logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Díly z jiných aut
PachezZ Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 27. srpna 2009 0:49:38 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jak jinak líp to nazvat, nevim...
Každopádně sem se konečně dokopal k přeložení pár věcí co se mi za ty dva roky nahromadily v záložkách a sepsal z toho seznam. Jde o věci co se daj použít z jiných aut bez a nebo s minimálníma úpravama, nic nezaručuju. jestli někdo ví o něčem víc tak se rozepište.
Třeba se to bude někomu hodit. Vše je to z probetalk.com nebo mx6.com.

2.gen PGT:

-Spojková hadice zaměnitelná s 1g
-Spojková hadice zaměnitelná s Ford Escort 1994 (možná jen převodovky G-série)

-Brzdové hadice zaměnitelné s 1985 Buick Century , levnější
-Brzdové hadice zaměnitelné s Mazdaspeed Protege 2003

-Zadní stabilizátor vč silentbloků použitelný z 2000 626
-Zadní kosti stabilizátorů použitelné z 1995 Nissan Altima – pevnější a levnější

-Klipsy „GM fin type“ sedí na 93-94 tapecy
-Klipsy tapeců z 1998-01 Ford explorer sedí na prahy 2g PGT

-1 drátový O2 senzor z Buick/GM z rannych 80. Let nahrazuje 3-4 drátový senzor bez blikání Check Engine

-Mazdaspeed Protege samosvor sedí do převodovky 2g PGT g-serie

-Přední kotouče 93-03 protege pasují na 2g PGT (podle mě se musí použít i třmeny)

-93-03 Mazda Protege coilovers/tlumiče sedí na 2g PGT

-Short Shifter z Hondy Civic se dá snadno upravit do probe

-Horní uložení předních tlumičů Ford Escort 97+ (4 díry) sedí na 2g PGT – nutno vybrousit „D“ díru z 20mm na 22mm, snížení 5/8“ – 15mm cca

-Převody z Escortí převodovky G-serie sedí do skříně 2g PGT g-serie převodovky a jsou odolnější
-Převody z Mazdy 323 GTX údajně taky sedí

-Mazda Millenia-S vstřiky a „rails“ sedí na KL motor – o 60cc více než seriový

-Millenia „curved neck ZE intake manifold“ sedí na KLDE – více vzduchu

-98+ 526 V6 Intake Manifold má lepší konstrukci a sedí na KLDE motor, nutno použít Mazda Millenia Throttle Body

-Olejový filtr 93 Corvette ZR1 zvysi tlak a kapacitu oleje u 2,5

-MX3 1.8 V6 setrvačník (8 děr) sedí do 2g PGT a je lehčí

-vačky MX3 K8 jsou agresivnější než v KLDE ale ne tolik jako vačky v KLZE

-Mazda 6/Mazdaspeed6 přední brzdy – nutno komplet třmeny, kotouče destičky – sedí na 2gPGT, větší (M6: 280mm min16“ kola, MS6 320mm min 17“ kola) a novější konstrukce, pozor rozdíly mezi US a EU verzí mazdy, US sedí, EU kdoví

-Přední Brzdy Mazda MPV – dvoupístkové třmeny sedí po úpravách (zvětšení děr na šrouby ze 17mm na 19mm) na těhlice, kotouče sedí bez úprav, nutno zbrousit několik mm na adaptéru třmenu

-Zadní stabilizátor 626 rv2000 vč bushingů je o 4mm silnější – 16mm oproti 12mm

-Osy z Ford Escape pasují

-Pevný zdvihátka z 97+ 626 2.0 16v jsou stejný jako v KLG4, Jsou třeba dvě sady – 16v vs 24v

Pepa Střecha Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 27. srpna 2009 11:39:05 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Tak díky za toto, páč se to rozhodně hodí!!!

Black GTC 1993
Renault Trafic 2008
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Wesker Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 27. srpna 2009 13:35:00 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jeste nektere relatka pasuji z Toyot kolem roku 1990,sam jich mam par vymenenych Wink Tak,a ted kdo ma vstriky z Millenie?BigGrin

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Pepa Střecha Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 27. srpna 2009 15:53:03 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

ThumpUp

Black GTC 1993
Renault Trafic 2008
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Wesker Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 27. srpna 2009 17:42:19 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Angry Jeste nekdo jiny? Sad

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
PachezZ Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 27. srpna 2009 23:25:31 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nekde sem ted videl millenii na vrakaci ale zaboha si nevzpomenu kde...

white power Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 27. srpna 2009 23:43:22 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
mám hromadu vstřiků z p1 GL jsou to 220, a pár z GT 330, třeba by taky pasovaly
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#8 Vloženo : pátek 28. srpna 2009 9:50:34 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
4 valce P1 maji ”TOP FITTED” se mi zda,a P2 V6 maji ”SIDE FITTED” Sad Bych musel jeste upravit a pouzit 2 lišty a mezi tim sanim moc mista nejni...Unsureale dik za nabidku Wink

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Kaprolet Offline
#9 Vloženo : sobota 29. srpna 2009 10:14:18 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Já mám taky příspěvek. Pokud vám odešel ten silonek co drží manžetu na řadící páce, lze ho jednoduše opravit podlepením a tím zpevněním škoda dílem č. 111-428442. Je to třecí podložka svislého čepu ze stodvacítky. K dostání všude. Doporučená prodejní cena je 3 Kč. Stávalo to 2,50 Kč ale zrušily se padesátníky. Stačí rozebrat a ten rozpraskanej silonek podlepit pořádným vteřinákem na plasty. Práce celkem na 15 minut a vyřešeno.
Kaprolet Offline
#10 Vloženo : sobota 29. srpna 2009 11:18:50 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tyčky zadního stabilizátoru na Probe II od Nippartsu můžu sehnat za 300 Kč/ks.
Rob Offline
#11 Vloženo : sobota 29. srpna 2009 11:46:33 (UTC)

Registrován: 31.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 146
Bydliště: Liberec

to Kaprolet: tyčky stabiku mám a jsem spokojenSmile

Pepa Střecha Offline
#12 Vloženo : sobota 29. srpna 2009 13:10:17 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

to WP: a kolik mají P2 nevíš? A Milenia? Je tam takovej rozdíl???

Black GTC 1993
Renault Trafic 2008
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
white power Offline
#13 Vloženo : sobota 29. srpna 2009 13:28:26 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Kolik maj vstřiky u P2 netuším info sem čerpal z www.performanceprobe.com a u P2 info o injectorech chybí. Millenia by měla mít 290cc ale ber to jako nepodloženou informaci z netu.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#14 Vloženo : sobota 29. srpna 2009 15:46:27 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Na motor K-serie se delaji 2 druhy vstriku.Modre a hnede.Modre maji 2.5L a hnede 2.3L.Tusim ze modre sou 220 nebo 250cc,a hnede 290 nebo 310,fakt si nejsem jisty...Unsure

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.