logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Servis dobříš - pro japonská a evropská auta
eiffel Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 7. května 2009 12:08:32 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Včera jsem byl v nově otevřeným servisu na dobříši, sice je to 20 minut z prahy, ale dá se to.

Specializace na japonský auta, ale umí i evropský. Je tam kluk co dělá jen japonce, a druhej co umí ladit italy, němce a tak.

Jeden člen klubu už tam auto má




________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Georgeno Offline
#2 Vloženo : sobota 9. května 2009 1:52:58 (UTC)
Registrován: 04.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 699

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
To je to co jsi mi chtel doporucit na servis??

eiffel Offline
#3 Vloženo : sobota 9. května 2009 2:14:24 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

To je to co jsi mi chtel doporucit na servis??


jo jo, maj tam to oplocený parkoviště pro auta na kterých se zrovna nedělá a všechno je pod kamerama. Na tom place stojí jak nějaký ty italové, tak 3 toyoty supra na generálku a nějaký další auta jako projekty zákazníků. V dílně na zvedáku byl fiat a instalovali do něj turbo a pak tam je celica na generálku motoru. Už jsem mluvil s jedním z majitelů a pokud přivezes pumpu, tak jsou ochotni to udělat na počkání.

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Georgeno Offline
#4 Vloženo : sobota 9. května 2009 2:23:29 (UTC)
Registrován: 04.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 699

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Ja jsem ted porad v haku...Ale hod jsem kontakt,at je muzem prubnout...

eiffel Offline
#5 Vloženo : sobota 9. května 2009 2:30:45 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Je to už několikrát zmiňovaný idaho 602 474 765. On teda dělá hlavně japonce, pak je tam kluk přes evropy a krosmen dělá zase jenom italy - alfy a fiaty. A teď tam mají nějakýho pomocníka, který dělá ameriky. To znamená hlavně osmiválce.

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Georgeno Offline
#6 Vloženo : sobota 9. května 2009 2:32:37 (UTC)
Registrován: 04.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 699

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Ok...Uvidime...Thank You.

Venito Offline
#7 Vloženo : sobota 9. května 2009 12:57:45 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
zeby konecne fakt servis? :)

ProbeII 2.0l_120HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

eiffel Offline
#8 Vloženo : sobota 9. května 2009 13:14:36 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

zeby konecne fakt servis? :)

ProbeII 2.0l_120HP & bixenony

American @ Japan caars


jo jo, konečně si otevřeli dílnu se zvedákem, protože mě drtilo, jak dělali generálky motorů ve stodole :D

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
werneman Offline
#9 Vloženo : úterý 12. května 2009 15:08:18 (UTC)

Registrován: 23.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 32
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 2x
Ahoj mohu potvrdit měl jsem tam nedávno Probečko se spojkou ,která byla v čudu.Nová spojka je super o víkendu jí zkoušel REBEL BREED alias Vítek .

eiffel Offline
#10 Vloženo : středa 13. května 2009 19:28:23 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Hlavně ať jste spokojení ;-)

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
rebel_breed Offline
#11 Vloženo : středa 13. května 2009 23:38:08 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

mno sice byla ta spojkas dost drahá u nich,ale na druhou stranu si myslím,že odvedli luxusní práci,ta spojka de fakt super
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
Venito Offline
#12 Vloženo : čtvrtek 14. května 2009 18:00:16 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
tak ono na vymene spojky neni velice co zkurvit, uvidi se jak budou delat motory -prebrusy klik a vybrusy, tam uz se ledacos zkurvit da...

ProbeII 2.0l_120HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Idaho Offline
#13 Vloženo : čtvrtek 14. května 2009 21:54:45 (UTC)
Registrován: 18.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 20

Dovolím si přidat také nejaké info - ano spojka byla pomerne drahá, to přiznám, bohužel je třeba také zmínit, že spolu se spojkou se musel sundat setrvačník a nechat na magnetce stáhnout šrouby, jelikož nejaký trouba předtím tam dal šrouby s hlavou vysokou 18mm a lamela se po částečném opotřebování začala dřít o šrouby a sjíždet jen z jedné strany ( auto melo projev automatu provázený silnými smrdutými efekty :D ). Další problém byl v tom že nejaký ”profík” delal nástřik spodku a zastříkal veskeré šrouby na převodovce cca 5mm vrstvou asfaltu který krásne vytvrdnul takže cca 5-6hod práce bylo jen čiištění a snaha dostat se vubec na převodovku :)

Dá se spojka sehnat levně, jiste se dá sehnat levneji, a dokáži to , ale když mi nekdo řekne že chce spojku, na kterou se chce 100% spolehnout a je ochoten akceptovat i trosku vyšší cenu když bude mít jistotu že vydrží i trošku ”prasáčtější” zacházení tak tam určite nedám spojky typu Premium, JC, 4MAX a podobne, které práve mezi ty nejlevnější patří.

Lidé co k nám jezdí ( a stále se vracejí- máme zákazníky co k nám kvuli výmene kotouču a revizi brzd a podobné ”drobotine” jezdí již druhý rok až ze Sokolova, Ostravy či brna - ted jsou dokonce dva objednaní z Bratislavy - oprava ), nejsou lidé kteří hledají nejlevnější práci a super levné díly, ale hledají ferový přístup a spolehlivost, jistotu že to neodflákneme, nauctujeme díly které skutečne dostanou, a na naši práci se mohou spolehnout. Vždy se muže udelat chyba, ale když se stane ( zatím za 4 mesíce jediný případ - vada výrobku ) tak si za svou prací a zbožím stojíme a podle toho se zařídíme.

Primárne se zabýváme přestavbou a dodatečným přeplnováním puvodně NA motoru, přestavbami přeplnovaných motoru a to hlavně na JPN vozech, opravami toho co ve značkových servisech po*rali ( viz současná opetovná GO po 1500km od GO v Toyote ( zákazník s enechal ukecat na ”cenu bez papíru”, které je 2x vyší než náš rozpočet na celkovou GO z dílu koupených přímo u toy )
Trosku Ajfela opravím - Petr ( známý také jako Krosmen ) delá nejen fiaty a lancie ale také je to človek co je chodící encyklopedie technických dat a zkušeností se stavbou motoru od Mistu ( kupodivu opet jabko ), Libor je specilaista na 4A a 3S motory toyota ( Corolla, Celica ), a náš klempíř Milan má proste zlaté ruce :).

POodařilo se nám získat generální zastoupení firmy ViPEC pro ČR ( a brzy pravdepodobne i pro SK ), takže již deláme i prodej, montáže těchto velice zajímavých plne programovatelných ECU ( které krásne zamávali s akciemi Haltechu :D ) včetne vývoje softwaru na míru.


Kontakt sem Ajfl už dal, každopádně pokud se nekdy budete chtít projet, zastavit na pokec, nebo se jen podívat, věřte že jsme vstřícní a jistě se vždy najde nekdo kdo s vámi pokecá :) a navrhne řešení, pomoc, termín.

K výbrusum a GO mohu říci, že máme cca 5ti leté zkušenosti s GO motoru Toypota 7M ( Supra 3.0 Turbo, R6 ), které jsou známé tím jak rychle zaklepou když se byt drobnost zanedbá. Již máme za ta leta vyvinuty i vlastní upravy bloku a spalovacích prostoru na nekolik druhu motoru, máme zdroj na výrobu vlastních součástek včetne jejich projektování ( v naší dílně je 1x ing se specializací- konstrukce pístových spalovacích motoru, 1x bývalý letecký mechanik v současné dobe pusobící již 15tým rokem jako technický instruktor dopravního podniku v praze, 1x plne vyškolený servisní technik, který krome stř. skoly s maturitou z tohoto oboru prošel nekolika lety práce ve značkových servisech SUZUKI a Mercedes ) a 1x ing chemik se specializací na pohonne hmoty ( resp. chemička :) ). Proste pokud máte zájem klidne se stavte i jen na kafe a přijedte s epodívat jak pracujeme , když řeknete že jste odsud, nidko vás nevyhodí :) přeci jen probe a Magda mají k sobe blízko...

Docthor Offline
#14 Vloženo : čtvrtek 14. května 2009 22:11:39 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Hm,docela dobře obeznámený servis,já bych přijel pouze na pokec,ale z OV je to trošku dál Smile,jen mi je líto,že tady v OV není nic tak specializováno na takové opravy a úpravy..chjo.

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.