no tak píšu ještě jednou,protože sem nad tím přemejšlel
všichni hnedka píšou ty nejhorší varianty,ale pokud máš utažený kola,tak to musí bejt něčim co to auto žene dopředu a nebo to ty kola drži,pokud to nejsou čepy a tyhle blbosti,tak se posouvej dál postupně na poháněný věci,přejdi poloosy,jestli třeba nejsou prasklý prachovky na kloubech a nejni to vydřený,dál je převodovky,podle mě kdyby se tam něco vysralo,tak to přestane jet okamžitě a nebude to postupný,ale převodovkám moc nerozumim,tak nevim,no pak je spojka muže bejt smetená a při vetšim záběru skáče,nebo tam sou špatný pružiny na přítlačáku,co já vim:o)
no a jestli to nejni ani jedno,tak sou to tlumiče,protože mi příde divný že ti to dělá do kopce,proto mi nesedí převodovka.
Pokud je špatnej tlumič,tak už nejni tak tvrdej a nedokáže to kolo pořádně přitlačit k silnici a jak to zabere,tak to začne skákat.
U P1 sem je měl špatný a při prudšim rozjíždění,to skákalo jak splašená kobyla,po váměně to bylo v pohodě
No tak sem ti tady vyjmenoval asi všechno,stačí si vybrat
Tak pak napiš co to bylo.....
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)