logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky<123>
zase volnoběh
Wesker Offline
#21 Vloženo : úterý 12. května 2009 17:46:14 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ja byt na vasem miste,tak hledam pricinu zavzdusnovani,ne to jak to za jizdy odvzdusnovat.Pak nekam pojedes na dovcu,rupne ti palice nebo foukne tesneni a si v prdeli.Ten vzduch v motoru se nekde brat musi,jen zjistit kde.Ja bych to nejprve zkusil natlakovat,pak bych zkouknul chladic jestli neni zaneseny,pak vsechny hadice a vodni trubky jestli nejsou nejak poskozene kudy by mohla unikat voda,pak vodni pumpa,radiator topeni jestli je netesny,vicka od chladice a tak...Hlavy bych nechal az na samotny konec...

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO

Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
PachezZ Offline
#22 Vloženo : úterý 12. května 2009 17:52:46 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak momentalne je to tim ze netesni pumpa, nicmene stejne mi to prijde jako docela ”zvlastne” navrzeny ze neni odvzdusnovani v nejvyssim miste...

Wesker Offline
#23 Vloženo : úterý 12. května 2009 17:55:44 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Odvzdusneni v nejvyssim miste sem videl jen u evropskych sracek jako je Renault,Peugeot a Citroen a samozrejme jeste Skoda 120.Tyto Japonske motory sou delane tak aby se odvzdusnovaly samyWink

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO

Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
1 user thanked Wesker for this useful post.
eiffel Offline
#24 Vloženo : úterý 12. května 2009 18:22:31 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
naco vymýšlet složitý systém odzvdušňování, když vzduch jde logicky sám nahoru v kapalině, tudíž dám expanzku výš než motor a taky se mi to samo odzvdušní.

Tohle je kreativita, která není žádoucí, v baráku si taky neodvzdušňuješ topení ve sklepě, ale v nejvyšším bodě domu.

Pokud někdo nemá chladící soustavu ve stoprocentní kondici, tak se mu tam vždy bude nějaký vzduch dostávat.

Je to asi jako s teploměrama na nových autech. Prostě tam nejsou. Budeš pak psát, teploměr jsem viděl naposledy na jakýkoli sračce do roku výroby 98?

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
eiffel Offline
#25 Vloženo : úterý 12. května 2009 18:25:42 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
jo a na rok starým S-class od mercedesu za dva a půl míče je taky nádržka nahoře. Oni to němci asi taky neumí :D

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Wesker Offline
#26 Vloženo : úterý 12. května 2009 21:03:47 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Citace:

naco vymýšlet složitý systém odzvdušňování, když vzduch jde logicky sám nahoru v kapalině, tudíž dám expanzku výš než motor a taky se mi to samo odzvdušní.

Tohle je kreativita, která není žádoucí, v baráku si taky neodvzdušňuješ topení ve sklepě, ale v nejvyšším bodě domu.

Pokud někdo nemá chladící soustavu ve stoprocentní kondici, tak se mu tam vždy bude nějaký vzduch dostávat.

Je to asi jako s teploměrama na nových autech. Prostě tam nejsou. Budeš pak psát, teploměr jsem viděl naposledy na jakýkoli sračce do roku výroby 98?

________________________
2.5, V6 řvoun

snad sem se te nedotklConfused Vyjadril sem jen svuj nazor jaky k evropskym vozum mam.Kdyz koupis novou karu a neni tam teplomer,tak to asi bude ta nejoskubanejsi verzeWink

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO

Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Venito Offline
#27 Vloženo : čtvrtek 14. května 2009 18:09:21 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Pachez:
odvzdusnovaci ventil jsem na nejvyssim miste uz daval minulou zimu, resil sem taky zavzdusnovani, vedel sem ze je nekde chyba ale nechtel sem kuchat motor prez zimu. Nakonec me to stejne neminulo, bylo v prdeli tesneni pod hlavou a kompres sla do vody,.... navic netesnici vodni pumpa je spis duvod uniku kapaliny ktero si system pak dosaje z expanzky, ale zvduch dovnitr tama nepujde, pujde z valcu....

ProbeII 2.0l_120HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

PachezZ Offline
#28 Vloženo : čtvrtek 14. května 2009 23:06:06 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak uvidime, stejne sme to chteli natlakovat a zjistit kudy tu vsude utika. nicmene ten ventil uskodit nemuze. Jakej si pouzil?

Guest
#29 Vloženo : sobota 16. května 2009 13:21:33 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Zdravím všechny,mám trochu problém s chlazením.Otáčky lítaly jak popisujete, takže dolil jsem vodu, filtr je nový (vzduchový), volnoběžný ventil jsem čistil, klapku taky. Teď jsem přišel nato že v chladícím řádu nenní termotat jen jeho část,co těsní přírubu. Termostat jsem koupil nový i jsem ho testoval v horké vodě jestli otvírá-funguje, jenže po namontování do chlazení se auto přehřívá,hadice jsou tuhé tlakem ale spodní hadice k termostatu je studená, tím pádem termostat neotevře. Připadne mi že je v háji pumpa ale hadice byli natlačené.Potom co jsem rukou pomačkáním masíroval tu spodní hadici tak otevřel.To jsem poznal protože tolik bublin a vzduchu to nemohlo být nic jiného jenže když jsem přestal ručně pumpovat zase byl teploměr na max a já se neodvažoval to nechat puštěný ať to neuvařím-co stím prosím

Wesker Offline
#30 Vloženo : sobota 16. května 2009 20:43:06 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
[quote]
Pachez:
odvzdusnovaci ventil jsem na nejvyssim miste uz daval minulou zimu, resil sem taky zavzdusnovani, vedel sem ze je nekde chyba ale nechtel sem kuchat motor prez zimu. Nakonec me to stejne neminulo, bylo v prdeli tesneni pod hlavou a kompres sla do vody,.... navic netesnici vodni pumpa je spis duvod uniku kapaliny ktero si system pak dosaje z expanzky, ale zvduch dovnitr tama nepujde, pujde z valcu....

ProbeII 2.0l_120HP & bixenony

American @ Japan caars
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Guest
#31 Vloženo : neděle 24. května 2009 19:47:46 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Takže zatím k zavzušňování u mě jsou to přesně ty hadičky co ten tvůj mechoš nevěděl k čemu sou. Je to voda už když jsem měl dole klapu my bylo divné, že vývody na hadice jsou jakoby rezavé a vůbec mě neťukla souvislost že koroze potřebuje dvě věci. Nejdříve vodu tu měli dokud to funguje a pak VZDUCH koroze je oxidace to znamená že pokud reznou vývody tam tudy to saje jako v mým případě, takže jsem si to dal ještě jednou a pořádně, taky sem vyhodil ty rychloobjímky a dal jsem tam pořádné hadicové objímky pak ještě odvzdušnění a uvidíme. Jo a když už byla klapa dole tak jsem tam pod ni dal těsnící hmotu ať to netahá pod těsněním tak jsem zvědav co to bude ted dělat

Džony Offline
#32 Vloženo : pondělí 31. srpna 2009 23:45:01 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Zdravim luba69 už kdoví jak dlouho řešim jak se dostat do toho volnoběžnýho ventilu je to těma šroubama co jdou směrem odspoda nahoru??A je tam ňáký těsnění mezi tim blokem ve kterym je ton volnoběžnej ventil a tim blokem ve kterym je škrtící klapka?
Předem dík za odpověď Džony
PS:chcípá mi to na všech světlech jsem už z toho zoufalej...

Wesker Offline
#33 Vloženo : úterý 1. září 2009 19:52:41 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
A co mas za motor? Jestli 2.0,tak ten ventil vycistis,ale jestli 2,5 tak hodne stesti...neznam nikoho kdo by to rozdelal.Je tam jen jeden petihran jako cervik a to je tak vsecko.Ty 4 sroubky sou na rozpuleni telesa klapky,na klapku a volnobeznou cast,je tam jen takovy gumovy patvar jako tesneni.Raci sezen zrovna jinou klapku,protoze jestli nejak rozdelas ten spodek,tak stejne budes shanet druhou Wink Zeptej se Thulla,urcite neco vystracha...Smile

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Džony Offline
#34 Vloženo : úterý 1. září 2009 22:59:39 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Dík za povzbuzení mam 2.5 jinak stejně to musim komplet rozebrat, protože to zadní víko ventilů mi tam drží jen na 4šroubech a přední je taky nějak blbě vytmelený...Jestli je tam 5tihran tak ho zkusim nějak vytvořit, ale to holt uvidim až to rozdělám...Mě to totiž nedrželo otáčky ve volnoběhu a chípalo to pokuď neječel sytič a při podřazování mi ot. hrozně spadnou až to škubne a teď to i chcípne a zase samo naskočí-svíčky na vodpis + teď nově škubání mezi 2 a 3 tisíci...Navic sem čet že přez to víko ventilů teče olej ke svíčkám i když to se mi nezdá protože je i tu gumu okolo mam suchý tak nevim no...Každopádně ocenim každou radu protože Probe sem si koupil jako svoje první vytoužený auto a mam na tom práce jak na kostele a tak uvítám rady všech zasvěcenejch...
Zatim díky Honza

Koudy Offline
#35 Vloženo : pondělí 21. září 2009 0:32:59 (UTC)

Registrován: 09.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 318
Bydliště: Praha

Kolísání otáček u 2,5-ky dost často způsobuje obtokovej ventil na klapce.
Volnoběh se na tomto ventilu sám a nebo s něčím přispěním zvedl a auto se ho snaží samo sundat, pak ale začne zhasínat, tak zase přidá a je to dokola.
Řešení - zkusit ubrat o 1/4 otáčky volnoběh, nebo i o víc - zkoušet...

Co se odvzdušnění 2,5-ky týče, spodní nádobku nalejt doplna (né přepad v podběhu) , zavřít, otevřít horní víčko na hlavě a dolejt doplna, zavřít, otevřít klapku topení, nastartovat, otevřít horní víčko a dolejt doplna, zavřít.
Zahřát, aby se otevřel termostat, vypnout a po chvíli, až lehce vychladne zkontrolovat a popř. dolejt horním víčkem.

Další možný problém je špatné spodní - dvoucestné přepouštěcí víčko.
Neudrží tlak a začne přepouštět do nádoby v podběhu brzo a motor se začne zavzdušňovat velkou teplotou, ještě než sepne sahara....
Koudy
94 Blue GT - kdysi :-)
01 L.R.Disco TD5
(nejede jako P2GT - ale zase projede všude)
Džony Offline
#36 Vloženo : pondělí 21. září 2009 15:08:40 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Jo díkiy nakonec jsem koupil novou (resp.funkční) škrtící klapku i s volnoběhem tak snad to bude ok teď čekám až mi přídou těsnění pod víka ventilů a podložky pod šrouby co držej víka ventilů (teda jestli je vůbec od někoho seženu...)

Džony Offline
#37 Vloženo : středa 7. října 2009 14:47:01 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Tak už fakt nevim mam přetěsněný víka ventilů, nový svíce,komplet vyčištěný sání a škrtící klapky, jinej volnoběžnej ventil, novej vzduchovej filtr,a stejně mi to ve volnoběhu chcípá. Tak mě tak napadá jestli to neni nějak špatně zapojenejma těma úzkejma hadičkama kterejch je tam asi milion...Nemá někdo ňáký schéma toho zapojení??

Džony Offline
#38 Vloženo : čtvrtek 8. října 2009 9:08:04 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
nebo najde se někdo z Prahy s GTčkem s kym bych se mohl sejít a skouknout to na funkčnim motoru??

Džony Offline
#39 Vloženo : čtvrtek 8. října 2009 23:30:54 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
??

eiffel Offline
#40 Vloženo : čtvrtek 8. října 2009 23:46:46 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
777 812 192

Přijedu, zavolej zítra dopoledne

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
3 Stránky<123>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.