logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
4 Stránky<1234>
KLZE
mikkmikk Offline
#41 Vloženo : pondělí 30. prosince 2013 11:08:20 (UTC)
Registrován: 29.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Prostějov

miler se do probe/mx6 vleze pouze kdyz vyrezes diru do kapoty, je sakra vysokej a napasovat na milera manualni prevodovku je taky problem, dalsi problem je elektrika. nejjednodussi je zkratka oturbit KLko
Mx6 2,5V6 93
Bladzej Offline
#42 Vloženo : pondělí 30. prosince 2013 12:31:58 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Nevim jestli je zrovna vhodné oturbit KLDE. Třeba takovej cuir si stim celkem vyhrál a jak dopad... Ne každej motor se dá tak lehce oturbit.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
.pavel. Offline
#43 Vloženo : pondělí 30. prosince 2013 12:53:15 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

Původně odesláno: JM Jdi na citovaný příspěvek
A kde ten motor mas? Makam v Breclavi tak se rad prijedu podivat :)



Zatím u Idaha na dílně,až přivezu tak klidně můžeš dojetCool
mikkmikk Offline
#44 Vloženo : pondělí 30. prosince 2013 18:28:23 (UTC)
Registrován: 29.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Prostějov

Původně odesláno: Bladzej Jdi na citovaný příspěvek
Nevim jestli je zrovna vhodné oturbit KLDE. Třeba takovej cuir si stim celkem vyhrál a jak dopad... Ne každej motor se dá tak lehce oturbit.


ve svete jich jezdi hromada s vykonama kolem 300hp na seriovejch vnitrnostech a problemy nemaji, takze bych nevidel problem.

Mx6 2,5V6 93
.pavel. Offline
#45 Vloženo : pondělí 30. prosince 2013 19:28:24 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

Jaké dáváš turbo? (z čeho) a intelkoler?
vaman Offline
#46 Vloženo : úterý 31. prosince 2013 6:57:20 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Původně odesláno: mikkmikk Jdi na citovaný příspěvek
miler se do probe/mx6 vleze pouze kdyz vyrezes diru do kapoty, je sakra vysokej a napasovat na milera manualni prevodovku je taky problem, dalsi problem je elektrika. nejjednodussi je zkratka oturbit KLko

Miler 2.3 tam asi nevleze ani na šířku protože má zhruba jednou tak široký drážkový řemen na boku vč. kladek aby neprokluzoval kompresor . Ale přátelé , zvuk je to parádní , v létě jsem byl u člena Mazdy klubu co ho má a samozřejmě mě podráždil jeho parádním zvukem . BigGrin
JM Offline
#47 Vloženo : středa 1. ledna 2014 9:55:39 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: mikkmikk Jdi na citovaný příspěvek

ve svete jich jezdi hromada s vykonama kolem 300hp na seriovejch vnitrnostech a problemy nemaji, takze bych nevidel problem.


To sice ano ale už se nikde nepíše jak dlouho jezdí. Flapper Zapomen že oturbíš serii a nebudeš muset dělat GO. Jeden turbo set mám v garáži ale má smysl ho dát až po GO.
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
.pavel. Offline
#48 Vloženo : středa 1. ledna 2014 19:24:43 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

Třeba má GO,já si myslím že je to jen o penězích a lidi se toho bojej něco zkoušetGlare .Tolik let se tu mluví o klze a o turbu a nikdo nic až na pár lidí (cca 3).
cuir Offline
#49 Vloženo : středa 1. ledna 2014 20:50:43 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
tak nic levneho to neni. Pojezdeni to bylo pekne. Dal sem si dvakrat rozborku zborku motoru a na potreti sem rekl ,ze uz to stacilo.
a dopadl sem dobre :)

Ford Probe 2,5 V6 24v
.pavel. Offline
#50 Vloženo : středa 1. ledna 2014 22:24:21 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

to je sériovej píst?
JM Offline
#51 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 1:16:00 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: .pavel. Jdi na citovaný příspěvek
Třeba má GO,já si myslím že je to jen o penězích a lidi se toho bojej něco zkoušetGlare .Tolik let se tu mluví o klze a o turbu a nikdo nic až na pár lidí (cca 3).


ono to není o GO ale o výměně pístů, ventilů a dost možná i kliky. K tomu udělat řídící jednotku aby jsi z toho dostal to co to umí a neměl třeba moc bohatou směs protože to odrbeš jen FMU jednotkou, nedořešíš cooler a všechno propálíš atd....
Počítej tak 50 tis. s nejistým výsledkem a to je zhruba hodnota auta. Proto tu turbo není a kdo ho má tak nedojede ani na Kámen BigGrin
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
.pavel. Offline
#52 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 12:54:50 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

To jo,....ale každej začíná s kolama,hudbou,interiér....lak.. a motor neřeší a když spočítáš tohle všechno tak máš motor JDM s kompletním GO (třeba aj kované písty....) programovatelnou ECU a nevím co všechno. třeba těch 50-70 tis to trvá dlouho než to dáš dohromady a když máš část tak si třeba koupíš new kola...... a pak každej druhej si řekne že to už nemá cenu do toho vrážet (po3-5 let tunění-bez toho motoru) takhle to vidím já,musíš bejt hold nadšenec a trošku ,blázen" do tohoRollEyes
vaman Offline
#53 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 13:19:58 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
cuir pěknej píst , takovej natuněnejSad . A zkoušel někdo zabudovat do Probíka NOS ? (nitro oxyd systems - oxid dusný - rajský plyn )RollEyes
Bladzej Offline
#54 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 14:40:02 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Pavel a ještě lidi dost zapomínaj na investice spojené s navýšením brzdného účinku... Neni to taková pálka proti zásahu do motoru, ale musej s tim počítat.
Ono celkově sehnat tady v ČR preformance díly na Probe je problém. Leda dotáhnout ze zahraničí a nakonec zjistíš, že jsou auta na který seženeš cokoliv performance, kdežto na probe jen zlomek toho. A je to o prachách...
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
mikkmikk Offline
#55 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 16:43:40 (UTC)
Registrován: 29.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Prostějov

Původně odesláno: Bladzej Jdi na citovaný příspěvek
Pavel a ještě lidi dost zapomínaj na investice spojené s navýšením brzdného účinku... Neni to taková pálka proti zásahu do motoru, ale musej s tim počítat.
Ono celkově sehnat tady v ČR preformance díly na Probe je problém. Leda dotáhnout ze zahraničí a nakonec zjistíš, že jsou auta na který seženeš cokoliv performance, kdežto na probe jen zlomek toho. A je to o prachách...



navýšení brzdového ucinku neni zas tak drahá věc, 4x trmen po litru a desky s kotoucema, zas taková palba to neni, bud si vyberes cestu upravy brzd ktery tam nesedi, treba jako 2 pisty s xedose nebo tam hodis neco co tam primo pasuje ThumpUp
Mx6 2,5V6 93
.pavel. Offline
#56 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 19:03:32 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

Ten xedos má vpředu i vzadu dvou pístek? nebo jen v předu? (jako ze dvou xedosů to koupit?)
mikkmikk Offline
#57 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 19:16:24 (UTC)
Registrován: 29.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Prostějov

Původně odesláno: .pavel. Jdi na citovaný příspěvek
Ten xedos má vpředu i vzadu dvou pístek? nebo jen v předu? (jako ze dvou xedosů to koupit?)


xedos ma v zadu jednopistek, ale ten zadek nejde predelat, protoze to ma vzadu buben s kotoucem dohromady
Mx6 2,5V6 93
DannyW Offline
#58 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 19:38:43 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
a pasujou tam nějaké brzdy bez úprav?
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Bladzej Offline
#59 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 19:41:00 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Záleží jaký brzdy a z čeho je tam chceš dát, no. Vůbec nejsou špatný brzdy z Mazdy FD. "Jen" musíš převařit uložení třmenu na těhlici, 1 šroub. No a mít kola co je pojmou...
Nenapsal jsem, ale i podvozek je nutnost.

Jinak neřekl bych, že DE je zrovna vhodný blok na nahánění výkonu. I co se týče životnosti...

Co se týče ZE, nemůžu soudit.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
mikkmikk Offline
#60 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 20:03:07 (UTC)
Registrován: 29.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Prostějov

Původně odesláno: Bladzej Jdi na citovaný příspěvek
Záleží jaký brzdy a z čeho je tam chceš dát, no. Vůbec nejsou špatný brzdy z Mazdy FD. "Jen" musíš převařit uložení třmenu na těhlici, 1 šroub. No a mít kola co je pojmou...
Nenapsal jsem, ale i podvozek je nutnost.

Jinak neřekl bych, že DE je zrovna vhodný blok na nahánění výkonu. I co se týče životnosti...

Co se týče ZE, nemůžu soudit.


jakej je rozdil mezi DE a ZE blokem? to me teda zajima.

co se tyce brzd, jelikoz mam na dílne asi 6 sad brzd z mazdy 6, tak sem si tam jednu dal, ta tam pasne, jen se mezi tehlici a trmen da podlozka, minimalni rafky jsou pak 15"
Mx6 2,5V6 93
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
4 Stránky<1234>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.