logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
6 Stránky<12345>»
Project reDBlacK
fantOnin Offline
#41 Vloženo : pondělí 9. března 2009 13:25:51 (UTC)
Registrován: 02.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 956
Bydliště: Praha

mno renni.. kdyz uz tu vymejslis takovy picoviny jako dat ten kuzel k baterce, tak to uz ¨se na to podle mne rovnou muzes vydrat, otevrit tu krabici nad originalem a udelat sani rovnou nad tim protoze jestli budes rezat kapotu nad nim nebo nad baterkou uz je asi fuk ne ? Unsure

reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi
péžot 3.6 kábrO

neni to se mnou lehky :P
reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi
Mercedes-Benz SLK
Mercedes-Benz CL

neni to se mnou lehky :P
PachezZ Offline
#42 Vloženo : pondělí 9. března 2009 13:26:20 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
kam s baterkou? treba sem :)




akorat by mel panovi nekdo rict ze barvy kabelu ma slusne zmasteny

fantonin: rezat se imho nemusi, ve vedlejsim meste mel V6 probe a filtr nacpanej vedle baterky se seriovou kapotou, kamos s MX6 ma to samy...
Thullo Offline
#43 Vloženo : pondělí 9. března 2009 14:55:56 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Pachezz:
Tak to cumim jako prase - napad perfektni teda! :o)

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Renni Offline
#44 Vloženo : pondělí 9. března 2009 15:30:05 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Fantonin:nic tu neřeším voe!jen jsem hodil foto jak to NĚKDO JINÝ taky vyřešil,jinak mi je to fuk.
Pachezz: tak to je GOOD!Cool

RENNICAR 93-US http://img205.imageshack...8005rennicarnewiut8.jpg
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg
Ford model A 1937
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Bad Offline
#45 Vloženo : pondělí 9. března 2009 21:15:29 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
2 Pachezz: Dobrej nápad, akorát by se mi při výměně nebo dobíjení nechtělo sundavat nárazník... ale mělo by to jít udělat tak, aby byl přístup z podběhu a stačilo by sundat kolo. To by byla teprve vychytávka :-) Minimálně by to chtělo vyvést nahoru konektor na nabíječku.

Ví někdo proč sou zapojený ty cinche od rádia k zesíku timhle způsobem? Viz fotka o pár přízpěvků výš.

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Bad Offline
#46 Vloženo : pondělí 9. března 2009 22:40:26 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Výměna ramen a brzdových destiček

Brzdy
Už od začátku mi přišly brzdy takové vlažné až mdlé... Na mokru nebo nedejbože sněhu se téměř okamžitě sepnulo ABS a brzdilo to ještě míň. V porovnání s mým druhým autem je brzdný účinek nesrovnatelný.
Došlo tedy na výměnu brzdových desek za Texar


Auto je nejdřív potřeba přizvednout na klasickém heveru, aby se pod motor vešel dospělej hever.


Ze zadní strany třmenů se vyšroubují 2 šrouby, tím povolíme celý třmen a můžeme vyndat desky. Docela mě překvapilo, že ty původní ještě nebyly opotřebované tak, jak jsem čekal - zbylo asi 50%

K novým deskám jsou i ”pružinky”, které se dost blbě nasazují. Je potřeba nejdřív zasadit nové desky do plíšků a třmenů a pak tam teprve zaháknout pružinky podsunutím pod desky.
Nové desky v brzdičích vypadají takto:


Ramena:
Auto cukalo při přidání plynu do strany. Hodně znatelné to bylo hlavně v pravotočivé zatáčce. Na sněhu to někdy nadhodilo i zadek do smyku. Došlo tedy na výměnu ramen, který sem sehnal od Rebela (díky Ti).
Při výměně ramen sundejte kotouče a zavěste si třmen na tlumič. Vždy nejdřív povolte stabilizátor, protože pokud se vám začne protáčet matice spolu se závitem, budete muset stabík rozříznout vejpůl a koupit novej. Jako další se povolí šroub vespod náboje, který fixuje čep. Z jedné strany je potřeba 14 nástrčkový klíč s ráčnou z druhé 14tka očko. Pak povolíte druhý šroub ramena za tlumičem. Z jedné strany 17tka nástrčkovej a z druhé 17tka očko. Ten se pouze povolí, zatím ho úplně nevysuneme. Jako poslední povolujeme 2 šrouby držící třetí konec ramena pod nohama řidiče. Na to si připravíme trhací ráčnu a nějakou tyč, kterou si prodloužíme páku. Dohromady sem tyhle 4 šrouby povoloval 20minut a docela se u toho zapotil. Mít to na velkým zvedáku nebo rampě, šlo by to asi líp a rychleji.

Takhle vypadá rameno již vyndané z auta:


Takhle pak vypadá pozvozek auta bez ramena :-)


Při zpětné montáži nejdřív nasuneme silentblok za tlumičem, pak čep pod nábojem, zafixujeme šroubem, dobušíme silentblok přesně na místo, abychom mohli zasunout další šroub. Poslední část ramena bude jakoby prověšená a můžeme si ulehčit práci vypodložením ramena heverem:


Pak už můžeme vklidu nasadit a napevno utáhnout tyto dva šrouby:


Dotáhneme zbytek šroubů, nasadíme stabilizátor, kotouč a třmen a je hotovo :-)
Na případné dotazy rád odpovím :-)

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Thullo Offline
#47 Vloženo : pondělí 9. března 2009 23:13:38 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Dost dobra prace - ale kua rekni mi, ze jsi lehl pod to auto, jak jsi to mel na tom jednom heveru uprostred... to jsi jako tezke KAMIKAZZE :o)

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
fantOnin Offline
#48 Vloženo : pondělí 9. března 2009 23:34:41 (UTC)
Registrován: 02.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 956
Bydliště: Praha

Citace:


Ví někdo proč sou zapojený ty cinche od rádia k zesíku timhle způsobem? Viz fotka o pár přízpěvků výš.

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG


cece to ti asi nepovim ani ja BigGrin urcite jsem to ale zapojoval tak aby to melo hlavu a patu :) muzeme na to hodit voko v tom edenu

reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi
péžot 3.6 kábrO

neni to se mnou lehky :P
reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi
Mercedes-Benz SLK
Mercedes-Benz CL

neni to se mnou lehky :P
Bad Offline
#49 Vloženo : pondělí 9. března 2009 23:41:33 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
2 Thullo: Na té fotce to asi není vidět, ale měl sem za zadníma kolama špalky a ten hever, byt je na kolečkách neujížděl. Samozřejmě zabržděno, to je jasný.
Ted si ještě představ, že při povolování ramen sem pod tim ležel zapřenej a vší silou s tím cloumal trhákem a metrovou tyčí :-D

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Wesker Offline
#50 Vloženo : úterý 10. března 2009 9:57:39 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
[quote]
kam s baterkou? treba sem :)




akorat by mel panovi nekdo rict ze barvy kabelu ma slusne zmasteny

fantonin: rezat se imho nemusi, ve vedlejsim meste mel V6 probe a filtr nacpanej vedle baterky se seriovou kapotou, kamos s MX6 ma to samy...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
eiffel Offline
#51 Vloženo : úterý 10. března 2009 11:17:24 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
pro někoho jako jsetřeba já není až tak důležité vyndavat baterku každý týden :D

Ale je pravda, že by chtělo nějak vyřešit odpojení v případě potřeby. No moje baterka zůstane tam kde je

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Bad Offline
#52 Vloženo : úterý 10. března 2009 11:56:20 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Jak píšu, chtělo by to udělat dvířka z podběhu, aby byl k baterce přístup odtamtud. Když to vidim takhle vyfocený, tak si nemyslím, že by byla tahle úprava už nějak zvlášt těžká. Vyříznout, dát na pantíky, udělat zavírání, utěsnit okolo a udělat jinak držák, aby se dala baterie podběhem i vyndat.

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Thullo Offline
#53 Vloženo : úterý 10. března 2009 16:28:23 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Bad:
No zabrzdeny klidanko, ale kdyz je zapreny uprostred, mi nerikej,ze neni moznost, aby se auto na nejakou stranu nenabulilo :o) teda ja osobne bych tomuto reseni s podperou uprostred moc neduveroval...

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Bad Offline
#54 Vloženo : středa 11. března 2009 0:38:14 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Máš pravdu, řikalo mi to nezávisle na sobě víc lidí, příště už budu zase o něco chytřejší :-)

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Bad Offline
#55 Vloženo : sobota 14. března 2009 0:09:31 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Instalace kostí stabilizátorů
Tyhle kosti stabíku sou z Elitu za bratru 750kč kus.


Jeden stabík šlo přišroubovat bez obtíží, u druhého sem musel přizvednout rameno, abych ho tam dostal. Kdyby se protáčel šroub, uvnitř závitu je imbus.


Závit pak namažeme vazelínou, aby se pak dal snadněji povolit.


Výměna volantu
Pod volantem se povolí 4 šrouby, je na to potřeba nástrčkový klíč. Tím sundáme airbag a můžeme odpojit konektor. Vřele doporučuju před tím odpojit i baterku. Povolíte velkou matici na tisícihranu a pak přes stahovák sundáte původní volant. Pod volantem je ještě mezikus vedoucí kabely, po jeho rozebrání vypojíme bílý konektror. Zelený kabel navedeme na klakson a ukostříme ho na nábě volantu. Druhý kabel musí mít velkou vůli, aby se neutrhl při maximálním rejdu.


Nasadíme nábu nového volantu, protáhneme kabely skrz ní a volant, napojíme je na klakson a přitáhneme volant kroužkem k nábě. a hotovo.




reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
rebel_breed Offline
#56 Vloženo : sobota 14. března 2009 12:44:55 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

Citace:

Instalace stabilizátorů




Výměna volantu





reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
to nejsou stabilisátory ale kosti stabilisátorů,ale jinak dobrá práce
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
Rostakd Offline
#57 Vloženo : sobota 14. března 2009 14:02:38 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Takovy volant bych chtel taky moooooc hezkej

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Thullo Offline
#58 Vloženo : sobota 14. března 2009 14:31:48 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
JJ volant super - jak uz jsem tu nekde psal, jak jsem ho chytil do ruky, ani jsem ho nechtel prodavat, ale uz byl slibeny no... Takze at slouzi! A kosti stabilizatoru gud :o)

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
fantOnin Offline
#59 Vloženo : úterý 17. března 2009 1:23:32 (UTC)
Registrován: 02.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 956
Bydliště: Praha

jj pecka :) presne podle meho gusta :) ted jeste na kazdy tlacitko jednu lahev a bude to uplne presne tak jak jsem si to kdysi vysnil BigGrinBigGrinBigGrin

reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi
péžot 3.6 kábrO

neni to se mnou lehky :P
reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi
Mercedes-Benz SLK
Mercedes-Benz CL

neni to se mnou lehky :P
Docthor Offline
#60 Vloženo : úterý 17. března 2009 13:05:00 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jo,volant to je krásný,to musím uznat,a měl jsem ho i v ruce a pecička,ale bez pytle ani ránu,jedině s vícebodovými pásy, ale odzkoušenými Smile

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
6 Stránky<12345>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.