logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
24 Stránky«<1314151617>»
cuir
cuir Offline
#281 Vloženo : úterý 25. ledna 2011 2:09:46 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
diky moc !!! je to fakt ulet...
jinak bade...na icq poslana zprava...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#282 Vloženo : středa 26. ledna 2011 10:05:05 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
No je to ulet, tak si uzij toho ticha :) me se tehdy taky ulevilo :)
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#283 Vloženo : pondělí 7. února 2011 16:21:55 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
takze dalsi sram na probecku od nejakeho zmrdecka co neumi parkovat...Cursing Cursing Cursing


Uploaded with ImageShack.us

nahozena rozperna tyc...zadni jeste ceka na montaz...


Uploaded with ImageShack.us

no a protoze odesel altik tak sem ho vymenil a zaroven pretesnil a vypada to ze i konecne utesnil predni ventilove viko...tak doufam ze to bude drzet...





Ford Probe 2,5 V6 24v
Docthor Offline
#284 Vloženo : pondělí 7. února 2011 17:06:49 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
BigGrin Tak přesně takhle vypadá i můj altík i motor z pohledu ze předu, celý zechcaný od olej.

To se musí opravdu vytáhnout chladíč aby jsi vytáhl altík??? už jsem to někde četl, neda se to zespod vytáhnout?

Bad Offline
#285 Vloženo : pondělí 7. února 2011 17:15:01 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Cuire, mam stejný rozpěry a když na to koukam, budem mít i stejně nalakovanej motor - víka a sání BigGrin
cuir Offline
#286 Vloženo : pondělí 7. února 2011 17:51:58 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
altik je nahore prisroubovanej jednim sroubem k drzaku a drzak je pridelanej k hlave dvema srouby. ja sem oddelal altik i s drzakem..prislo mi to lepsi ,ale ve vysledku je to uplne jedno kde ten altik nahore uvolnite.
Dole prochazi altikem takovej dlouhej srou, kterej je pak zaklesnutej v te drazce jak je vyznacena na fotce. Soub nejde do boku vytahnout kvuli nosniku a kvuli jeho delce. cili nahore se to odsroubuje ,ale dole se to z te drazky musi jakoby nase x vase vykyklat smerem dopredu. no a prave na to vykiklani tam kvuli chladici neni vubec misto. aby se clovek dostal k tomu dolnimu dlouhemu sroubu golasadou a mohl ho povolit aby to pak slo vykyklat tak je potreba oddelat jeste remenici na napinaku klinoveho remene. to ze je treba oddelat aji klinak asi psat nemusim. kazdopadne celej napinak se oddelavat nemusi. staci jen ta kladka.


Uploaded with ImageShack.us

jinak s tim ze budem mit stejne nalakovanej motor...tak to mam radost ,ze se ti moje barevna kombinace libi :) sem rad ze sem zvolil dobre :D

no a co se tyka toho zechcaneho motoru tak ja uz bych mel mit doufm pokoj. Umeju to vapkou aby tam toho nebyly takove nanosy a pak snad diky pretesneni ventildeklu bude klid...mam s nim najeto uz asi 200 km a zatim ani kapicka neukapla.
Resenim bylo ORIGINALNI tesneni od mazdy. Je o cca 0,2mm vyssi nez nahrada. Pro jistotu sem rohy na hlave namaznul silikonem a fakt to vypada ze budu mit klid od nekonecneho prochcavani oleje. tak asi tak :)
Ford Probe 2,5 V6 24v
Docthor Offline
#287 Vloženo : pondělí 7. února 2011 20:05:51 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak to potěš koště, myslim že altík funguje dobře,tak ho jenom spláchnu, nějak se mi ale nechce na to moc šahat vodou, nemám dobré zkušenosti voda a benzínové motory, u dieslu to nevadí, ty myju normálně, ale u benzinaku už dva motory mi přestaly jít, pomohlo až pořádne vysušení a následné prostříkaní kontaktu WDčkem,ale pokud mi někdo napíše že myje normálně vapkou, tak to taky spláchnu :-) jinak koliko asi stojí to těsnění v Mazdě?

cuir Offline
#288 Vloženo : pondělí 7. února 2011 22:08:12 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Docthor Jdi na citovaný příspěvek
Tak to potěš koště, myslim že altík funguje dobře,tak ho jenom spláchnu, nějak se mi ale nechce na to moc šahat vodou, nemám dobré zkušenosti voda a benzínové motory, u dieslu to nevadí, ty myju normálně, ale u benzinaku už dva motory mi přestaly jít, pomohlo až pořádne vysušení a následné prostříkaní kontaktu WDčkem,ale pokud mi někdo napíše že myje normálně vapkou, tak to taky spláchnu :-) jinak koliko asi stojí to těsnění v Mazdě?


tesneni stalo JEDNO kolem 400kc. A je to BEZ tech gumovejch pruchodek okolo sroubu !! to se da sehnat jen v nahrade a nebo v originalu za cca 200kc JEDEN kus (jedna pruchodka)
Ale to tesneni je asi fakt o necem jinem nez nahrada.

co se tyka umejvani KL motoru tak uz sem to jednou zkusil. Pod tlakem sem tam napral vody co se tam veslo. Nastartovalo to na brnknuti. jedine co sem si zakryl byl FUSebox a to je vse..jinak sem to strikal konektory nekonektory. jedinej problem se pak mel s nakondenzovanou vodou v rozdelovaci ,ale to se vysusilo a nebyl problem. priste uz se tak nestane , protoze sem koupil nove tesneni pod vicko rozdelovace....takze az bude pekne a ja budu u brachy tak to zas omeju wapkou ;)
Ford Probe 2,5 V6 24v
Bad Offline
#289 Vloženo : středa 9. února 2011 22:56:13 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
No jestli stálo jedno ORIGO těsnění 400, už bych o něm uvažoval. Victor Reinz stojí asi 450kč jedno, ale maj ho včetně všech gumovejch špuntíků, takže pokud chceš měnit i ty, možná se vyplatí koupit ještě tyhle těsnění jen kvůli špuntům :)
cuir Offline
#290 Vloženo : neděle 20. února 2011 20:54:16 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Bad Jdi na citovaný příspěvek
No jestli stálo jedno ORIGO těsnění 400, už bych o něm uvažoval. Victor Reinz stojí asi 450kč jedno, ale maj ho včetně všech gumovejch špuntíků, takže pokud chceš měnit i ty, možná se vyplatí koupit ještě tyhle těsnění jen kvůli špuntům :)


no ja ty spuntiky mam zanovni...takze to menit nebudu..cili pohoda ,ale dik za info...

jinak uz tu nekde na foru padlo ,ze na kamen se whitepower bude muset snazit :D

turbosvody mam hotove...zejtra pro ne jedu a pak je budu davat na auto..bude se muset upravit chladici okruh no a uvidim jak to sedne. Co vim tak to borci nakonec cele udelali z 50mm trubky, takze sem na to fakt zvedavej :)
Ford Probe 2,5 V6 24v
Docthor Offline
#291 Vloženo : pondělí 21. února 2011 13:35:29 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak to nejsi sám kdo je zvědavý :-) Honem,honem, už se těším na dokumentaci, doufam že to vše zvládneš do kamene ať se můžeme pokochat na živo :-)

Wesker Offline
#292 Vloženo : pondělí 21. února 2011 20:43:45 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
to Docthor: Precti si ji v sekci Upravy a tuning/Preplnovani, je to prakticky to same ThumpUp
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
cuir Offline
#293 Vloženo : pondělí 21. února 2011 23:22:49 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
tak a je to tu. Svody sou doma. Vesmes komentare sou primo u fotek takze to sem nebudu opisovat znovu.
jen teda musim rict...byl to masakr a vubec sem necekal ,ze auto budu muset odtahnout z dilny...myslel sem si,ze odjede posvejch ... bohuzel vyfukarum se nejak nepovedlo doladit vodni okruh aby se dalo odjet s turbosvody primo na aute, kde by byla redukce misto turba a nahradni svody ktere sem dovezl nepasovaly..a to vubec nechapu proc, kdyz byly take z KL motoru... ale to uz je jedno..vse je doma ,auto v garazi a muze se zacit :)

VIDEO : ZVUK NA MAXXXX !!!!! aneb jak zni V6 pouze s litinovejma parohama...
http://cuir.rajce.idnes...._turbu/#21022011028.jpg

a nejake ty fotky:


http://cuir.rajce.idnes.cz/veci_k_turbu/#
Ford Probe 2,5 V6 24v
Stigg Offline
#294 Vloženo : pondělí 21. února 2011 23:47:53 (UTC)

Registrován: 26.12.2009 (UTC)
Příspěvků: 193
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
vypada to dobre!! su zvedavej az to bude v provozu
Ford Probe 2.2 GT 1991
Honda VTR 1000F
Thullo Offline
#295 Vloženo : úterý 22. února 2011 6:07:17 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Hodne dobra prace rekl bych... ;) drzim pesti, aby bylo vsechno jak ma!
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Wesker Offline
#296 Vloženo : úterý 22. února 2011 17:10:15 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Kurva dobra prace...ThumpUp Moje byly kdysi taky tak pekne Blink
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
cuir Offline
#297 Vloženo : úterý 22. února 2011 17:19:36 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Wesker Jdi na citovaný příspěvek
Kurva dobra prace...ThumpUp Moje byly kdysi taky tak pekne Blink

no me se na tom nejvic libi to ,ze nemusim hejbat s tou tlakovou nadobkou na na chladici a zaroven se vyhnuli tomu prednimu silenbloku a tim padem ani o nej neprijdu. Ovsem je tam problem s vodnim okruhem, protoze ted sou svdy presne v ceste hadici co jde k termostatu. Coz je problem ,ale myslim si ze nejake spravne kolinko to vyresi..uvidim kolik tam bude mista az to namontuju. bohuzel kvuli prevozu nebylo mozne to mit na aute. Takze sem to nevidel kdyz to bylo hotove...cili sem zvedavej kolik mista mi u toho vystupu termostatu nechali a doufam z,e to nejak pujde urobit. montaz do auta svodu bych videl na prespristi tejden...driv se k tomu nedostanu.
jeste jednou velke diky patri weskerovi za jeho ochotu a proste vsechno...za zapujcen svodu a tech. rady ..proste bez nej bych do toho nesel.
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#298 Vloženo : čtvrtek 24. února 2011 20:32:26 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
svody su na aute...


komentare sou pod fotkama...takze to sem prepisovat nebudu. Zatim jde vse dobre a nevypada to na nejake velke problemy.
http://cuir.rajce.idnes....k_turbu/#24022011530.jpg
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#299 Vloženo : pátek 25. února 2011 17:39:40 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
tak po drobnem boji ,kdy mi to nejak nechtelo sednou s plnohodnotnym turbem a WG se nakonec zadarilo..zjistil sem ze sem debil ,protoze sem WG daval spatne a proto mi to nesedelo do prirub a nemohl sem to sesroubovat.

Dal sem vyresil cestu pro chladici okruh, zbejva uz jen kousek zahnute hadice a jedna spojka abych to dovedl az do dolniho otvoru v chladici.
Dnes sem dal tu trubku od termostatu boreckovi aby ji upravil a zaroven sem mu dal nahradni olejovou vanu aby prevaril a zvetsil odtok oleje od turba do vany. Zbejva poresit mazani turba /cim jak a kudy to natahnout.
Pokud mate nekdo dobrej napad jak na to tak budu rad. jen to nechci tahat trubkama. nejradeji bych nejake hadice ,ale nevim jake.

fotky aji s popiskama opet pridany.
http://cuir.rajce.idnes...._turbu/#24022011552.jpg

Ford Probe 2,5 V6 24v
Docthor Offline
#300 Vloženo : pátek 25. února 2011 18:45:38 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ja myslim že jedině panceřové, bude tam tlak, nebo trubky,ale to jsi nechtěl.

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
24 Stránky«<1314151617>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.