logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
6 Stránky<1234>»
Project reDBlacK
Bad Offline
#21 Vloženo : čtvrtek 11. prosince 2008 0:08:21 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Navrhuju Fantoníne, že zajistíš chybějící díl a já zajistim montáž.

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
fantOnin Offline
#22 Vloženo : sobota 13. prosince 2008 15:05:23 (UTC)
Registrován: 02.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 956
Bydliště: Praha

ok, doreseno.

reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi


neni to se mnou lehky :P
reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi
Mercedes-Benz SLK
Mercedes-Benz CL

neni to se mnou lehky :P
Bad Offline
#23 Vloženo : sobota 20. prosince 2008 23:07:18 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Tak se s Vámi musím podělit o další veselý zážitek. I když veselý jen v uvozovkách.

Před týdnem jsem se rozhodl, že přezuju na kola se zimníma pneu. Tady na severu už sou namrzlý silnice tož bylo nanejvýš načase.
Si to v garáži všechno připravim, vyměnim pravý přední, cajk.
Jdu na levý přední a při povolování jedný matice se mi protočil klíč a neštěstí bylo na světě.
No nic, řikam si, vyměnim zbytek a hurá do pneuservisu, at to tam pořeší. Maj přecejenom lepší nářadí a zkušenosti.
V pneuservisu se vrhli na odšroubování 4 zbylých matic, který sem povolil i já doma. Po zjištění, že nejsou z oceli, ale z duralu, takže nepomáhají osvedčené triky s ”trhacími” nástavci, rozhodli, že matici rozseknou a ona praskne.

Dural však díky svým vlastnostem odolával až do rozmlácení komplet celé matice včetně okolí díry pro šteft a matku. Výsledkem snahy pneuservisu bylo, že tam sice matice z 90% nebyla, ale stejně držela na zhruba 4 závitech v konickém zůžení nakonci, takže mám obuto stále 1 letní kolo, poškrábanej ráfek a snaha byla ukončena s tím, že zavírají, že se ozvou příští týden.

Po týdnu stále nic, takže sem se rozhodl zajet do osvědčeného servisu, kde sem jednak pracoval a druhak mi tam dělali jak auto, tak motorku k maximální spokojenosti.
Tam se majiteli, při pohledu na to napáchané zlo, ”zvedl kufr” a po třech hodinách odpreparoval zbytky zamlácené matice z kola.

Musím říct, že najít rozumně uvažujícího mechanika s představivostí je snad těžší než najít poctivýho taxikáře.

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
fantOnin Offline
#24 Vloženo : neděle 21. prosince 2008 20:15:46 (UTC)
Registrován: 02.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 956
Bydliště: Praha

jeste ze se takhle nezasekla nejaka v tom zadnim kole.. kazdopadne sem ted koukal ze mam ve skrini jeste zbytek ty barvy kterou se to lakolavolo, neni ji ale moc.. kazdopadne je plechovka aspon oznacena cislem barvy takze pokud se nekde v praze potkame tak ti to muzu dat..

reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi
péžot 3.6 kábrO 2.o

neni to se mnou lehky :P
reDBlacK CREATOR :)
focus combi 2008 1.8 TDCi
Mercedes-Benz SLK
Mercedes-Benz CL

neni to se mnou lehky :P
Bad Offline
#25 Vloženo : pondělí 22. prosince 2008 15:43:35 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Supr, to by pomohlo... tedka přes vánoce se to asi dělat nebude, ale v úterý večer mam sraz s Eifelem, takže to můžeme předat tam, pokud budeš mít cestu kolem.

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Bad Offline
#26 Vloženo : sobota 7. března 2009 14:22:50 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Po delší odmlce posílám zase pár fotek...
Tentokrát sem se pustil do čištění vzduchového filtru. S takhle nízko umístěným hříbkem nemám zkušenosti, tak sem se ho rozhodl vyčistit po cca 4tis km. Jak chudák vypadal vidíte na fotce. Zevnitř naštěstí nebyl špinavý vůbec, všechnen bordel zůstal na vnějším obalu. Takhle to dopadá, když nemáte pod autem krycí plasty, který tam bejt maj :-)


Filtr sem zbavil hrubých nečistot, nastříkal čistič K&N filtru, propláchnul ve vodě a nakonec, po uschnutí, nastříkal olejem na filtry, taktéž ze sady K&N.


Další věcí, kterou sem dělal, byla muzika...hledal sem kabely vedoucí od repro pro zapojení k druhému zesilovači. Pod sedačkou sem našel toto. Chápe někdo, proč byla ta cinchová rozdvojka zapojená takto? Napadá mě, že to mohlo jít do zesíku, kterej napájel subwoofer, ale zichr si fakt nejsem.


No a tady máme zesik, který sem měl původně koupený do druhýho auta. Hraje hezky...Původní zeislovače Crunch se mi plnohodnotně zprovoznit nepodařilo.



reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
eiffel Offline
#27 Vloženo : sobota 7. března 2009 19:01:34 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
ten filtr vypadá kvalitně :D

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Venito Offline
#28 Vloženo : neděle 8. března 2009 21:23:10 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
ten fltr je bych rekl dostatecne varovani pred tik kam si ho nacpal:)...na bezne jezdeni no commnet..
zajima me jak vyresis otvory v tapecu pro kompa, verim ze to dotahnes do konce:)
mimochodem nemas naopak obutou predni pneu? :)



ProbeII 2.0l_120HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

eiffel Offline
#29 Vloženo : neděle 8. března 2009 21:33:53 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
já tam ten filtr měl taky, a nikdy nevypadal tahle, a to jsem to bahnem čas od času protáhl. Jen mám pod autem ty plasty.

No a vzhledem k tomu, že jsem ho pral jednou za měsíc, tak jsem dal original box a hotovo, zatim je ten filtr celkem čistej a pk koupím vložku :D

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Martys Offline
#30 Vloženo : neděle 8. března 2009 22:14:25 (UTC)

Registrován: 18.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 31

Nechci nějak rejt jen se chci spíš zeptat proč dáváte to přímé sání dolů... dyť to musí přece sbírat všechen bordel a v dešti to může být pro motor konec... jestli neni třeba lepší nechat tam ten origoš a nebo to zavést k přednímu nárazníku...

eiffel Offline
#31 Vloženo : neděle 8. března 2009 22:21:07 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
sje to studenejsi vzduch a pokud nejezdis potokem, tak to vodu nenasaje

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Martys Offline
#32 Vloženo : neděle 8. března 2009 22:33:52 (UTC)

Registrován: 18.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 31

a prach? dyt je vpodstatě vysavač :-D ale když ne tak ne no, je pravda že sem to viděl skoro u každýho vytuněnýho proba...

eiffel Offline
#33 Vloženo : neděle 8. března 2009 22:44:06 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
protože tak nějak nemáš možnost, jak tam dát sání bez záhybů a aspoň trochu přímé.

Tohle je jediná možnost jak se dostat ke chladnějšímu vzduchu

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Martys Offline
#34 Vloženo : neděle 8. března 2009 22:52:57 (UTC)

Registrován: 18.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 31

jo na to sem se chtěl zeptat...díky :-) takže leda udělat díru do kapoty Cool

Renni Offline
#35 Vloženo : neděle 8. března 2009 23:23:05 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Citace:

a prach? dyt je vpodstatě vysavač :-D ale když ne tak ne no, je pravda že sem to viděl skoro u každýho vytuněnýho proba...
takle přesně přišel Waaza o svuj motor bohužel..



RENNICAR 93-US http://img205.imageshack...8005rennicarnewiut8.jpg
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg
Ford model A 1937
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Renni Offline
#36 Vloženo : neděle 8. března 2009 23:31:53 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
podle mne je origo airbox a sání(ta plastová ploutev co každej vyhodí)neljíp vyřešený sání! bez děr,vyhýbání se kaluží atd. Ale pochromovaný kravinky jsou pochromovaný kravinky a nejlepe co se pečou 5cm od motoru...
když už tak trochu vedle,třeba místo baterky..

RENNICAR 93-US http://img205.imageshack...8005rennicarnewiut8.jpg
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg
Ford model A 1937
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Thullo Offline
#37 Vloženo : pondělí 9. března 2009 8:39:23 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Mno, obrazky co dal Renni jsou motor KLZE s TURBEM - takze ne ze to nejde - jde to, ale je to jak technicky, tak financne nekde jinde, nez to sani!

Co se COLD AIR INTAKE tyka, pokud jsou pod autem ty plasty, je ten filtr dost chraneny - ale pravda je, ze asi nejidelanejsi zpusob je klasicke sani + sportovni vlozka. Az budu kupoat novy filtr, zvazim opet tuto moznost...

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Bad Offline
#38 Vloženo : pondělí 9. března 2009 9:22:37 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Můžu všechny případné zájemce o toto sání uklidnit, že se není čeho bát. Pokud máte kvalitní filtr, pravidelně ho čistíte, máte pod motorem ty plasty a nebrodíte 20cm kalužema, je to uplně vpohodě. Ten filtr byl zasranej pouze zvnější strany. Uvnitř nebyl ani zašpiněnej, všechen prach odchytí membrána filtru, která je při správné údržbě nezničitelná. Dát filtr místo baterky je supr nápad, ale kam pak s ní?

2 Venito: Pneu by opačně obutá být neměla (teda pokud to neposrali v servisu při opravě průpichu), ale je možné že jsou prohozené ráfky.

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Nell Offline
#39 Vloženo : pondělí 9. března 2009 9:49:38 (UTC)

Registrován: 25.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 191
Bydliště: Prague

pokud to dáš místo baterky, tak ještě budeš muset řešit nějakou díru k filtru, protože budeš mít vzduch horkej od chladiče a ještě motoru.

___________________________
Mám garážované auto, je pořád v servisu
Ale když jede, je to prima
Renni Offline
#40 Vloženo : pondělí 9. března 2009 10:31:44 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
2Thullo:j,tu vložku jsem koupil(o nic levnější než KN..)a spokojenost Smile
2Nell:protáhl ji do kufru,kam jinam..Po baterii zůstane ještě dostatek místa pro případnou tep.izolaci.
2Bad:ten filtr bude sloužit při správné údržbě určo OK,jen to umístění nad zemí nevím..

RENNICAR 93-US http://img205.imageshack...8005rennicarnewiut8.jpg
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg
Ford model A 1937
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
6 Stránky<1234>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.