logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Probinator
Marek 626 P Offline
#1 Vloženo : pátek 6. února 2009 0:20:47 (UTC)
Registrován: 03.02.2009 (UTC)
Příspěvků: 64
Bydliště: Tábor

Zdravím, na nějakejch USA Probe stránkách jsem se dočetl o integráči do ř. jednotky s názvem :Probinátor,celkem to tam vychvalovali,nevíte o tom někdo něco bliššího? Byla tam i zajímavá cenovka 35 USD na 2.2 Turbo a 45 USD na 2.5 V6.A vlastně čipoval jste někdo ? Nebo měnil datové mapy v jednotce? Dík za info

white power Offline
#2 Vloženo : pátek 6. února 2009 8:35:36 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
O tom čipu vím, je to čip kterej by měl odstranit fuelcut takže při tlakování turba není omezení na 12PSI ale můžeš si to natlakovat jak chceš jenom musíš dodržet správnej poměr vzduchu a paliva. Když jsem se zajímal o čipování tady v čechách tak jsen našel asi 3 firmy co by to dokázali cca za 12 000,- ale vždycky to skončilo tím že modelovej ročník 89 má jinou ř.j. Tak jsem udělal na motoru ”jen” mechanický úpravy a od tý doby to jede jak prase. Ale jestli ten čip budeš obědnávat tak bych se přidal a taky si jeden vzal.

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Chevrolet Camaro 2.8i
Jeep Grand Cherokee 4.0
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Marek 626 P Offline
#3 Vloženo : pátek 6. února 2009 20:31:31 (UTC)
Registrován: 03.02.2009 (UTC)
Příspěvků: 64
Bydliště: Tábor

To jsi mne docela překvapil s tim že 89 a od 90 je rozdíl v ř.j.moc se mi to nezdá,ale možný je všechno.Mám dvě GT 89 a 90 tak to propátrám.Jedno nechám v serii asi,druhý bych rád upravil.Zajímavej nápad jsem viděl na jedněch stránkách,/vyštrachám odkaz,/.Tam chlapík inplantoval do Probáka motor 2.0 16V 103kW z Mazdy 626 88-91 a nacpal na něj turbo ,mám dojem že nabrzdil cca230PS krouťák si nepamatuju a další úpravy na motoru taky ne,ale najdu to.Já ten motor mám,ale myslim že při k.p.9.5 : 1 ještě foukat turbem je asi dost krátkodobé,co se životnosti týká.Ale zkusil bych písty z 2.2 turbo,maj vybrání kvůli snížení komprese ,vrtání je stejný tak by to mělo jít použít i do 2.0.Pak si myslim že by to mělo jezdit i vydržet.Co maš za úpravy ty?

white power Offline
#4 Vloženo : pátek 6. února 2009 21:14:37 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
V ř.j. je rozdíl už v tom že každá má jiný připojovací konektor.
Moje úpravy jsou popsaný tady: http://www.probeclub.cz/...Title=Tuning+a+%FApravy
Navíc mám odlehčenej setrvák, keramickou lamelu, zvedlej tlak turba na 12PSI atd. atd. je toho za ty roky moooc a asi si už na všechno ani nevzpomenu.

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Chevrolet Camaro 2.8i
Jeep Grand Cherokee 4.0
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Marek 626 P Offline
#5 Vloženo : pátek 6. února 2009 22:05:05 (UTC)
Registrován: 03.02.2009 (UTC)
Příspěvků: 64
Bydliště: Tábor

Tak o pístech z klasický 2.2 jsem taky přemejšlel ani jsem netušil že maj taky tu prohlubeň.Mně moje M.2.2 vždycky fungovaly bez problémů tak jsem na tomto motoru nedělal ani hlavu a otevřený motory tu mám jen turboverze.Setrvák,další věc co je v plánu,nemáš fotky ,kde ubrat a kolik.Osoustružit nebo odvrtat?Dělá se oboje.Mám obavu aby se to pak nějak nekroutilo.Nejspíš bych ,teda pokud by ti to nevadilo ,někdy zajel a peobral to osobně?!Inspirace neni nikdy dost a hlavně zkušeností s úpravama.

white power Offline
#6 Vloženo : pátek 6. února 2009 22:25:56 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Setrvák mám odsoustruženej asi o 3 kg víc to prej nejde. Tady jsou fotky:

před:


po:


_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Chevrolet Camaro 2.8i
Jeep Grand Cherokee 4.0
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Marek 626 P Offline
#7 Vloženo : pátek 6. února 2009 23:59:12 (UTC)
Registrován: 03.02.2009 (UTC)
Příspěvků: 64
Bydliště: Tábor

Dík,je to jasný.Jinak ohledně těch čipů a integráčů ,budu dál pátrat a každou novinku napíšu,to je samozřejmost.Šikulu na instalaci mám,já se v el věcičkách moc rád nevrtám.

Marek 626 P Offline
#8 Vloženo : pondělí 16. února 2009 0:12:36 (UTC)
Registrován: 03.02.2009 (UTC)
Příspěvků: 64
Bydliště: Tábor

ještě zpátky k tomu čipování,našel jsem fiirmu maxpower a ty tam maji v nabídce úpravu jednotky na P1 i P2.Upravenej softwar maji od Bitpower a to je pokud vím firma na úrovni co se úprav jednotek týče. U P1 jsou hodnoty po úpravě.134kW při 4390 a krouťák:319 Nm při 3370 ot./min.Odkaz www.maxpower.cz

white power Offline
#9 Vloženo : pondělí 16. února 2009 11:07:51 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Bitpower jsem zkoušel už kdysi a ty právě neuměj ročníky 1988-89 a chtěj za to kolem 10 000 a kdoví jestli ten jejich chip umí odstranit fuelcut


_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Chevrolet Camaro 2.8i
Jeep Grand Cherokee 4.0-SOLD http://auto.bazos.cz/inz...rand-Cherokee-40-LPG.php
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Marek 626 P Offline
#10 Vloženo : pondělí 16. února 2009 18:39:31 (UTC)
Registrován: 03.02.2009 (UTC)
Příspěvků: 64
Bydliště: Tábor

Tak to jsi mne nepotěšil, i když jeden můj krasavec je r.v.90.No tak pošmejdím dál,uvidíme.

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.