Kolísání otáček u 2,5-ky dost často způsobuje obtokovej ventil na klapce.
Volnoběh se na tomto ventilu sám a nebo s něčím přispěním zvedl a auto se ho snaží samo sundat, pak ale začne zhasínat, tak zase přidá a je to dokola.
Řešení - zkusit ubrat o 1/4 otáčky volnoběh, nebo i o víc - zkoušet...
Co se odvzdušnění 2,5-ky týče, spodní nádobku nalejt doplna (né přepad v podběhu) , zavřít, otevřít horní víčko na hlavě a dolejt doplna, zavřít, otevřít klapku topení, nastartovat, otevřít horní víčko a dolejt doplna, zavřít.
Zahřát, aby se otevřel termostat, vypnout a po chvíli, až lehce vychladne zkontrolovat a popř. dolejt horním víčkem.
Další možný problém je špatné spodní - dvoucestné přepouštěcí víčko.
Neudrží tlak a začne přepouštět do nádoby v podběhu brzo a motor se začne zavzdušňovat velkou teplotou, ještě než sepne sahara....
Koudy
94 Blue GT - kdysi :-)
01 L.R.Disco TD5
(nejede jako P2GT - ale zase projede všude)