To jsi mne docela překvapil s tim že 89 a od 90 je rozdíl v ř.j.moc se mi to nezdá,ale možný je všechno.Mám dvě GT 89 a 90 tak to propátrám.Jedno nechám v serii asi,druhý bych rád upravil.Zajímavej nápad jsem viděl na jedněch stránkách,/vyštrachám odkaz,/.Tam chlapík inplantoval do Probáka motor 2.0 16V 103kW z Mazdy 626 88-91 a nacpal na něj turbo ,mám dojem že nabrzdil cca230PS krouťák si nepamatuju a další úpravy na motoru taky ne,ale najdu to.Já ten motor mám,ale myslim že při k.p.9.5 : 1 ještě foukat turbem je asi dost krátkodobé,co se životnosti týká.Ale zkusil bych písty z 2.2 turbo,maj vybrání kvůli snížení komprese ,vrtání je stejný tak by to mělo jít použít i do 2.0.Pak si myslim že by to mělo jezdit i vydržet.Co maš za úpravy ty?