim video :)
Kód:

http://www.uloz.to/2961325/pict0028.avi
probe II 2.5l V6 1993 US
Rostakd Offline
#13 Vloženo : pondělí 2. listopadu 2009 18:48:13 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak vzhledem ke stavu vyfuku bracha nema dale zajem, ale diky ...

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
ljungberg Offline
#14 Vloženo : čtvrtek 26. listopadu 2009 11:34:33 (UTC)
Registrován: 31.10.2009 (UTC)
Příspěvků: 44
Bydliště: Praha

tak info.. včera jsem vyresetoval řj (předtim diagnostika ukazovala nejaky heat sensory) ted jenom zhasne a neukazuje nic, takže by to mělo bejt všechno v cajku. A nema nekdo el. schéma na 2.5 93´? a jak zjistim, ktery čidlo abs je vadne? nejak nevim, kde se nachazeji :/
probe II 2.5l V6 1993 US
Kaprolet Offline
#15 Vloženo : čtvrtek 26. listopadu 2009 11:48:07 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nemůžeš je minout. Vpředu i zadu jsou ve výkovku těhlice. K indukčnímu snímači otáček vede jeden vodič a hned pod čidlem jsou umistěny ABS kroužky.
ljungberg Offline
#16 Vloženo : neděle 29. listopadu 2009 20:17:17 (UTC)
Registrován: 31.10.2009 (UTC)
Příspěvků: 44
Bydliště: Praha

no a jak poznam, že nejde? ho mam proměřit nebo co?))
jinak dneska na dalnici, když sem jel 160 tak se najednou rozsvitila kontrolka check engine a když sem pustil plyn a trosku to zklidnil, tak zase zmizela, asi nejaky čidlo.. nejaky napady?)
probe II 2.5l V6 1993 US
Tratos Offline
#17 Vloženo : neděle 29. listopadu 2009 21:12:18 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Citace:

no a jak poznam, že nejde? ho mam proměřit nebo co?))
jinak dneska na dalnici, když sem jel 160 tak se najednou rozsvitila kontrolka check engine a když sem pustil plyn a trosku to zklidnil, tak zase zmizela, asi nejaky čidlo.. nejaky napady?)

probe II 2.5l V6 1993 US


To bude špatná lambda sonda - přesně takto se projevovala u mě. S určitostí to budeš vědět když si pomocí návodu který tu určitě někde je na fóru nebo na internetu vyblikáš chybové kódy.

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Venito Offline
#18 Vloženo : úterý 1. prosince 2009 19:36:05 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
auto vypada vzhledove moc pekne, mouchy v elektrice se vychytaji, kdybys byl z moravy, lambdy bych ti promeril... Jinak cidlo ABS promeris jedine ohmmetrem, je to vpodstate jenom civka, krera bude mit nejaky odpor, pocitam 50-300 ohmu. kdyz je vadna, bude na nem nejspis nekonecny odpor coz je spatne. Vsechno sezenes tu na foru, zadny strach:)

ProbeII 2.0l_120HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

ljungberg Offline
#19 Vloženo : úterý 8. prosince 2009 1:50:16 (UTC)
Registrován: 31.10.2009 (UTC)
Příspěvků: 44
Bydliště: Praha

tak je to určitě lambda.. diagnoza udava jedinej kod a to je 17 Heated Oxygen sensor or circuit :)
jinak s tou elektrikou to tež bude sranda teda, ale už aby mě to stahovalo.. však na stopařky musim řvá ze svého okna ))))
probe II 2.5l V6 1993 US
ljungberg Offline
#20 Vloženo : čtvrtek 10. prosince 2009 19:11:37 (UTC)
Registrován: 31.10.2009 (UTC)
Příspěvků: 44
Bydliště: Praha

takže.. sundal jsem tapec u řidiče a trošku mě překvapilo, co jsem viděl. Když se podivate na tyhle fotky, máte to samé? je to normální?
Jedná se o pořád problém se stahovaním okénka u spolujezdce. Jak tam jde ten externí dvoukabel od ovladače na dveřích, tak jsem myslel, že tam je třeba špatnej kontakt, tak sem to ufikl a zkusil napojit jen přes čokišku. Bohužel ani to nepomohlo, problem pořád může bejt kdekoliv, jelikož moc elektrikář nejsem a měřičku nemam, tak je to pro mě težký:)
Ale máte to tam taky tak? ja nějak trošku pochybuju :(

http://ljungberg.rajce.i....cz/probe_problem/#album
probe II 2.5l V6 1993 US
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (5)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.