logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Turbo a jeho mozne upravy?
no_namE303 Offline
#1 Vloženo : pátek 27. března 2009 13:42:00 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj tak uz je to dil co sem narazil na tento clanek co je na mazda fast klubu jelikoz nase auta maj s nima dost spolecneho tak se tam trosku stouram a nasel jsem toto : ( Někdo se tady ptal na tlak turba B6T v sérii, takže sériovej motor tlačí cca 0,5 bar a ECU zvládně bez fuelcutu cca 0,8-0,85 bar. Pak zakročí fuelcut. Bohužel se dost často stává, že po otevření sání a výfuku (nejideálnější je 2,5 palce nerez trubka (s katem nebo bez) se tlak turba zvedne i bez boost controlleru tolik, že se zapíná fuelcut hodně často. Bývá to díky malé dírce wastegate u sériovýho turba IHI VJ 14, kterou je dobrý naportovat na větší průměr - cca 22 mm - klapka která tuhle dírku zavírá má průměr 25 mm, takže je tam rezerva, nebo se dá klapka vyrobit větší (nerez, nebo titan) a vyměnit na rameni - je tam uchycená na čepu letmo, aby těsnila.

Maximální využitelnej tlak u dobrýho IHI VJ-14 je 1-1,1 bar (16 PSI), pak už turbo začne jenom ohřívat vzduch.) Prijde mi to docela zajime vim ze v probe je turbo od stejneho vyrobce a tlaci ve standartu stejne prislo mi to jako docela zajimave urcite tyto upravy postoupim a dam dalsi info :)

Ex Ford Probe GT Turbo :(
no_namE303 Offline
#2 Vloženo : pátek 27. března 2009 13:50:53 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Vim ze to je pro nekoho davno znama vec ale jde o to ze mam doma jednu velmi dobrou origo turbinu kterou bych chtel repasovat a nasledne upravit proto rad uvitam jakekoliv prispevky diky moc

Ex Ford Probe GT Turbo :(
white power Offline
#3 Vloženo : pátek 27. března 2009 14:15:52 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Zvětšení průměru výfuk. potrubý schvaluju taky se na to už nějakou dobu chystám, a možná by to chtělo i lepší svodový koleno za turbem viz. obr. ale už se tam pak nevejde klima.

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
no_namE303 Offline
#4 Vloženo : pátek 27. března 2009 16:49:29 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Velmi pekne ale te klimatizace bych se nechtel vzdat :( vim ze ubira vykon adt. ale v lete ji mam rad :)

Ex Ford Probe GT Turbo :(
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.