Dovolím si přidat také nejaké info - ano spojka byla pomerne drahá, to přiznám, bohužel je třeba také zmínit, že spolu se spojkou se musel sundat setrvačník a nechat na magnetce stáhnout šrouby, jelikož nejaký trouba předtím tam dal šrouby s hlavou vysokou 18mm a lamela se po částečném opotřebování začala dřít o šrouby a sjíždet jen z jedné strany ( auto melo projev automatu provázený silnými smrdutými efekty :D ). Další problém byl v tom že nejaký ”profík” delal nástřik spodku a zastříkal veskeré šrouby na převodovce cca 5mm vrstvou asfaltu který krásne vytvrdnul takže cca 5-6hod práce bylo jen čiištění a snaha dostat se vubec na převodovku :)
Dá se spojka sehnat levně, jiste se dá sehnat levneji, a dokáži to , ale když mi nekdo řekne že chce spojku, na kterou se chce 100% spolehnout a je ochoten akceptovat i trosku vyšší cenu když bude mít jistotu že vydrží i trošku ”prasáčtější” zacházení tak tam určite nedám spojky typu Premium, JC, 4MAX a podobne, které práve mezi ty nejlevnější patří.
Lidé co k nám jezdí ( a stále se vracejí- máme zákazníky co k nám kvuli výmene kotouču a revizi brzd a podobné ”drobotine” jezdí již druhý rok až ze Sokolova, Ostravy či brna - ted jsou dokonce dva objednaní z Bratislavy - oprava ), nejsou lidé kteří hledají nejlevnější práci a super levné díly, ale hledají ferový přístup a spolehlivost, jistotu že to neodflákneme, nauctujeme díly které skutečne dostanou, a na naši práci se mohou spolehnout. Vždy se muže udelat chyba, ale když se stane ( zatím za 4 mesíce jediný případ - vada výrobku ) tak si za svou prací a zbožím stojíme a podle toho se zařídíme.
Primárne se zabýváme přestavbou a dodatečným přeplnováním puvodně NA motoru, přestavbami přeplnovaných motoru a to hlavně na JPN vozech, opravami toho co ve značkových servisech po*rali ( viz současná opetovná GO po 1500km od GO v Toyote ( zákazník s enechal ukecat na ”cenu bez papíru”, které je 2x vyší než náš rozpočet na celkovou GO z dílu koupených přímo u toy )
Trosku Ajfela opravím - Petr ( známý také jako Krosmen ) delá nejen fiaty a lancie ale také je to človek co je chodící encyklopedie technických dat a zkušeností se stavbou motoru od Mistu ( kupodivu opet jabko ), Libor je specilaista na 4A a 3S motory toyota ( Corolla, Celica ), a náš klempíř Milan má proste zlaté ruce :).
POodařilo se nám získat generální zastoupení firmy ViPEC pro ČR ( a brzy pravdepodobne i pro SK ), takže již deláme i prodej, montáže těchto velice zajímavých plne programovatelných ECU ( které krásne zamávali s akciemi Haltechu :D ) včetne vývoje softwaru na míru.
Kontakt sem Ajfl už dal, každopádně pokud se nekdy budete chtít projet, zastavit na pokec, nebo se jen podívat, věřte že jsme vstřícní a jistě se vždy najde nekdo kdo s vámi pokecá :) a navrhne řešení, pomoc, termín.
K výbrusum a GO mohu říci, že máme cca 5ti leté zkušenosti s GO motoru Toypota 7M ( Supra 3.0 Turbo, R6 ), které jsou známé tím jak rychle zaklepou když se byt drobnost zanedbá. Již máme za ta leta vyvinuty i vlastní upravy bloku a spalovacích prostoru na nekolik druhu motoru, máme zdroj na výrobu vlastních součástek včetne jejich projektování ( v naší dílně je 1x ing se specializací- konstrukce pístových spalovacích motoru, 1x bývalý letecký mechanik v současné dobe pusobící již 15tým rokem jako technický instruktor dopravního podniku v praze, 1x plne vyškolený servisní technik, který krome stř. skoly s maturitou z tohoto oboru prošel nekolika lety práce ve značkových servisech SUZUKI a Mercedes ) a 1x ing chemik se specializací na pohonne hmoty ( resp. chemička :) ). Proste pokud máte zájem klidne se stavte i jen na kafe a přijedte s epodívat jak pracujeme , když řeknete že jste odsud, nidko vás nevyhodí :) přeci jen probe a Magda mají k sobe blízko...