logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Bouchání při akceleraci
Tratos Offline
#1 Vloženo : pondělí 17. března 2008 23:05:35 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Chlapi, potřeboval bych radu.
Při akceleraci když dám plyn na podlahu něco vpředu tluče, je to takový dupání jako když je špatná guma dal jsem komplet jiný kola a furt stejný. Ozývá se to jen při akceleraci, při jízdě konstantní rychlostí je klid a když se rozjíždí rozumně tak taky, když předjíždím a dám plnej, auto dupe a je to cítit v podlaze u nohou co by to mohlo být?
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
shabi Offline
#2 Vloženo : pondělí 17. března 2008 23:18:20 (UTC)

Registrován: 08.05.2007 (UTC)
Příspěvků: 348
Bydliště: Plzeň

ja bych to videl na nejaky vule v rizeni nebo tak neco.. klouby u poloosy nebo tak neco...
vicemene nevim, ale taky me to zajima, tak si pockam co na to odborna porota aliaz venito, wesker, pepa-kozy a tak podobne :)
PROBE II USA
2,5 24V - 1992!

http://shabicar.rajce.idnes.cz/
rebel_breed Offline
#3 Vloženo : pondělí 17. března 2008 23:29:48 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

kdyby to byl kloub u poloosy,tak ten by mu začal mlátit nejdřív při zatáčení,čehož by si jistě všimnul,kdyby už mu to dělal při akceleraci nebo při jízdě po rovině,tak to by už bylo vo hubu

www.fordprobe24v.estranky.cz
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
Tratos Offline
#4 Vloženo : pondělí 17. března 2008 23:58:20 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Zatím to nedělá vždy ale určitě se to postupně zhoršuje a je to čím dál častější. Dělá to fakt jenom při přidání plynu nebo při jízdě do kopce. Když to začne dělat tak stačí pustit plyn a hned znovu sešlápout a už to nedělá. Dalo by se říct že to snad i škube a drnčí s celým autem.

Někdo říkal že by to mohlo být nějakým vnitřním kloubem (u převodovky nějaký tripoid nebo co). Je to možný?

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
rebel_breed Offline
#5 Vloženo : úterý 18. března 2008 0:12:26 (UTC)
Registrován: 17.01.2005 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Lnáře

to by mohlo,ale to je asi ta nejhorší verze

www.fordprobe24v.estranky.cz
www.fordprobe24v.estranky.cz
2.5 v6 rok 94 tmavě červená metla
2.5 v6 rok 96 černá meltla in memory
2.5 v6 rok 93 tmavě modrá metla in memory
2.5 v6 rok 93 červená in memory
2.5 v6 rok 96 fialová metl
Tratos Offline
#6 Vloženo : úterý 18. března 2008 10:21:19 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Citace:

to by mohlo,ale to je asi ta nejhorší verze


Tak jestli to je nejhorší verze tak to je určitě ono BigGrin, to by mě už nepřekvapilo u mojeho auta. Co by to obnášelo kdyby to bylo ono? Jinak to půjde samo do servisu tak snad najdou čím to je doopravdy.

Díky.
T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Chladic Offline
#7 Vloženo : úterý 18. března 2008 11:40:05 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

na klouby u poloos to nevidim kdyby byly vydřený,tak to bude dělat hovadiny při zatáčení a přidávání,měl sem to u jinýho auta,ale neškubalo to s celym autem,no to převodovka je nejhorší možnost..........nemáš povolený kola?? mě už se to staloBigGrinBigGrin
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Chladic Offline
#8 Vloženo : úterý 18. března 2008 12:40:35 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

no tak píšu ještě jednou,protože sem nad tím přemejšlelWink všichni hnedka píšou ty nejhorší varianty,ale pokud máš utažený kola,tak to musí bejt něčim co to auto žene dopředu a nebo to ty kola drži,pokud to nejsou čepy a tyhle blbosti,tak se posouvej dál postupně na poháněný věci,přejdi poloosy,jestli třeba nejsou prasklý prachovky na kloubech a nejni to vydřený,dál je převodovky,podle mě kdyby se tam něco vysralo,tak to přestane jet okamžitě a nebude to postupný,ale převodovkám moc nerozumim,tak nevim,no pak je spojka muže bejt smetená a při vetšim záběru skáče,nebo tam sou špatný pružiny na přítlačáku,co já vim:o)
no a jestli to nejni ani jedno,tak sou to tlumiče,protože mi příde divný že ti to dělá do kopce,proto mi nesedí převodovka.
Pokud je špatnej tlumič,tak už nejni tak tvrdej a nedokáže to kolo pořádně přitlačit k silnici a jak to zabere,tak to začne skákat.
U P1 sem je měl špatný a při prudšim rozjíždění,to skákalo jak splašená kobyla,po váměně to bylo v pohoděWink
No tak sem ti tady vyjmenoval asi všechno,stačí si vybratWinkBigGrin
Tak pak napiš co to bylo.....
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Tratos Offline
#9 Vloženo : středa 19. března 2008 10:11:55 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Díky za takový rozepsání :)

Spojka se dávala nová před 2.ooo km když se měnila převodovka (za jinou použitou). Manžetu jsem prasklou opravdu měl na pravym kole, ta se vyměnila. Ještě se rovnou měnilo rameno, nějaký tyčky stabilizátoru a tyč řízení. Moc tomu nerozumim, snad jsem to napsal správně :). A geometrie. Doufal jsem že bude chvíli s podvozkem pokoj, a ono ne Sad

No nic, napišu až budu vědět víc.

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Tratos Offline
#10 Vloženo : úterý 25. března 2008 23:51:58 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Tak to opravdu asi je ten vnitřní kloub Angry To se pak mění celá poloosa?

Dík.
T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Chladic Offline
#11 Vloženo : středa 26. března 2008 8:57:11 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

to je blbý no a nic jinýho než výměna tě asi nezchrání,ale sou firmy kde to dokážou opravit,kdysi dávno nám to dělali na pežota 309BigGrin
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Pepa Střecha Offline
#12 Vloženo : středa 26. března 2008 9:32:00 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

Jenže, pižón není Probe... BigGrin Radši bych to vyměnil celý... A myslím, že ta oprava, nebo repase by vyšla dráž...

Black GTC 1993
Chrysler Voyager 2003
Škoda Felicia Roadster 1960

Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Chladic Offline
#13 Vloženo : středa 26. března 2008 13:34:42 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

no dneska už se to nevaplatí repasovat,dřív se to ještě vyplatilo,protože nový bylo drahý ale v dnešní doběWinkBigGrin
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Džony Offline
#14 Vloženo : úterý 11. srpna 2009 16:34:28 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Zdravim Tratose,
mám velikánskou prosbu koupil jsem si nedávno svoje vytoužené Probe jako svoje první auto a hledám někoho z Prahy kdo by mě tim autem trochu proved a seznámil mě s tim trošku víc než ten šmoula od kterýho jsem to koupil...
Zatim zdravim Honza

eiffel Offline
#15 Vloženo : úterý 11. srpna 2009 16:40:24 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
nejlepší seznámení máš teď možnost v Kameni, popřípadě e o víkendu zastav v praze a ukážu ti pár tipů ;-)

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Docthor Offline
#16 Vloženo : úterý 11. srpna 2009 17:36:28 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
To bouchání co popisuješ vypadá na zadní silentbloky v ramenech..

Kdyby to byla poloosa,tak to dělá i při konstantní rychlosti,nebo kdyby byla ohlá,nevývažená,tak se neozývá bouchání,ale roztřepe ti to auto..

Podle mě tedy ty silentbloky,protože když kolo zabere,tak pohne s ramenem,a pokud jedeš konstantně tak s ním nehýbe, vesměs to dělá při prudším rozjíždění a nebo větším záběru (jízda dokopce).

Toť můj názor,ještě jsem se nesetkal s vadným vnitřním kloubem,ale co není může být.Tyto závady je nejlépe zjistit na pohyblivých plošinách na STK nebo servise a pak uvidíš.

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ... Je hezké vidět dítě jak leze po trávě. Do tý doby než jí začne hulit


Tratos Offline
#17 Vloženo : úterý 11. srpna 2009 18:13:46 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
To Docthor: To je starý téma, koukni na datum. Vyřešeno výměnou silentbloků na motoru. Dělal to hlavně zadní.

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Docthor Offline
#18 Vloženo : úterý 11. srpna 2009 23:24:40 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
No jo,už je toho na mě moc,už ani se nedívám na datumy,jednoduše řečeno jsem I.D.I.O.T

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ... Je hezké vidět dítě jak leze po trávě. Do tý doby než jí začne hulit


Tratos Offline
#19 Vloženo : středa 12. srpna 2009 10:38:45 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Citace:

No jo,už je toho na mě moc,už ani se nedívám na datumy,jednoduše řečeno jsem I.D.I.O.T

Já to nemyslel nijak zle :). Každopádně ale díky za odpověď a snahu pomoci.

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.