logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Jaké kdo má brzdové kotouče a desky ???
Docthor Offline
#1 Vloženo : neděle 29. března 2009 15:17:15 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nějak mě čeká výměna a nemůžu se rozhodnout jaké,které,čí?? Hodně lidi odrazuje od děrovaných že prý praskaj, drážkované prý sjíždějí rychleji desky ..

Auto používám na občasné vyjetí o víkendech a sem tam ostřejší jízda,ale žádný závodník nejsem,takže co by jste mi doporučili z vlastní zkušenosti..

Jo,origo,letos brzdy nehodlám překopávat neb není chuť ,poté jsem myslel na z xedos 9,nebo pry vyjdou dobře i Willwoody.

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

eiffel Offline
#2 Vloženo : neděle 29. března 2009 15:25:29 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
čti: http://www.ebc.cz/

dobrý zkušenosti i na okruhu, nejsou to žádný bláta z ebaye

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
eiffel Offline
#3 Vloženo : neděle 29. března 2009 15:27:08 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
já mám klasický ATE, brzdí to hodně dobře, ale nejezdím až tak ostře.

Děrovaný z ebay, co na autě byly původně, jsem vyměnil za tyhle a nekroutí se, jsou v pohodě a abs při prudkým sešlápnutí kope do pedálu i na suchu

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Docthor Offline
#4 Vloženo : neděle 29. března 2009 17:22:51 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Myslíš normální ATE ,ne Power Disc a desky? Asi nejlepší k těm kotoučům taky ATE co?

O těch EBC jsem slyšel,a cena asi odpovídá kvalitě někdo mi je nabízel za 8000 kč pár nebo tak nějak,a to se mi zda trošku předražené

Ten odkaz je na motorkySmile

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

eiffel Offline
#5 Vloženo : neděle 29. března 2009 17:25:34 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
mám kotouče a desky ATE a už nebudu experimentovat, za rok a půl se ani nevzlnily a to tomu čas od času šlápnu

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
eiffel Offline
#6 Vloženo : neděle 29. března 2009 17:27:41 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
http://www.sportovniauto...ribute-xedos-6-xedos-9/

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Docthor Offline
#7 Vloženo : neděle 29. března 2009 17:35:37 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Dikes,zatím to vypadá na ATE jak kotouče tak desky, ještě jsem zvažoval kotouče Zimmermany,pry jako dobré,ale pouze s destičkama Ferodo DS 2000,a ty jsou cenově taky mazec,asi zůstanu u toho ATE,doteď jezdím na kotoučích a ani nevím jaké tam mám,dávám tomu zabrat a jsou pořád rovné,ale už se objevuje hrana a jsou dosti sjeté,ale neviděl jsem ani žádnou prasklinu,v zadu jen vím že desky mám Lucas

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

Wesker Offline
#8 Vloženo : neděle 29. března 2009 21:10:38 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ja mam origo kotouce za 760 kč/ks a desky KASHYIAMA za 650 kč a brzdi to i za teplaSmileVubec si nemuzu na nic stezovatWink

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO
EX Škoda Rapid 1.5 100 HP

Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Bad Offline
#9 Vloženo : neděle 29. března 2009 23:22:00 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Mam origo kotouče a desky tedka nově TEXAR.

EBC je supr značka, používali sme je hodně na motorkách (sám sem je měl) a maximální spokojenost. Lidi co to prodávaj znám a můžu zajistit případně i nějakou slevku.

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Docthor Offline
#10 Vloženo : pondělí 30. března 2009 10:50:18 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
A co je origo kotouč? myslím jaká značka?

Na EBC asi nebudou many,to už bych za ty penize asi překopal brzdy rovnou,ale dikes

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

Thullo Offline
#11 Vloženo : pondělí 30. března 2009 21:35:56 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
JJ co wesker pise je bezna praxe - bohuzel :o(

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Tratos Offline
#12 Vloženo : pondělí 30. března 2009 22:02:30 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Já se budu zase opakovat. Už jsem to tu stejně jako Eiffel psal. Vepředu plné kotouče ATE s deskama si nejsem jist možná také ATE. Vzadu plné kotouče Brembo a desky Texar. A nemůžu si stěžovat...

Ještě mám připravené toto na lepší zítřky. Momentálně jsem ale rád když auto vůbec jede BigGrin


T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Wesker Offline
#13 Vloženo : pondělí 30. března 2009 22:40:20 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Citace:

JJ co wesker pise je bezna praxe - bohuzel :o(

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
Je to smutne,ale je to takUnsureMuzes si vybrat...

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO
EX Škoda Rapid 1.5 100 HP

Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Idaho Offline
#14 Vloženo : pondělí 30. března 2009 23:48:37 (UTC)
Registrován: 18.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 20

Citace:

Origo je dil prodavany primo vyrobcem vozidla,nebo od jineho vyrobce dodavany do prvovyroby vozidla nebo od jakehokoliv vyrobce,ktery je kvalitativne a technicky shodnyWinkJinak kotouce sou znacky JC AUTO,takove dostanes i v Mazde,jen v jine krabici a za nekolikanasobnou cenuSmileVer mi,delali sme to takSmile

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO
EX Škoda Rapid 1.5 100 HP

Nejezdím rychle,létám nízko...


Tak na tohle už musím reagovat jelikož tu nekdo hazarduje se životy a zdravím členu fora.
V žádném případe nejsou kotouče JC shodné s originálními nebo prvovýrobovými díly. Tyto kotouče prodávám jižř nekolik let a sám je striktne nedoporučuji používat na přední nápravu a u silnějších vozu kde je třeba pořádne brzdit ani na zadní.
To že mazda a další automobilky okrádají své zákazníky montáží čepu JC místo provovýrobových 555 Yamato a dalších ( které jim v reálu učtují ) není dobře a ohánet se tím že se to tak běžne delá tak je to v pořádku mi přijde silne nefér k zákazníkum.

Kotouče JC jsou velmi levné a jejich kvalita tomu odpovídá. Za chvíli bude kelly nabízet zaručene originální kotouče a destičky Starline a podobne pokud to takhel bude brát každý.

Nemám nic proti Wrestlerovi, nejde o konkurenční boj, ale lidi sakra troslu uvažujte, pročtěte si nejaká fora o ND, reakce lidí na kvalitu dílu atd.. Nesnažte s ešetřit na takovýchle věcech.
Radeji si u Wrestlera kupte ATE nebo i obyčejné TRW ale ty JC skutečne ne, ty sjou dobré tak na fávo, případne jako zadní bubnové brzdy..

Idaho Offline
#15 Vloženo : pondělí 30. března 2009 23:57:45 (UTC)
Registrován: 18.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 20

Citace:

Origo je dil prodavany primo vyrobcem vozidla,nebo od jineho vyrobce dodavany do prvovyroby vozidla nebo od jakehokoliv vyrobce,ktery je kvalitativne a technicky shodnyWink


ne tohle opravdu ne :) rozlišuje se prvovýrobový díl, originální díl a druhovýrobový díl. To co jsi sem napsal jako ”definici” originálního dílu pasuje na uplně cokoliv včetně starline ( třeba Honda ho nabízí - je to tedy originální díl?? ).
Originální díl je díl který jako originální ( ve vlastní krabici , oficiálně ) dodává zástupce dané značky ( to že se nekteří zástupci rozhodnou okrádat zálazníky jak popisuješ výše s tím nemá nic společného, to je proste zlodejina ).
prvovýrobový díl je díl který se do vozu montoval když sjíždel z výrobní linky, ale pozor nemusí být shodný s ”originálním” dílem, jelikož dodavatelé ”originálních” dílu se mění jak jde doba a jak výrobce vozidla postupne vybírá jiné dodavatele. Vetšinou originální díl v určitém časovém useku je shodný s prvovýrobovým ( vysvětlím : vuz z roku 95 sjíždí z výrobní linky s čepem ”555” , v té chvíli je to čep prvovýrobový, originální. Jak jde doba přijde nový model vozu, ten používá čepy Yamato a v tu dobu začne autorizovaný zástupce značky nabízet tyto čepy i na onen vuz z roku 95. Vzhledem k tomu že v této chvíli je oficiálním dodavatelem originál dílu Yamato, je yamato originální díl a 555 ”jen” prvovýroba .atd.. ).

Druhovýrobový díl je díl který nemel s novým vozem nikd ynic společného, ani jeho výrobce není v současné době dodavatelem ”originálníchů dílu” ( z pohledu zástupce zančky ), je to v podstatě kopie, náhražka. Ne vždy je však originální či prvovýrobový díl lepší jak druhovýroba ( viz třeba exedy vs Aisin - kde exedy je u nekterých zanček druhovýroba u jiných prvovýroba / originál i když je lepší jak AISIN.. ).

Wesker Offline
#16 Vloženo : úterý 31. března 2009 0:27:57 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Citace:

Citace:

Origo je dil prodavany primo vyrobcem vozidla,nebo od jineho vyrobce dodavany do prvovyroby vozidla nebo od jakehokoliv vyrobce,ktery je kvalitativne a technicky shodnyWink


ne tohle opravdu ne :) rozlišuje se prvovýrobový díl, originální díl a druhovýrobový díl. To co jsi sem napsal jako ”definici” originálního dílu pasuje na uplně cokoliv včetně starline ( třeba Honda ho nabízí - je to tedy originální díl?? ).
Originální díl je díl který jako originální ( ve vlastní krabici , oficiálně ) dodává zástupce dané značky ( to že se nekteří zástupci rozhodnou okrádat zálazníky jak popisuješ výše s tím nemá nic společného, to je proste zlodejina ).
prvovýrobový díl je díl který se do vozu montoval když sjíždel z výrobní linky, ale pozor nemusí být shodný s ”originálním” dílem, jelikož dodavatelé ”originálních” dílu se mění jak jde doba a jak výrobce vozidla postupne vybírá jiné dodavatele. Vetšinou originální díl v určitém časovém useku je shodný s prvovýrobovým ( vysvětlím : vuz z roku 95 sjíždí z výrobní linky s čepem ”555” , v té chvíli je to čep prvovýrobový, originální. Jak jde doba přijde nový model vozu, ten používá čepy Yamato a v tu dobu začne autorizovaný zástupce značky nabízet tyto čepy i na onen vuz z roku 95. Vzhledem k tomu že v této chvíli je oficiálním dodavatelem originál dílu Yamato, je yamato originální díl a 555 ”jen” prvovýroba .atd.. ).

Druhovýrobový díl je díl který nemel s novým vozem nikd ynic společného, ani jeho výrobce není v současné době dodavatelem ”originálníchů dílu” ( z pohledu zástupce zančky ), je to v podstatě kopie, náhražka. Ne vždy je však originální či prvovýrobový díl lepší jak druhovýroba ( viz třeba exedy vs Aisin - kde exedy je u nekterých zanček druhovýroba u jiných prvovýroba / originál i když je lepší jak AISIN.. ).


To JC jako originalni dil melo byt jen jako priklad jak to chodi v autorizovanych servisech a prodejnach.Pracoval sem v autorizovanem servise,tam se to tak praktikovalo normalne,ze kdyz nebyla prace tak sme museli balit takove dily do origo krabic.A o tom hazardovani...jako nejaky hazard se zdravim bych videl spis montaz nejakych jetych veci z vrakace a ne novych kotoucu,pokud nejsou plastoveWink

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO
EX Škoda Rapid 1.5 100 HP

Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Idaho Offline
#17 Vloženo : úterý 31. března 2009 0:39:56 (UTC)
Registrován: 18.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 20

s instalací vecí z vrakáče s tebou max souhlasím.

Každopádne kotouče JC jsem používal, montoval ( a montuji stále) ale na rovinu zákazníkovi říkám, pokud to občas rád protáhne tak že mu je nedoporučuji. Ses vými zákazníky si udržuji docela silný ůfeedback” takže vím jak sjou s díly spokojeni a jen jen potešující když pak ti přiznají že jsme mel pravdu a spatne zvolili, každopádne reklamovaný byl jen jeden set JC kotouču. Každopádne na probe a podobné vozy bych je nedoporučoval vubec.. ( ted je je jedno od koho si kotouče koupí proste muj názor na tento díl - nekolik let jezdím po seminářích o ND, výstaváých, veletrzích, komunikuji se servisy atd.. + mám dost velkou vlastní zkušenost z toho pramení má připomínka.. )

Bad Offline
#18 Vloženo : úterý 31. března 2009 12:37:42 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Na kolik vyjdou pancéřované hadice co tu ukazuje Tratos? Já jen jestli se vyplatí je koupit hotové nebo si je mam nechat udělat... Ještě mě zajímá jak a jestli (případně podle čeho) dimenzovat sílu (tlouštku) hadic, abychom dosáhli co nejlepších vlastností.
Díky

reDBlack proud owner
Ford Escort 1.8i 95´ LPG
Tratos Offline
#19 Vloženo : úterý 31. března 2009 21:52:42 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Citace:

Na kolik vyjdou pancéřované hadice co tu ukazuje Tratos? Já jen jestli se vyplatí je koupit hotové nebo si je mam nechat udělat... Ještě mě zajímá jak a jestli (případně podle čeho) dimenzovat sílu (tlouštku) hadic, abychom dosáhli co nejlepších vlastností.
Díky


Já ty svoje koupil za 3.ooo,- včetně TUV certifikace. O cca 3oo,- jsou levnější s koncovkama jenom v pozinku.

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Docthor Offline
#20 Vloženo : středa 1. dubna 2009 22:45:05 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
2 Idaho: psal jsem ti mejla,asi toho máš hodně,právě já myslel,že ty JC jsou origo co se montují,v tom případě raději půjdu do ATE,ale víc v e-mailu


Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.