Ahoj tak uz je to dil co sem narazil na tento clanek co je na mazda fast klubu jelikoz nase auta maj s nima dost spolecneho tak se tam trosku stouram a nasel jsem toto : ( Někdo se tady ptal na tlak turba B6T v sérii, takže sériovej motor tlačí cca 0,5 bar a ECU zvládně bez fuelcutu cca 0,8-0,85 bar. Pak zakročí fuelcut. Bohužel se dost často stává, že po otevření sání a výfuku (nejideálnější je 2,5 palce nerez trubka (s katem nebo bez) se tlak turba zvedne i bez boost controlleru tolik, že se zapíná fuelcut hodně často. Bývá to díky malé dírce wastegate u sériovýho turba IHI VJ 14, kterou je dobrý naportovat na větší průměr - cca 22 mm - klapka která tuhle dírku zavírá má průměr 25 mm, takže je tam rezerva, nebo se dá klapka vyrobit větší (nerez, nebo titan) a vyměnit na rameni - je tam uchycená na čepu letmo, aby těsnila.
Maximální využitelnej tlak u dobrýho IHI VJ-14 je 1-1,1 bar (16 PSI), pak už turbo začne jenom ohřívat vzduch.) Prijde mi to docela zajime vim ze v probe je turbo od stejneho vyrobce a tlaci ve standartu stejne prislo mi to jako docela zajimave urcite tyto upravy postoupim a dam dalsi info :)
Ex Ford Probe GT Turbo :(