logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
4 Stránky«<234
KLZE
Bladzej Offline
#61 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 20:27:33 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Co vim, tak jiný: kompresní poměr, písty, vačky, sání, palivová lišta...
Ostatně tyhle info si hravě najdeš na netu.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
mikkmikk Offline
#62 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 20:55:28 (UTC)
Registrován: 29.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Prostějov

Původně odesláno: Bladzej Jdi na citovaný příspěvek
Co vim, tak jiný: kompresní poměr, písty, vačky, sání, palivová lišta...
Ostatně tyhle info si hravě najdeš na netu.



ale kde je jinej blok? v cem? jiny kompresni pomer je dan plochymi pisty, sáni ma zahnutej krk a jiny saci kanaly, palivová lista vcetne vstriku je stejna, vacky jsou jiny. nechapu v cem ma byt odolnejsi ZE blok, vysvetli
Mx6 2,5V6 93
Bladzej Offline
#63 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 22:00:59 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Třeba proto, že se moc chytáme za slovíčka... Přeber si to jak chceš.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
JM Offline
#64 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 22:26:56 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Blok je podle me stejnej, klika tusim uz jejina. ZE se pouziva pro turbo protoze ma odolnejsi pisty a ventily. Nekdo chce ale DE motor kvuli kompresnimu pomeru, udelat GO a nacpat tam performance dily.
Brzdy doporucuji trmeny a vetsi kotouce z mazdy 6. BTW MikkMikk mas ty brzdy co se ti valej na dilne na prodej? A proc jsi nedal i trmeny z mazdy?
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
.pavel. Offline
#65 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 22:36:37 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

Ty brzdy by mě zajímali takyRollEyes
klze se dá oturbit na sérii? když je motor o.k samozřejmě
JM Offline
#66 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 23:05:35 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ja oturbil serii v super stavu a moc bych to nikomu neradil. :)
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
mikkmikk Offline
#67 Vloženo : pátek 3. ledna 2014 6:30:59 (UTC)
Registrován: 29.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Prostějov

Původně odesláno: JM Jdi na citovaný příspěvek
Blok je podle me stejnej, klika tusim uz jejina. ZE se pouziva pro turbo protoze ma odolnejsi pisty a ventily. Nekdo chce ale DE motor kvuli kompresnimu pomeru, udelat GO a nacpat tam performance dily.
Brzdy doporucuji trmeny a vetsi kotouce z mazdy 6. BTW MikkMikk mas ty brzdy co se ti valej na dilne na prodej? A proc jsi nedal i trmeny z mazdy?


vsak tam mam vsechno z mazdy vcetne trmenu.
tak dve tri sady brzd na predek bych nasel, pokud by mel nekdo zajem, staci poslat sz

to .pavel. : na 323F BA pasujou primo na tehlici Cool
Mx6 2,5V6 93
.pavel. Offline
#68 Vloženo : pátek 3. ledna 2014 17:53:00 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

Původně odesláno: JM Jdi na citovaný příspěvek
Ja oturbil serii v super stavu a moc bych to nikomu neradil. :)


JM-copak se přihodilo?

mikkmikk- tam ale nedám větší kotouče s těma třmenama ze 6ky,že? to je dvoupístek taky??
JM Offline
#69 Vloženo : neděle 5. ledna 2014 18:51:41 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Vylitaly gufírka na ventilech, nic strašného ale ty tlaky série prostě dlouho nedá a nebo budeš jezdit na tlaky že to turbo ani nepoznáš.
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
mikkmikk Offline
#70 Vloženo : neděle 5. ledna 2014 20:15:44 (UTC)
Registrován: 29.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Prostějov

Původně odesláno: .pavel. Jdi na citovaný příspěvek
Původně odesláno: JM Jdi na citovaný příspěvek
Ja oturbil serii v super stavu a moc bych to nikomu neradil. :)


JM-copak se přihodilo?

mikkmikk- tam ale nedám větší kotouče s těma třmenama ze 6ky,že? to je dvoupístek taky??


na BA pasujou predky ze šestky bez uprav, trmen je jednopistkovej ThumpUp
Mx6 2,5V6 93
Idaho von Věšín Offline
#71 Vloženo : pondělí 6. ledna 2014 10:44:24 (UTC)
Registrován: 30.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: JM Jdi na citovaný příspěvek
Vylitaly gufírka na ventilech, nic strašného ale ty tlaky série prostě dlouho nedá a nebo budeš jezdit na tlaky že to turbo ani nepoznáš.



pokud vylítali gufera na ventilech bylo to bud kvuli starým zatuhlým ventilum které s usazeným bordelem vytrhali gufera nebo sel pod ne tlak = spatne zabroušené nebo z jiného duvodu netěsnící ventily. Tlak kolem 0,3-0,5 baru na tom aute poznáš, u KLDE je dle Gtechu zmereno kolem 30-45PS nárust bez jakéhokoliv extremního ladení ( žadná piggy, jen regulátor tlaku a stále svítící kontrolka motoru( motor bez GO stav buhvíjaký, odjezdilo to tři závodní dny než to šlo do šrotu - puvodní plán byla rychlá stavba na jeden závod, výkon se meřil po prvním závode když jsme zjistili že to "ješte žije" :D )
.pavel. Offline
#72 Vloženo : pondělí 26. ledna 2015 6:20:47 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

Tak to tady trochu oživým,byli nějaké spekulace o tom co to vlastně mám doma za motor ale snad se to už vyřešilo a je to na správné cestěBigGrin
Našel jsem na zahraničních forech strašně moc informací tak se s váma o něco podělím.

KL-DE | 1993-1997 | US | V6 | 626/MX-6/Probe (164hp)
KL-G4 | 1998-2002 | US | V6 | 626/MX-6/Probe (165hp)
KL-ZE (C-N) | 1993-1997 | JDM | V6 | Millenia (170hp)
KL-ZE (S-N) | 1993-1997 | JDM | V6 | MX-6 (200hp)

Peziman:
KL31:
34,9mm Base, 43,7 mm max výška
8,8cm Hub
246 ° @ 0,1 mm zdvih --- 200 ° @ 1,3 mm --- 84 ° @ 7,6 mm

KL01:
34,7mm Base, 43,3 mm max výška
8,6 mm zdvih
244 ° @ 0,1 mm zdvihu --- 196 ° @ 1,3 mm --- 7,6mm 67 ° @

Načasování:
EE při 8 ° BTDC
ES 47 ° C po BDC
AE při 50 ° před BDC
AS při 5 ° po TDC

MX6 (Japonsko)
Kód motoru: KLZE
Výkon motoru: 200HP
Komperssion: 10: 1
Vstupní kanály: Square
Hlava válců Code: KL31-101 a KL31-1A1
Vačkového hřídele Code: KL-31
Píst Tvar: plochý / rovný povrch
Tvar sacího potrubí: Dlouhá a náměstí
ECU: KL31 / 36 *
Air nůž: JE-50 VAF

Eunos 800 (Japonsko) aka Millenia (USA) aka Xedos 9 pre 2000 Rok výstavby
Kód motoru: KLZE
Výkon motoru: 200HP
Komperssion: 10: 1
Vstupní kanály: Square
Hlava válců Code: KL31-101 a KL31-1A1
Vačkového hřídele Code: KL-01
Píst Tvar: plochý / rovný povrch
Tvar sacího potrubí: Zakřivené a Úhlová
ECU: ??
Air nůž: MAF

Americe, Evropě, Austrálii
Kód motoru: KLDE
Výkon motoru: 162PS
Komperssion: 9,2: 1
Vstupní kanály: Round
Hlava válců Code: KL-101 a KL-1A1
Vačkového hřídele Code: KL-01
Žárovka: Vlnitý povrch
Tvar sacího potrubí: krátké a kulaté
ECU: V závislosti na zemi do jiného: shock:
Air nůž: KL02 VAF

Millenia (USA) aka Xedos 9 z roku 2000
Kód motoru: KLDE
Výkon motoru: 170HP
Komperssion: 9,5: 1
Vstupní kanály: Square
Hlava válců Code: KL-31
Vačkového hřídele Code: ??
Žárovka: Vlnitý povrch
Tvar sacího potrubí: Zakřivené a Úhlová
ECU: ??
Air nůž: MAF
Wesker Offline
#73 Vloženo : pondělí 2. února 2015 20:24:25 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
To bylo poctenicko... BigGrin Proc to resis? Proste to tam dej a hotovo ThumpUp Kazde ZE je lepsi nez DE. Nevim teda jak to JM udelal, ze mu vylitaly guferka ventilu, ze by nadseni a svezeni se bez WG? BigGrin Me se povedlo akorat spalit Exedy spojku po 5000 kmSad
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
.pavel. Offline
#74 Vloženo : úterý 3. února 2015 6:12:58 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

No..když jsem začal řešit ten motor tak tu v ČR moc těch informací nebylo a když jo tak 100lidí 100názorůConfused
Strávil jsem na zahraničních forech hodiny a snad to druhým pomůže,dávám info a fotky spíš na 323f. protože mám mazdu BA V6 ale až bude projekt hotov tak sem něco hodím at to můžete posoudit samiCool
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
4 Stránky«<234
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.