logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
4 Stránky<1234>
KLZE
Džony Offline
#21 Vloženo : úterý 12. října 2010 23:38:23 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Tak pro upřesnění BMW 325i v6 má 192koní při kroutícím momentu 250Nm (těch 280Nm má 328i překoukl jsem se v tabulce) a hmotnost 1240kg!! To znamená že proti 2.5 Probéčku má o 29 koní a cca 10Nm víc v o 134kg lehčím autě... Pak nevím proč zpochybňujete moje podivování se nad výkonem 2.5ky v Probéčku a 2.5ky v BMW e36. Vím že to uším Probaře moc nejde přez uši ale, je to bohužel tak... A pro ty co by mi hned pod tohle hbitě napsali proč jsem si tedy nekoupil BMW hned odpovím. Probe je srdcovka a toto srovnání mi pouze přišlo zajímavé!! E36ka nemá duši Probe jo!! Wink

white power Offline
#22 Vloženo : středa 13. října 2010 9:11:23 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,912
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
S tou hmotností máš pravdu, nějak jsem se překouk a poplet si celkovou hmotost s pohotovostní. A s tím výkonem je to tak že Ford použil motory Mazdy který splňovali emisní limity v USA (nejspíš hlavně v Californii kde jsou nejpřísnější), proto třeba MX6 vyráběná s první gen. probe měla v evropě i 2,0 16V se 150 Hp ale do probe tenhle motor nikdy nedali a požívali jen motory 2,2 a 2,2T protože maj menší kompresi a malá komprese = nižší emise, a to samí je i u P2 s motory KL a KLZE
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Džony Offline
#23 Vloženo : středa 13. října 2010 17:01:07 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Tak mylíš že by P2 teoretický vzýšení komprese (Např. snížením hlav, kde je pokud si dobře pamatuji docela dost materiálu na ubírání) měla dobře snášet? Je fakt, že nevím jak jsou na tom teď ty moje nové písty s keramickým obložením. Prostě už nejsou origo a tak je otázka jak by snášeli jiný tlaky.Navíc bych tím asi žádný velký výkon navíc nedostal...

Wesker Offline
#24 Vloženo : sobota 23. října 2010 22:01:40 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Jen snizenim hlav velice niceho nedosahnes. Malinko se zvedne kroutak, ale moc to asi nepoznas... Bys musel udelat cely vyfuk, vylestit kanalky aby se svitily jak psovi kulky, samozrejme i se sanim a hlavne taky slicovat BigGrin

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
EX- Toyota Celica 4WD turbo - wintrkhár


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
vaman Offline
#25 Vloženo : pondělí 26. srpna 2013 5:22:02 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Oživím toto téma , protože jsem od soboty vlastníkem motoru s označením KL31 . Dal jsem za něj 2000 KČ a má vylágrovaný 2 šály . Ne , není to blamáž ani fotomontáž ale holý fakt , podívejte se na odkaz http://ctrlwin1.rajce.idnes.cz/Probe_KLZE A teď mě napište , co to tedy mám . Jak jsem po čase pochopil , tak KLZE má kromě označení taky hranatější sací otvory a ty tam jsou . Je vyndaný z XEDOSU 9 - osobně jsem ho vyndaval , chybí 1 vačková hřídel . Dostal jsem k němu i řídící jednotku z Xedosu 9 a hlavu KL01, aspoň je dobře vidět rozdíl mezi nima . Pokud se potvrdí že to je KLZE , tak ho samozřejmě hodlám použít , otázka je , jak to udělat . Jestli se dají jen přehodit hlavy a sání nebo bych musel použít všechno tedy celý tento motor - jestli tedy nejsou i jiné písty , klika nebo vačky nebo něco jinýho . Jinak to vypadá všechno v pořádku , přirezlý není , jde s ním točit a má prý najeto asi 100 tis. km , po vylágrování šál to dlouho stálo , proto má tak málo najeto . vaman
DaPavlis Offline
#26 Vloženo : pondělí 26. srpna 2013 21:38:56 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ano, je to KL-ZE.Nemas jeste jeden ? Drool
PGT V6 Turbo T3/T4
mikkmikk Offline
#27 Vloženo : pondělí 26. srpna 2013 21:43:02 (UTC)
Registrován: 29.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Prostějov

vubec to nemusi byt KLZE. zalezi na vackach, pistech, vacky maji byt KL31 a pisty ploche, motor ma pak kompresni pomer 10:1
ZE hlavy se davali standardne na vsechny xedosy.
Mx6 2,5V6 93
JM Offline
#28 Vloženo : úterý 27. srpna 2013 11:20:42 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
KLZE mělo dva typy sani a tohle sice je jedno z nich ale dulezitejsi je cislo primo na vackach!!! Najdi ho a postni ho. Pak ti reknu co mas :)
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
vaman Offline
#29 Vloženo : úterý 27. srpna 2013 19:24:59 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Tak přátelé , vačky jsou KL01 a 2.5 XEDOSY který mají hlavu KL31 jak jsem už zjistil mají výkon 123KW takže to KLZE není jak píše mikkmikk . To by tam v tom případě musely být ostré vačky KL31 a potom by byl výkon 149KW chápu-li to dobře . No , tak to bude dobré na náhradní díly protože ostré vačky asi těžko seženu a když , tak za nehorázné peníze .
JM Offline
#30 Vloženo : středa 28. srpna 2013 8:41:29 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
ThumbDown hmm skoda no
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
.pavel. Offline
#31 Vloženo : čtvrtek 19. prosince 2013 20:08:37 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

Čaute všichniRollEyes
Má tu někdo klze?? (jsem nováčekRollEyes probe nemám,mám 323f BA V6)
Idaho von Věšín Offline
#32 Vloženo : sobota 21. prosince 2013 23:11:09 (UTC)
Registrován: 30.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: .pavel. Jdi na citovaný příspěvek
Čaute všichniRollEyes
Má tu někdo klze?? (jsem nováčekRollEyes probe nemám,mám 323f BA V6)


JJ o jednom majiteli KLZE bych měl neco vědět a druhý KLZE mam já :)
.pavel. Offline
#33 Vloženo : neděle 22. prosince 2013 13:20:52 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

BigGrin BigGrin
mikkmikk Offline
#34 Vloženo : čtvrtek 26. prosince 2013 11:33:07 (UTC)
Registrován: 29.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Prostějov

já sem ho mel, prodal jsem polákovi, ma (mel)ho v mx3. pro me je lepsi radeji KLko oturbit, uz se na tom pomalu pracuje
Mx6 2,5V6 93
.pavel. Offline
#35 Vloženo : pátek 27. prosince 2013 6:50:31 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

Původně odesláno: mikkmikk Jdi na citovaný příspěvek
já sem ho mel, prodal jsem polákovi, ma (mel)ho v mx3. pro me je lepsi radeji KLko oturbit, uz se na tom pomalu pracuje



škodaCool ,nebylo by zábavnější oturbit klze?
white power Offline
#36 Vloženo : sobota 28. prosince 2013 20:29:05 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,912
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
nesbylo by lepší než turbit původně atmosférickej motor narvat do probe kompresorovej motor 2,3 miller z mazdy
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
.pavel. Offline
#37 Vloženo : sobota 28. prosince 2013 21:13:56 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

Nedělalo se to jen v utomatu? z o na 100 to udělá asi jako moje BA V6,né? (jestli se pletu tak mě opravte),kdyby to byl manuál tak je to úplně někde jinde.Takže si myslím že klze v základu je ohodně lepšíRollEyes a nebo klde oturbené
white power Offline
#38 Vloženo : neděle 29. prosince 2013 19:57:24 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,912
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
myslím že dát na ten motor manuální převodovku z Probe bude menší práce než turbit původně atmosférickej motor a pořizovací cena toho motoru bude taky trošku jinde u KLZE s ř.j. čidlama a kabeláží
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
.pavel. Offline
#39 Vloženo : neděle 29. prosince 2013 21:27:40 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

A není ten miler taková raritka? tenhle motor nesleduju tak nevím za kolik se to dá sehnat.Měl jsem vysněnej klze a ten sen sem si splnilBigGrin už jen proto že je to rarita a jen tak jich tu nebude a ani není (2ks v ČR) a pochybuju že do 5 let jich tu bude 10.
JM Offline
#40 Vloženo : pondělí 30. prosince 2013 9:59:11 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
A kde ten motor mas? Makam v Breclavi tak se rad prijedu podivat :)
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
4 Stránky<1234>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.