altik je nahore prisroubovanej jednim sroubem k drzaku a drzak je pridelanej k hlave dvema srouby. ja sem oddelal altik i s drzakem..prislo mi to lepsi ,ale ve vysledku je to uplne jedno kde ten altik nahore uvolnite.
Dole prochazi altikem takovej dlouhej srou, kterej je pak zaklesnutej v te drazce jak je vyznacena na fotce. Soub nejde do boku vytahnout kvuli nosniku a kvuli jeho delce. cili nahore se to odsroubuje ,ale dole se to z te drazky musi jakoby nase x vase vykyklat smerem dopredu. no a prave na to vykiklani tam kvuli chladici neni vubec misto. aby se clovek dostal k tomu dolnimu dlouhemu sroubu golasadou a mohl ho povolit aby to pak slo vykyklat tak je potreba oddelat jeste remenici na napinaku klinoveho remene. to ze je treba oddelat aji klinak asi psat nemusim. kazdopadne celej napinak se oddelavat nemusi. staci jen ta kladka.
Uploaded with
ImageShack.usjinak s tim ze budem mit stejne nalakovanej motor...tak to mam radost ,ze se ti moje barevna kombinace libi :) sem rad ze sem zvolil dobre :D
no a co se tyka toho zechcaneho motoru tak ja uz bych mel mit doufm pokoj. Umeju to vapkou aby tam toho nebyly takove nanosy a pak snad diky pretesneni ventildeklu bude klid...mam s nim najeto uz asi 200 km a zatim ani kapicka neukapla.
Resenim bylo ORIGINALNI tesneni od mazdy. Je o cca 0,2mm vyssi nez nahrada. Pro jistotu sem rohy na hlave namaznul silikonem a fakt to vypada ze budu mit klid od nekonecneho prochcavani oleje. tak asi tak :)
Ford Probe 2,5 V6 24v